Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaikey schreef:Ik maak me schuldig ik geef pas vaak laat op. Wel voor de sluitingsdatum.
Ik plan niks vooruit, volgens mij staan ook nog niet alle wedstrijden erop bijvoorbeeld. Escharen heb ik nog niet gezien op de lijst.
Spaikey schreef:Ik maak me schuldig ik geef pas vaak laat op. Wel voor de sluitingsdatum.
Ik plan niks vooruit, volgens mij staan ook nog niet alle wedstrijden erop bijvoorbeeld. Escharen heb ik nog niet gezien op de lijst.
SophievdV schreef:Dat is wel vrij slordig vind ik, dat ze het niet online zetten op startlijsten. Maar ik vind het ook irritant als de startlijst er pas een paar dagen voor aanvang op staat.. dat komt ook omdat we een druk gezinsleven hebben.
Hebben vandaag de merries op de foto gezet.
Onze driejarige:
[ [url=m/Qqu0Ug.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6TiZO3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AXngEg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En m'n topsporter:
[ [url=m/SqV69O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lWAHZN.jpg]Afbeelding[/url] ]
SophievdV schreef:Gem ik zou gewoon nogmaals vragen of ze er rekening mee kunnen houden. Het lijkt me voor de organisatie soms ook wel een warboel met veel verzoekjes dus misschien hebben ze er daardoor geen rekening mee gehouden.
Jolliej schreef:Heeft iemand trouwens een idee hoe het zit met de menwedstrijd van Gorredijk? Ik wilde graag meedoen, maar er kan nog niet opgegeven worden. Ik heb ze een mailtje gestuurd en een appje op WhatsApp, maar er wordt ook niet gereageerd. Deelnamelijst is leeg, maar het is over twee weken ook al.
Letsdunit schreef:Gewoon even een berichtje sturen, ik maak zelf ook startlijsten en bijna iedere inschrijving heeft wel een verzoek. Soms zie je dan wat over het hoofd en soms kan het gewoon niet anders en moet je mensen teleurstellen. Startlijsten bouwen is soms ook een topsport, ben blij dat ik het bij onze vereniging niet meer hoef te doen.