[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JenteC

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 08:38

Jeskim nu anderhalf <3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 08:42

Goedemorgen
Hier een heel boze zoon. Wil perse naar school, maar hij is nog ziek, dus moet van mij thuis blijven. Hij hoest nog heel erg.

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 08:47

beterschap!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 08:52

:wave:

Even een egopost hoor, wel braaf bijgelezen :j maar heb een beetje een (schijt)zondag achter de rug, letterlijk en figuurlijk, gister de kat begonnen met kotsen en vervolgens nog blij gemaakt met het mailtje van de knhs :n
Hier ook maar 1 pony en wilde straks zo graag ook nog met onze nieuwe onder het zadel gaan rijden, maar moet er maar eens ff over gaan denken, want dat zijn dan straks 3 starlicenties :$ twee voor het mennen 1 voor mijn vriend voor het mennen enkelspan met de tuiger, 1x voor mij met de Pown een startlicentie voor het mennen en dan nog 1 voor onder het zadel voor mij met de tuiger -:(- geldklopperij vind ik het en wat krijg je er nou eigenlijk voor terug van de KNHS????? We zijn dan wel van de K*T boekje af, maar dat is het enige voordeel wat ik dan nu zie.
Over 10 jaar is de paardensport niet meer voor de gewone mens en "Jan Modaal" alleen maar voor de rijke stinkerts -:(- sorry hoor dat waren weer eens mijn frustraties.......

Zou ook zo graag bij Paul Versluis weer willen lessen, maar hij zit zo ver van ons vandaan......heb veel aan hem te danken dat ik weer zo lekker aan het rijden ben met de Pown, hopelijk binnenkort mijn lessen bij Christiaan Provoost weer oppakken :D nu snel ff in vergadering :wave:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 08:57

Eigenlijk zou iedereen met maar 1 pony massaal startpas moeten opzeggen, zodat de KNHS een rolberoerte krijgt. Maar ja, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Eigenlijk klopt de berekening niet eens, want ze rekenen bij het verschil de P&S mee, maar als die komt te vervallen dan zijn eigenlijk de verschillen dus nog groter.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:05

Ik kom ook even onder mijn steen vandaan!

Ik baal ook zo van de KNHS en ben haast in staat om een petitie op te starten onder de leden. Uhhhhh hoe luidt hun slogan ook al weer ? 'Dichter bij de paardensporter'??? Ze tuigen een menplatform op echter zijn wij (als leden) ooit geïnformeerd of gepolst ? Nu staan we weer voor een voldongen feit en daar heb ik nog al moeite mee....

Zo dat was mijn bijdrage... -:(-

Met Layka de hond gaat het allesbehalve goed... we lopen de afgelopen maanden zo te tobben met haar.. Ik ben bang dat het deze week 'klaar' is, alleen zijn wij er nog niet klaar voor.....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:13

:(:) ollie1....heel veel sterkte voor jullie...Layka al zoveel jaren jullie trouwe maatje....sterkte. ..

Knhs..tja..die doen al jaren wat ze willen zonder aan de leden te denken..zo'n petitie is geen gek idee..maar of t wat uitmaken zal ????

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:13

Oh, Ollie... Heel veel sterkte met Layka; zo verschrikkelijk verdrietig

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:15

Ollie, heel veel sterkte. Jullie zijn inderdaad al hele tijd aan het tobben. moeilijk! !Heel veel sterkte

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:21

Arme Dingetje met een zielige kat en een schijtzondag. Hopelijk vandaag een fijnere dag. Is het heel erg als ik nog nooit van Paul Versluis heb gehoord := ?
Je laatste stukje over de startlicentie: wat krijgen we terug voor de verhoging? Geen idee. Dat maakt mij ook zo pissig.

Tine een hele boze zoon. Beter dat hij nog een dagje thuisblijft en dan donderdag weer fris en fruitig is.

Janouk; ik vrees idd ook voor een hoop wilde wedstrijden. Zo jammer. Van de andere kant zou je haast hopen dat er een tweede vereniging opstaat. Eentje waar je ook winstpunten kunt rijden, en je kunt klasseren, maar die er écht voor zijn leden is en niet zo vreselijk log. Op die manier moet de KNHS concurreren ipv handelen vanuit de monopoly-positie die ze nu hebben.
Heel jammer dat er zoveel startpassen gaan sneuvelen. Zo blijft er wel heel weinig over van de sport.

Jentecats, wat een schatje die Beau :+: . Lief! Welkom in het topic.

Happytime, bedankt voor het compliment over Tentsi. Hoe was jullie ALV?

Tine: fijne bijrijdster, klinkt positief +:)+

Jeskim: ik zal straks eens kijken of ik een foto kan maken van een 'flexibel'-inspanmomentje :P

Maisie heeft een lekker weekend gehad. Gaaf dat jullie startten in Nijkerk.
En ik bedoelde niet dat niemand zijn paard vlecht voor de minimarathon hoor. Alleen zag ik in Bronneger dus amper gevlochten combinatie (sorry, ik heb Amerigo niet live in actie gezien Tine ;) ) en voelde ik me een beetje dressuurprikker met mijn wél gevlochten paardje :+ .

Zo, ik ga weer bankhangen, ik ben zo verkouden als een konijn met myxo. Als ik nu de hele dag braaf stil op de bank zit, dan kan ik vanavond hopelijk naar de ALV van district Noord. Ik moet alleen nog ff uitzoeken waar het precies is *super voorbereid* :')

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:22

Oh, Ollies post gemist; wat verdrietig van jullie hond. Ik hoop dat jullie nog een 'goede' week met haar kunnen doorbrengen. Heel veel sterkte.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:56

Ik ga zo even de dierenarts bellen... ben benieuwd wat hij zegt ;(

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 10:02

:(:) Ollie, ik zal aan je denken.
Petitie is misschien wel een heel goed idee :j de KNHS doet maar gewoon......zouden ze misschien hun kas weer moeten vullen na de grote verbouwing op het hippisch centrum??? :? Zulke dingen vraag ik me dan weer af.
Afgelopen jaar heb ik maar 3 wedstrijdjes gereden en dan met een startlicentie (moet er nog ff aan wennen) zijn dat erg duren wedstrijdjes, je inschrijfgeld komt er ook nog elke wedstrijd bij, dat is ook weer 30 euro bij ons voor 2 proeven en 1 vaardigheid :(

Hier net ook DA gebeld voor de poes, mag vanmiddag komen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 10:55

Oude Layka. Zo moeilijk. Je zou willen dat ze altijd 5 jaar zijn. Dikke knuffel van ons, Olga.
:(:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:00

Sterkte met layka ollie

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:04

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:14

sterkte ollie.

hier geen startkaart, onder zadel niet en met d ewagen niet. dus krijg niet alle veranderingen mee. las ik iets over geen boekje meer?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:17

Volgens mij denkt Lika (voor de nieuwen, ze is een Akita Inu) dat ze paard is, want ze heeft de zak energy control voor de paarden niet alleen open gemaakt maar ook een flinke hap brok eruit genomen. Gek beest.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:19

Sterkte Ollie!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:20

Sterkte Ollie. Hoop dat dierenarts nog een wondermiddel weet.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:26

chels vreet ook paardenvoer. als ik op stal ben en de hond mee heb en gen brokken voor haar in mijn zak (ik heb altijd wat beloning bij me) pak ik gewoon een hand biks. werkt perfect :P

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:58

MarjaR schreef:
yarrah schreef:
Jammer, maar ik zeg alles op. Ook de vereniging..... Waar ik al jaren lid van ben.

En dat opzeggen van je lidmaatschap van de vereniging heeft puur met de tariefverhoging van de KNHS te maken...?

waarom zou ik lid blijven als ik toch geen wedstrijden meer ga rijden?

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:07

Heel veel sterkte Ollie, dat is nooit leuk als je een maatje moet laten gaan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:17

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:49

We gaan nog even een weekje tramadol geven.... Bedankt voor het medeleven... Is alleen rekken..we weten dat het nu gaat komen...