Hoop echt dat de M nog wel op zaterdag is. Vrijdag is eigenlijk geen optie dus dat wordt dan afmelden. Maar eerst maar afwachten wat ze gaan doen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fenny schreef:Bericht van Mendistrict Noord over de kampioenschappen:
Kampioenschap Mennen Dressuur District Noord indoor 2017
I.v.m. het groot aantal inschrijvingen (boven de 120 tot nu toe) zal het kampioenschap niet alleen op zaterdag maar ook op de vrijdagavond worden verreden. Voor welke klasse dit geld wordt nog nader bekeken.
Hou hier dus rekening mee dat je op vrijdagavond 10 maart of zaterdag 11 maart moet rijden.
Verdere informatie wordt verzorgd door MV. De Kraaienmenners.
Ir1ne schreef:op de reacties op Facebook te zien, hoopt iedereen dat haha.
Er zijn ook mensen die zich met enkel en dubbelspan hebben aangemeld, die hopen dat ze beide aanspanningen op 1 dag kunnen starten.. ik hoop het ook voor ze.
Ik heb me inmiddels afgemeld, tis nog even te vroeg voor ons
yarrah schreef:Vrijdag is gewoon een hele vervelende dag voor een wedstrijd. Onder zadel is het nog te doen, maar mennen is het wel wat anders.
Waarom de pony's of paarden op zaterdag en de andere op zondag? Of zeg ik iets raars
xxpetraxx schreef:yarrah schreef:Vrijdag is gewoon een hele vervelende dag voor een wedstrijd. Onder zadel is het nog te doen, maar mennen is het wel wat anders.
Waarom de pony's of paarden op zaterdag en de andere op zondag? Of zeg ik iets raars
volgens mij lis dat een erg gevoelig onderwerp bij district noord om kampioenschappen op een zondag uit te schrijven.
hiermee kunnen ze niet iedereen de mogelijkheid bieden om mee te doen uit geloofsovertuigingen oid.