[AR] Wedstrijd doelen mennen 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Spaikey

Re: Wedstrijd doelen mennen 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:11

Ik maak me schuldig ik geef pas vaak laat op. Wel voor de sluitingsdatum.
Ik plan niks vooruit, volgens mij staan ook nog niet alle wedstrijden erop bijvoorbeeld. Escharen heb ik nog niet gezien op de lijst.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:25

Spaikey schreef:
Ik plan niks vooruit, volgens mij staan ook nog niet alle wedstrijden erop bijvoorbeeld. Escharen heb ik nog niet gezien op de lijst.

Oh Escharen, daar zat ik op school :D Heb mijn jeugd in Grave door gebracht. Toen hadden ze ook al dat concours in Escharen, maar dan heb ik het over 25 jaar geleden ofzo.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:48

Wij gaan vrijdag naar concours oranjewoud, meer mensen hier?
Dat word mijn vriend zijn Z debuut, spannend _/-\o_

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:50

Kimley schreef:

Spannend! Veel succes!!

Ik ga niet. Volgende week gaan we naar Sonnega :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:14

Spaikey schreef:

Nee, heb alleen de onderlinge wedstrijd op de kalender gezien.

Ik geef meestal wel ruim van te voren op, maar ik zeg daarna ook wel eens af wanneer er een nieuwe wedstrijd op dezelfde datum verschijnt die dichterbij is.

Nou ... de startlijsten voor Leende staan erop. B.U. en ik hebben duidelijk aangegeven dat we beiden rijden en bij elkaar groomen. Ik weet niet hoe we het moeten gaan doen, maar ik ben om 14.45 uur klaar met de minimarathon en zij moet om 15.00 uur in de dressuurring haar proef rijden. Hoe dan .... 8)7 :n. We hebben dan wel twee grooms extra mee, maar dan nog moet ik wel kunnen uitspannen en omkleden en zij kunnen inspannen en omkleden. Dat wordt bellen.
Laatst bijgewerkt door Gem op 01-06-22 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:15

SophievdV schreef:
Dat is wel vrij slordig vind ik, dat ze het niet online zetten op startlijsten. Maar ik vind het ook irritant als de startlijst er pas een paar dagen voor aanvang op staat.. dat komt ook omdat we een druk gezinsleven hebben.

Hebben vandaag de merries op de foto gezet.

Onze driejarige:

[ [url=m/Qqu0Ug.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6TiZO3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AXngEg.jpg]Afbeelding[/url] ]

En m'n topsporter :P :

[ [url=m/SqV69O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lWAHZN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha ja menners en tijd. Ik vind het ook vervelend om pas op donderdag een startlijst te krijgen. Zeker als je afhankelijk bent is dat een dingetje. Nu ben ik dat niet maar kan niks plannen ook :+

Mooie foto's <3

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:15

Gem ik zou gewoon nogmaals vragen of ze er rekening mee kunnen houden. Het lijkt me voor de organisatie soms ook wel een warboel met veel verzoekjes dus misschien hebben ze er daardoor geen rekening mee gehouden.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:17

SophievdV schreef:
Gem ik zou gewoon nogmaals vragen of ze er rekening mee kunnen houden. Het lijkt me voor de organisatie soms ook wel een warboel met veel verzoekjes dus misschien hebben ze er daardoor geen rekening mee gehouden.

Ze vroegen het notabene vooraf bij het aanmelden of iedereen die bij elkaar rijdt of groomt, dit wil vermelden bij inschrijving. En we hebben vroeg ingeschreven, dus dat kan geen argument zijn.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:21

SophievdV schreef:
Kimley schreef:

Spannend! Veel succes!!

Ik ga niet. Volgende week gaan we naar Sonnega :D

Ja daar gaan wij ook heen :D

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:23

Misschien kan het dan niet anders?
Jullie rijden met dezelfde wagen? Dan is het wel extra vervelend.

Bij de dressuur vroeger toen ik de startlijst maakte had bijna iedereen wel wat. Je kan niet iedereen tevreden houden.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:26

Gewoon even een berichtje sturen, ik maak zelf ook startlijsten en bijna iedere inschrijving heeft wel een verzoek. Soms zie je dan wat over het hoofd en soms kan het gewoon niet anders en moet je mensen teleurstellen. Startlijsten bouwen is soms ook een topsport :+ , ben blij dat ik het bij onze vereniging niet meer hoef te doen.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 16:42

Jolliej schreef:
Heeft iemand trouwens een idee hoe het zit met de menwedstrijd van Gorredijk? Ik wilde graag meedoen, maar er kan nog niet opgegeven worden. Ik heb ze een mailtje gestuurd en een appje op WhatsApp, maar er wordt ook niet gereageerd. Deelnamelijst is leeg, maar het is over twee weken ook al.

Ik heb toevallig vandaag een bevestiging gekregen dat mijn deelname definitief is. Opgeven lukte bij mij dus wel? Dat was overigens wel een tijdje geleden.

Hier ook geen Oranjewoud. Afgelopen 2 weken al wedstrijd gehad, weekje rust en dan Sonnega en week daarop Gorredijk. :)

Afgelopen zaterdag Welsh dag gehad. Echt ontzettend leuk al die disciplines bij elkaar! Begonnen met bestgaande menpony. Ze waren extreem ingelopen klaarblijkelijk. Dus ze waren al begonnen zonder ons, terwijl wij nog lekker aan het losrijden waren in afwachting wanneer onze groep zou starten. :') Dus later aangesloten, ik baalde enorm en kon dat gevoel lastig loslaten en dat kan mijn dappere, maar heel onzekere, dodo niet zo goed handelen. Dus ik heb hem niet laten zien zoals ik graag had gewild. Compleet mijn fout. Wel vond ik het gaaf dat we toch een 9(!) op de stap hadden gekregen. En de hoogst mogelijke beoordeling op hoe ik hem had voorgesteld icm mooie woorden. <3

Vervolgens lange pauze. Dus pony geheel uitgespannen en later weer opgetuigd en inspannen en dat vond ‘ie heel normaal. Dus daar mega trots op! Dressuur ging iets beter dan Joure, maar nog niet hoe in het graag zou willen. Desondanks 199 punten en 1e plaats en had maar 1 proef gestart. Vaardigheid ging weer heel veel beter dan Joure. Dus ontzettend blij met de progressie. *\o/*

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:46

Ik meld me vaak ook laat aan, maar wel voor de sluitingsdag. En afmelden doe ik daardoor maar heel zelden.
Ik denk vorig jaar 1 keer door cohort-situaties op t werk maar verder niet.

Wat jammer Gem! Heb je ze al kunnen bereiken? Ik wil eventueel ook wel helpen maar ik moet ook rond die tijden allemaal rijden -O-

Nu moet ik alleen nog in die watsapp groep toevoegen voor t parcours. Ik vindt dat dan ook weer irritant. Want iedereen in zo'n groep kan je nummer zien..

nannyrana7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:50

Mijn doel voor 2022 is het aan vragen van een startkaart ergens in oktober en dan officieel gaan starten met mijn toppertje Goldy Afbeelding
Afbeelding heb haar nu ruim 2 jaar en gaan lekker vooruit met de lessen ondertussen een paar keer onderlinge wedstrijden dressuur vaardigheid en indoor gedaan en het smaakt echt naar meer mijn doel voor dit jaar is hopelijk meedoen aan de indoor die georganiseerd word op het eiland
Afbeelding maar daar moeten nog wel wat meer deelnemers bij dus daar ga ik voor duimen ☺️

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 23:42

Letsdunit schreef:
Gewoon even een berichtje sturen, ik maak zelf ook startlijsten en bijna iedere inschrijving heeft wel een verzoek. Soms zie je dan wat over het hoofd en soms kan het gewoon niet anders en moet je mensen teleurstellen. Startlijsten bouwen is soms ook een topsport :+ , ben blij dat ik het bij onze vereniging niet meer hoef te doen.

Ik heb me, na telefonisch overleg met de organisatie, nu maar afgemeld voor de minimarathon zodat we genoeg ruimte hebben tussen mijn dressuurproeven en B. d'r SWM dressuurproef. Haar eerste manche van de minimarathon rijdt ze niet, die zit te dicht op haar dressuurproef. Na haar 'tweede' manche kijken we wel of er nog tijd (en zin) is om mijn paard voor een tweede keer in te spannen voor de minimarathon. Zo niet, jammer dan. Het gaat mij uiteindelijk om de dressuur. Het is een beetje geven en nemen :) .

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 16:49

Onze eerste winstpunten in het Z zijn binnen. Ik had 2 x 188, niet helemaal tevreden was wat slordig vond ik zelf.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 17:09

Ook wij hebben gister avond ons Z debuut gehad (mijn vriend ment, Ik groom en lees voor :D ) en ondanks een paar foutjes en dat we voor de ervaring gingen 2 winstpunten gehaald! *\o/*

Ook gefeliciteerd Spaikey!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 17:49

Wat een mooie resultaten! Gefeliciteerd!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 19:01

Gefeliciteerd beide!

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 19:24

Jullie ook gefeliciteerd Kimley!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 20:38

Gefeliciteerd Kimley en Spaikey!!

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 23:24

Bij mij ging de dressuur niet zo heel goed. Maar ik vond t dan ook een hele moeilijke proef.

Mijn grote overwinning vandaag is.. dat we eindelijk t water ingingen! En ookal was t met momenten met een beetje aarzeling, tegen de laatste poort van de laatste hindernis ging t perfect!

De 2e omloop was ik zo geschrokken dat ze zo goed t water in ging, dat ik gewoon een poort miste, dus we moesten nog eens extra rond :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 00:56

Gefeliciteerd jullie!

Ik heb mijn laatste twee winstpunten in de M behaald. Eerste proef was ik heel tevreden over, de jury ook. De tweede proef ging gewoon k.u.t. maar op film ziet het er niet zo heel drama uit. Ook een winstpuntje, maar die vond ik het absoluut niet waard.

De minimarathon was echt vet. Ik had eerst al twee manches bij B. gegroomd, dus het parcours zat er wel al goed in. De eerste manche ben ik een beetje op safe gegaan (het is alweer drie jaar geleden dat ik zelf een marathon gereden heb) dus uitgestrekte draf. Tweede rondje gingen we voor de uitdaging en in galop. In de waterhindernis was ik mijn stuur ff kwijt, hoewel ze er super in ging, en poort 10 ging dus ook om. Even gas terug en weer in draf poort 11 en de hindernis 12 gedaan en daar na weer gasje erop. Ging heel best! *\o/*

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:35

Jojoni: welke klasse start je? Wat vond je moeilijk aan de proef? En super fijn dat de mini marathon goed ging! Wat voor pony heb je?

Gem: de tweede proef zag er inderdaad niet slecht uit maar je gevoel zegt vaak anders! Super dat de marathon goed ging en deze dus uiteindelijk toch nog gereden!

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:54

Gefeliciteerd weer iedereen!
hey, even een vraagje tussendoor. Hoe zit het met winstpunten voor vaardigheid? Bij dressuur moet je bij 30 om. Maar als ik in de knhs app kijk staan de balkjes voor vaardigheid bij 20 winstpunten. Moet je bij vaardigheid met 20 over?