Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Napie schreef:Ik gebruik een rem ook niet om halt te gaan houden, daar is een rem niet voor bedoelt. Bij het halthouden voorkomt een rem echter wel dat je pony bijvoorbeeld achteruit komt. Daarnaast is een rem praktisch bij het heuvelafwaarts gaan en bij het schakelen in tempo (dus van middendraf soepel naar arbeidsdraf)
kas_flower schreef:Haha en die van xElienx ?
Ik wil mijn shet van 76 cm ook voor de kar, zit er namelijk over te denken om zo'n sulky te kopen als ik genoeg geld bij elkaar heb, dus vandaar dat ik even dit topic volg.
Zal ik trouwens een ongeremde of een geremde nemen? Mijn pony luistert goed (maar je weet maar nooit) en ik heb een broek..
kas_flower schreef:xElienx wat voor sulky heb je? Geremd of ongeremd? En waar heb je hem gekocht? Omdat ik niet overal kan zien in welke kleur en de hele hupsebubs je hem krijgt of kan kiezen.
Edit: Kan het zijn dat ik jou een keer bij Manege Winnetou heb gezien in Schalkhaar, met een menwedstrijd?