Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JoyCiej007 schreef:Zijn er trouwens nog mensen van hier geweest op Horse Driving Bussloo paar weken terug?
Weet iemand of er nog foto's zijn gemaakt en of die ergens terug zijn te vinden toevallig? Was eerder altijd wel het geval.....
. Mannetje moet nog veel leren
.
. Doel was "geen EL", maar helaas gooide een verkeerd poortje in H1 roet in het eten. "Gelukkig" wisten we dat toen nog niet, en kregen we langzaam meer zelfvertrouwen in de hindernissen en ging het gauw beter en sneller. Verder hebben we nog wel wat suffe foutjes gemaakt, "onthoud voor de volgende keer" - dingen, maar na een paar van zulke wedstrijden zullen we er wel ingroeien.
. debzz89 schreef:hallo
ik ben gisteren in Heeten geweest en heb daar foto`s gemaakt
ik heb alleen de eerste 7 a 8 menners gemist
hier is de link, ik ben nog wel bezig met de foto`s
https://www.facebook.com/debbie.vtonger ... ploaded=10
Had wel een heel goed gevoel over de vaardigheid; dat waren errug lange lijnen dus nog een hele kunst om en foutloos en binnen de tijd te blijven, wat nog gelukt was ook.
. Volgend jaar willen ze weer een jonge paarden rubriek doen in Schinveld. Is de organisatie goed bevallen heb ik begrepen.
. Gem schreef:Debzz, je kunt je foto's ook hier kwijt: [AR] [Centraal][AR] Welke fotograaf was aanwezig?