[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 22:06

^)

hallo... deze dag is gelukkig bijna voorbij... de trend die ik vanochtend had ingezet, is hele dag aangebleven, noem het gerust een pechdag

Morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen en we beginnen met nieuwe op-maat-gemaakte schoentjes voor Mick

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 07:12

@ VHU, lekker dat de paardjes weer wat dichterbij huis staan :D
@ Aks, eindelijk brief van het revalidatiecentrum.......voor een goed doel alleen houdt geen tijd meer over :n
@ Biancacoo, lekker de hondjes getraint, maar niet lang genoeg, want ze konden nog in de aanval op de poezel :+
@ Smickey, Tadaaa *\o/* gelukkig weer een nieuwe dag :D

Dat geldt gelukkig voor mij ook, een nieuwe dag *\o/* voel me gelukkig weer een stuk fitter en mobieler dan gisteren *\%/*

Gister lekker op het gemakje in de tuin wat opgeruimd aan blaadjes, daarna me ouders gezellig om de koffie om de nieuwe voortuin te bewonderen :)
Gisteravond lekker wezen wokken met de collega's, was erg gezellig en lekker gegeten :Y)

Vandaag me steunzolen ophalen ^) weer een rip uit me lijf en de podotherapeut is zo'n ongeloofelijk vies dotje :r Ze gaat eerst heel je voeten onderzoeken.....die heel de dag lekker warm in een schoen verstopt hebben gezeten, wast vervolgens haar handen niet >;) en geeft je gewoon een hand..... :r

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:17

goedemorgen.. :wave:
nou....wat is het rustig zeg.. :list: niemand veel te posten hier...bizar..het is bij te houden..

Smickey..vandaag nieuwe kansen yeaahhhh.. !!! +:)+
Dingetje, super dat je je beter voelt dan voorgaande dagen..
tuin weer op orde en gewokt..smullen maar..

.............verder niets nieuws....dus ga weer.. :evaw:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 09:32

Goedemorgen Dingetje en Biancacoo

Nog nooit zo rustig hier meegemaakt, maar eerlijk gezegd heb ik zelf ook weinig verhalen toe te voegen, ben natuurlijk wel heel benieuwd hoe de voorbereiding van VHU (en Mel ook?) op de endurance van dit weekend loopt?

En verder benieuwd hoe het deze week met Gwin en Snuitje gaat? En is Bubbles weer de oude Frensie?

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:36

@ Smickey is je dag vandaag beter begonnen??
Vind het altijd zo knap dat je alles van iedereen kan onthouden, heb daar soms een beetje moeite mee :o
Gwin hoort bij Tine en Snuitje bij Tallechie toch? Bubbels bij Frensie.......we moeten hier is dagelijks een braintraining gaan doen :j

Zo heb iets raars, normaal staan de nieuwe en mijn berichten aan de linkerkan van Bokt en nu helemaal onderaan, dit is echt niet praktisch...iemand enig idee??? Sorry hoor, mag dit waarschinlijk hier niet plaatsen en moet naar Forumzaken O:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:37

Drukke dag gehad gisteren. Wel in vogelvlucht bijgelezen.
Had gekoetst en een test gedaan met veerringetjes tussen de kalkoenen van Ster. Vooralsnog proef geslaagd, maar helaas kon ik niet op gras rijden.
'sMiddags dochter naar ballet, daarna schoenen kopen voor oudste zoon (én tweede paar helft van de prijs, dus mezelf een paar korte laarsjes cadeau gedaan :) ), toen snel boodschappen doen, dochter weer uit Venlo ophalen en daarna koken.
Tijdens het koken belde vriendin Loes dat haar jonge paard koliek had; DA geweest was en ze 'savonds op stal moest blijven van de DA. Ik ben haar na het eten en naar bed loodsen van de jongste twee, maar even anderhalf uur gezelschap gaan houden. Het leek daarna wel weer redelijk te gaan, dus zijn we om 22.00 uur naar huis gegaan.

Krijg net een sms: gaat nog steeds niet lekker -O- . Blijkbaar heeft hij na onze huisgang geen hooi meer gegeten en hij staat nog steeds zwaar te zuchten. DA wordt zo maar weer gebeld.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:40

Getsie wat een akelig nieuws zeg...doe maar een :(:) aan Loes.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 09:42

@Dingetje: Gwin en Bubbles zijn allebei van Frensie ;-) (Tine heeft Thabor, Rembrand en Amigo en nog een kat) en Snuit is van Tallechie :j Dus bijna alles goed haha

@Gem: arm dier, hopelijk kan DA wat betekenen, is er gisteren spuit gezet en kon hij inschatten welke vorm van koliek??? Wij hebben vorig jaar januari ook zo afgezien met Mick met koliek met hele nachten om de twee uur tempen... zo zielig voor die arme beesten ;(

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:48

:o Ja idd Gwin hoort ook bij Tine *schaam me dood*

Kortom Braintraining voor Dingetje :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:51

_Dingetje_ schreef:

frensie :P

:))

Hier ook rustig wat paardenbelevenissen betreft :) Ga vanavond nog evne naar stal. Lekker uitmesten en voeren. En dan met Dids eventjes in de bak rijden :) Zal al wel donker zijn dan gok ik..
Misschien dat ik in het donker nog even over het terrein ga crossen. Als ik het lef kan vinden :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:54

Smikkel: ja hij heeft idd spuiten gehad, maar ik weet niet wat voor vorm koliek. We hoorden gisteren zijn buik borrelen alsof er een brullend beest in zat :oo . Hij bleek overigens ook nog een lichte verkoudheid te hebben (een enkel hoestje tijdens het rijden, dus Loes vond het nog niet nodig om de DA daarvoor te bellen) dus misschien had e.e.a. met elkaar te maken.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 09:56

Akshay schreef:
_Dingetje_ schreef:

frensie :P

:))

Hier ook rustig wat paardenbelevenissen betreft :) Ga vanavond nog evne naar stal. Lekker uitmesten en voeren. En dan met Dids eventjes in de bak rijden :) Zal al wel donker zijn dan gok ik..
Misschien dat ik in het donker nog even over het terrein ga crossen. Als ik het lef kan vinden :P

Tjonge jonge |o wat een dommie ben ik ook

Sorry Frensie Y;(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:31

Gewoon lekker herfstig plaatje <3

Afbeelding

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:31

Smickay: Wat een pechdag had je gister, hoop dat het vandaag een beter dagje is
Frensie: leuk zeg al die friezen. Ik vindt ze persoonlijk echt suuuper gaaf! De eigenaresse van Robin heeft ook nog een fries die vindt ik echt om te kwijlen <3
biancacoo: Wat leuk zeg een puppy <3
vhu: Oke, nou dichterbij is wel positief nu hopen dat de stal ook super blijkt te zijn :)
Diingetjes: Dat klinkt lekker :') wel fijn dat je je weer wat beter voelt! :j heb geen idee hoe dat zit bij je berichten.. ik klik gewoon op eigen berichten..
gem: Dat is vervelend zeg, hoop dat er snel wat duidelijkheid is

weet ook niet altijd waar dingen precies over gaan dus neem me dat niet kwalijk als ik er niet op reageer, ik lees wel alles hoor :P

Nou ik had gister les van half 9 tot kwart over 5 dus was een druk dagje school :') dinsdag avond wel lekker gereden. Alleen toen we backup moesten ging hij me weer is in de maling nemen, gaat ie rustig een andere kant uitkijken. Nou dan staat het huilen me nader dan het lachen.
Maar was wel trots dat ik 'm daarna wel een beetje rond heb kunnen rijden! Kreeg zelfs nog een compliment van iemand dus dat maakt het dan allemaal wel weer een beetje goed :') en toen vanuit de galop een stop maken en toen daarna backup en hij deed het <3 ( ik heb niet altijd de overhand bij een paard :o )
Vanmiddag weer lekker naar Robin, lekker karreeen *\o/*
maar eerst nog even naar school een toetsje doen :P

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:34

Hahaha gaat lekker Dingetje ;)
Bij mij hoort 1 paard; Gwin. Die staat voorlopig op rust en ik doe behalve poetsen er niks mee nu, dan wordt ze woest.
Verder drie honden, Zhazha, Bubbles en Beer. Met Bubbles ga ik zaterdagochtend weer naar de dierenarts. Ze leek begin van de week beter te gaan, dankzij de ontstekingsremmers, maar sinds gister weer wat minder denk ik.

Smikkel gelukkig is je drama dag voorbij!
Gem hopelijk valt het mee met de koliek!
Aks succes met zoeken naar lef ;)

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:42

dat is een zeker een mooi herfstplaatje <3

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:43

@Frensie Thabor en Gwin lijken ook helemaal niet op elkaar :D
Maar bedoel het iig wel goed :j
Je hebt maar een beetje pech met de beestjes zeg :(:) hopelijk alles snel weer alles de oude :)

@ Gem wat een heerlijk plaatje en een mooi plekje zeg <3

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 11:24

Mooie foto gem!!

Zo, voor het eerst in 3 maanden weer eens met de trein naar den bosch.. Heb dat niet echt gemist zegmaar :+

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:55

heerlijk herfstplaatje zo leuk tussen de vallende blaadjes...
hier dinsdag na les de schrik van mijn leven gehad: wilde sun opladen op de trailer statt ze op de klep van: ga lekker zelf :j en pats deed de musketon.....en sun.....die ging lopend naar huis.....bij de weg nam ze een hap gras,kwam er een auto aan....heb nog nooit zoveel schietgebedjes gedaan......en ik kon haar pakken pffffff
ben me rot geschrokken en....waar zijn die oude halstertouwen gebleven???wat een zooi dat nieuwe spul, levensgevaarlijke dingen die kapot gaan,ga er nu maar een karabijnhaak aanmaken

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:57

dat is zeker schrikken HT...bah..
idd dat hele nieuwe spul..wat vaak lekker goedkoop is..is heeeel snel kapot !! :j
Gem, wat een superleuke plek voor je paardjes..
verder wel bijgelezen... Y;( maar ga lekker naar buiten, zonnetje schijnt..

Saar...je rijd western gok ik zo,..wat voor paard rij je op.
heb ik ook een poos gedaan met mijn arabier. :j die was voor een arab echt wel knap in western..
met name reining was hij super in...
Afbeelding

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:03

wat een heerlijke foto gem!!!

oef dat is schikken HT.........

aks veel plezier op school :P

ohh ik heb weekend!!! :D mogen alles klaar zetten voor zaterdag! heb er echt heel veel zin in maar ook weer erg zenuwachtig.... _-:( waarvoor geen idee....

ow en pakjes man stond voor de deur indys BBP is binnen!!! misschien morgen maar op wish testen O:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:15

Ja, Ster staat op een superfijne plek :j .

HT: ik herken het, Ster heeft het eerste halfjaar in mijn bezit 4 halstertouwen en 2 halsters versleten. Ze was toendertijd zooooo bang voor HS'en en DA's ("mannen die iets van haar willen"). Sindsdien gebruik ik een heel oud halster van het oude paard van vriendin en een oud sisal-achtig touw met een roestige sluiting, maar beiden voldoen al 4,5 jaar :+ .
Gelukkig voor jou is het goed afgelopen :) !

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:20

Pffff sorry mensen heb even geen tijd/zin gehad om te reageren. Lees wel mee hoor.

Dingetje gooit namen door elkaar. Is ook ingewikkeld bijna iedereen heeft hier meerder paarden/honden/katten.

Gem sterkte met paardje van vriendin!!!
VHU wanneer verhuisd bente? (of heb ik daar overheen gelezen)
Smickey baaldag weer over hoop ik ?

Nou ik heb dinsdag fijn gelest met robijn. We pakken nu de gallop er ook bij en dat valt nog niet mee.

Verder bezig met zoeken naar ander werk. Vanmiddag gesprek bij uitzendburo waarvoor ik werk.
Vanmorgen gesprek gehad op het werk. Wel aangegeven dat ik het werk niet super leuk vind maar nog
niet gezegd dat ik wat anders zoek. Eerst uitzendburo maar eens afwachten. Vind het best moeilijk.

Zo nog even naar de pony's stallen uitmesten en nog met robijn rijden. Ook niet veel bijzonders dus.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:20

Hier halster touwen van de westernstore. Zit een bullsnap aan. Zweer echt bij dat touw. En het is lekker 3 meter lang.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:23

Citaat:
(Tine heeft Thabor, Rembrand en Amigo en nog een kat)

En nog 4 katten, 2 honden en 2 geiten :D

In de winter hebben we nog zo,n 8 schapen, en misschien straks ook nog 4 IJslanders die komen logeren.
Genoeg dieren dus :+

Crazymel heeft al weekend en last van zenuwen.
Bianca: westernarab
HT: zo, dat is schrikken zeg. Gelukkig niets gebeurd. Ik vind de kwaliteit van tegenwoordig ook waardeloos
Aks: was blij met de train, :n
Dingetje: geeft niet hoor die vergissing, is soms ook niet bij te houden.
Frensie: pech met pown en met hond. :(:)
Saar: mooie samenvatting, sluit ik me verder bij aan.

Vanmorgen weer strandrit gemaakt. De paarden waren errug fris. Maar zoon deed het weer super. Galoppeerde zelfs zonder stijgbeugels over het strand.
Vanmiddag weer lekker spelletjes doen (oa Kolonisten van Catan) en dan vanavond beginnen met alles weer in te pakken. Een gaat echt veel te snel voorbij.

Zaterdag dan druk om alles voor te bereiden voor de wedstrijd. Wel heel bijzondere voorbereiding zo, een week vakantie. En dan debuut met Rembrand in ZZ (weet niet hoe verstandig dat is na een week niet trainen) en debuut hobbyklasse met Thabor.

Ga nu lekker lunchen