hallo... deze dag is gelukkig bijna voorbij... de trend die ik vanochtend had ingezet, is hele dag aangebleven, noem het gerust een pechdag
Morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen en we beginnen met nieuwe op-maat-gemaakte schoentjes voor Mick
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig weer een nieuwe dag 
voel me gelukkig weer een stuk fitter en mobieler dan gisteren
weer een rip uit me lijf en de podotherapeut is zo'n ongeloofelijk vies dotje
Ze gaat eerst heel je voeten onderzoeken.....die heel de dag lekker warm in een schoen verstopt hebben gezeten, wast vervolgens haar handen niet
en geeft je gewoon een hand.....
niemand veel te posten hier...bizar..het is bij te houden..

), toen snel boodschappen doen, dochter weer uit Venlo ophalen en daarna koken.
. Blijkbaar heeft hij na onze huisgang geen hooi meer gegeten en hij staat nog steeds zwaar te zuchten. DA wordt zo maar weer gebeld.
aan Loes.
(Tine heeft Thabor, Rembrand en Amigo en nog een kat) en Snuit is van Tallechie
Dus bijna alles goed haha
Ja idd Gwin hoort ook bij Tine *schaam me dood*
_Dingetje_ schreef:Ja idd Gwin hoort ook bij Tine *schaam me dood*
Kortom Braintraining voor Dingetje

Ga vanavond nog evne naar stal. Lekker uitmesten en voeren. En dan met Dids eventjes in de bak rijden
Zal al wel donker zijn dan gok ik..
. Hij bleek overigens ook nog een lichte verkoudheid te hebben (een enkel hoestje tijdens het rijden, dus Loes vond het nog niet nodig om de DA daarvoor te bellen) dus misschien had e.e.a. met elkaar te maken. Akshay schreef:_Dingetje_ schreef:Ja idd Gwin hoort ook bij Tine *schaam me dood*
Kortom Braintraining voor Dingetje
frensie
Hier ook rustig wat paardenbelevenissen betreftGa vanavond nog evne naar stal. Lekker uitmesten en voeren. En dan met Dids eventjes in de bak rijden
Zal al wel donker zijn dan gok ik..
Misschien dat ik in het donker nog even over het terrein ga crossen. Als ik het lef kan vinden
wat een dommie ben ik ook

wel fijn dat je je weer wat beter voelt!
heb geen idee hoe dat zit bij je berichten.. ik klik gewoon op eigen berichten..
dinsdag avond wel lekker gereden. Alleen toen we backup moesten ging hij me weer is in de maling nemen, gaat ie rustig een andere kant uitkijken. Nou dan staat het huilen me nader dan het lachen.
en toen vanuit de galop een stop maken en toen daarna backup en hij deed het
( ik heb niet altijd de overhand bij een paard
)

hopelijk alles snel weer alles de oude 
en pats deed de musketon.....en sun.....die ging lopend naar huis.....bij de weg nam ze een hap gras,kwam er een auto aan....heb nog nooit zoveel schietgebedjes gedaan......en ik kon haar pakken pffffff
maar ga lekker naar buiten, zonnetje schijnt..
die was voor een arab echt wel knap in western..

mogen alles klaar zetten voor zaterdag! heb er echt heel veel zin in maar ook weer erg zenuwachtig....
waarvoor geen idee....
.
.
! Citaat:(Tine heeft Thabor, Rembrand en Amigo en nog een kat)