Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odette_ schreef:Toch nog eventjes een vraagje over het balanceren van mijn sulky, gisteren toch weer een voorbeeld gezien van dat de lamoenen heel mooi in de lichtogen konden zweven van een sulky en dat krijg ik nog niet voor elkaar.
Nachtlampje schreef:Hoe dekken jullie je sulky af?
Ik mag me sinds gisteravond eigenaresse noemen van een nieuwe sulky, maar wil een goede hoes om alles een beetje te beschermen.
Kan echter alleen een koetsenhoes vinden en dan zit je met die lamoenstokken waardoor het niet meer past lijkt me...?
Toydoll schreef:Odette_ schreef:Toch nog eventjes een vraagje over het balanceren van mijn sulky, gisteren toch weer een voorbeeld gezien van dat de lamoenen heel mooi in de lichtogen konden zweven van een sulky en dat krijg ik nog niet voor elkaar.
Balans van sulky vindt ik ook nog steeds heel moeilijk. Heb hem heel hoog op t schoftje omdat hij dan het minst stuitert in draf, maar t schijnt lager te moeten... Maar dan zal ik eerst iets met de lamoenstokken moeten ondernemen...
[ Afbeelding ]
VanHuisUit schreef:OK ik heb nu beter beeld![]()
Hij valt dus naar voren toe.
Zou Snoys bellen in Zundert, die importeert die van Clever (is het trouwens een tweewieler of een sulky?).
't Is ook eigenlijk hopeloos iets van te zeggen als je het niet ziet