Was voor mij geen doen om daar helemaal heen te rijden.. Hoop echt dat de M nog wel op zaterdag is. Vrijdag is eigenlijk geen optie dus dat wordt dan afmelden. Maar eerst maar afwachten wat ze gaan doen!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Was voor mij geen doen om daar helemaal heen te rijden.. Fenny schreef:Bericht van Mendistrict Noord over de kampioenschappen:
Kampioenschap Mennen Dressuur District Noord indoor 2017
I.v.m. het groot aantal inschrijvingen (boven de 120 tot nu toe) zal het kampioenschap niet alleen op zaterdag maar ook op de vrijdagavond worden verreden. Voor welke klasse dit geld wordt nog nader bekeken.
Hou hier dus rekening mee dat je op vrijdagavond 10 maart of zaterdag 11 maart moet rijden.
Verdere informatie wordt verzorgd door MV. De Kraaienmenners.
. Ir1ne schreef:op de reacties op Facebook te zien, hoopt iedereen dat haha.
Er zijn ook mensen die zich met enkel en dubbelspan hebben aangemeld, die hopen dat ze beide aanspanningen op 1 dag kunnen starten.. ik hoop het ook voor ze.
Ik heb me inmiddels afgemeld, tis nog even te vroeg voor ons
yarrah schreef:Vrijdag is gewoon een hele vervelende dag voor een wedstrijd. Onder zadel is het nog te doen, maar mennen is het wel wat anders.
Waarom de pony's of paarden op zaterdag en de andere op zondag? Of zeg ik iets raars
Aan de andere kant zijn er ook aanmeldingen van mensen die nog moeten werken op de zaterdag en al moeilijk zitten, dus een aantal van hen zal blij zijn met de vrijdag als ze dan zouden moeten starten. Helaas kan niet aan iedereen zijn voorkeur voldaan worden met zo'n groot aantal aanmeldingen, de organisatie heeft ook lang over dit besluit getwijfeld omdat ze weten dat een aantal mensen dan misschien moet afmelden wat natuurlijk niet de bedoeling is. Er zal wel even gekeken moeten worden naar de planning voor het volgende jaar om dit soort dingen te voorkomen. Misschien inderdaad een vol weekend plannen of 2 zaterdagen achtereen (paarden en pony's gescheiden op zaterdag en zondag bijvoorbeeld) en dan zien of dat kan. Maar van te voren valt ook niet te plannen hoeveel aanmeldingen er zijn, vorig jaar waren het er 90, daar werd nu ook op gerekend, het hadden er ook minder kunnen zijn. In ieder geval zullen verschillende opties worden meegenomen in de evaluatie om dit soort last minute aanpassingen te vermijden in komende jaren.
xxpetraxx schreef:yarrah schreef:Vrijdag is gewoon een hele vervelende dag voor een wedstrijd. Onder zadel is het nog te doen, maar mennen is het wel wat anders.
Waarom de pony's of paarden op zaterdag en de andere op zondag? Of zeg ik iets raars
volgens mij lis dat een erg gevoelig onderwerp bij district noord om kampioenschappen op een zondag uit te schrijven.
hiermee kunnen ze niet iedereen de mogelijkheid bieden om mee te doen uit geloofsovertuigingen oid.
Ik ben gewoon van de mentale ondersteuning/probleemoplossen, rekenkamer en het secretariaat op de dag zelf, maar nu dus voor 2 dagen, zal nog wel aanpoten worden aangezien we niet met veel vrijwilligers zijn en wel heel veel werk hebben...
Zonder toestemming en inzet van de jury's lukt dat niet, dat klopt, maar er worden ok geen onmenselijke schema's aangehouden
Mijn ervaring op gewone wedstrijden dat jury's soms ook hele strakke snelle schema's aanhouden omdat ze zo snel mogelijk klaar willen zijn (om wat voor reden dan ook). Dan is het meteen de ring in zodra je voorganger klaar is en beginnen.
, lijkt me zo dat als je je voor zaterdag aangemeld hebt en wordt verplaatst naar vrijdag en dan niet kunt, dat er dan geen kosten aan verbonden zijn, maar bindt me er niet op vast.