Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mevisto schreef:Wil toch even reageren. Op dit laaste bericht. Ik ben die deelnemer.
Die voor het opgeven van de pony s een mail gestuurd heeft naar het kampioenscommisie. Waar ik gevraagd heb wat gebeurt er als ik twee pony s op geef. Toen keer ik als antwoordt eerste telt. Heb dit op het dressuurkampioenschap nog een keer nagevraagd. Daar werd dit nog een keer bevestigd. Door het jurylid die ook zaterdag jurylid was. Dus zat ik als deelnemer niet fout. Maar het jurylid had haar huiswerk niet goed gedaan.
lobkew schreef:Ik had me opgeven maar moet werken. Normaal gesproken zou ik dan wel aangeven niet te kunnen, maar net nieuwe baan dus dat doen we nog maar even niet. Met mijn vorige manager had ik dat heel goed geregeld, die was mega fan van mn ponys dus kreeg ik heel makkelijk vrij en altijd vragen hoe het ging etc.
Nu sta ik 2 april ingeschreven voor shetland indoor maren kessel. Meer die daar heen gaan?
Even een vraagje trouwens, bij het achterwaarts in het L, je staat even stil,gaat paar passen achterwaarts en dan ga, ga je direct voorwaarts of eerst weer halthouden en dan voorruit?
Ayla schreef:Er is wel weinig parkeerruimte idd, maar tot nu toe elke keer geen problemen mee gehad. Veel mensen rijden daar alleen de dressuur mee en gaan dan weg dus dan is er al wat meer plek voor mensen die later komen en de dressuur + vaardigheid rijden.
its_laraa schreef:Ik kan niet echt een antwoord vinden in het reglement, daarom vraag ik hem hier.
Hoevaak mag je nou op 1 dag starten met een pony?
Ik wil graag met allebei de ponys een dressuur proef doen. Met 1 pony 1x vaardigheid en andere pony 2x en dan nog met beide ponys tandem vaardigheid. Mag dit??