[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:14

Avaluna als ik puf op kan brengen, en niet meer constant naar de wc hoef, ga ik toch proberen te mennen. En dan morgen ook nog dus dan kan ik je wel een indruk geven. Gisteren bevielen ze super

Janouk een hele trip, maar als het helpt

Onze binnenbak heeft wel wat harde plekken, vooral de hoefslag, maar voor dressuur goed genoeg.

Wij hebben 2 grote deuren waar het onder door tocht, en als de wind dan verkeerd staat gaat het fout.

Voor degene die pb hebben gehad, donderdag is al de grote dag

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 15:07

Biancacoo schreef:
lanouska pas maar op....straks neemt harry ook facebook..... :+

kun je geachten lezen of zo ~~}>

ik kreeg om 1 uur een sms. letterlijk citaat: wat lees ik nu op bokt? moet ik lid worden van facebook? heb je geheimpjes voor mij ? ...... en even later ...... mijn vrouwelijke kant begint nieuwsgierig te worden....

ik leef nog maar daar is ook alles mee gezegt ik heb een gigantische oor- en hoofdpijn dus ik ga vanmiddag maar is even naar bed
Laatst bijgewerkt door lanouska op 10-02-12 15:15, in het totaal 3 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:13

@Lanouska: beterschap :(:) ! Hahaha, die is wel heel nieuwsgierig.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:47

:)) elke dag om 5:25 mn bedje uit, dan om 6:15 mn taxi in....
van breda naar poortvliet of sint maartensdijk, mensen ophalen en naar breda brengen...
smiddags om 15:00 zelfde rit, maar dan omgekeerd :D
rond 17:45 weer thuis

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:27

Jeetje Bicci wat een tijden :7

Ik kom maar weer eens langswaaien, mijn laptop is gecrashed, staat in reparatie, ik hoop er maar het beste van maar vrees het ergste >;) dus zit weer achter de desktop in het kamertje waar het zo koud is omdat er een raam is met enkel glas en we krijgen het er nu niet warm :brr:

Wel bijgelezen trouwens tjeutje :list: Lanous beterschap klinkt als niet fijn :(:) en Tine jullie zoooooo veel succes met de hengstenkeuring, lijkt me echt super spannend. Wat K Biancocoo van Melody -O- paardje van Janouk weer op nieuwe schoenen... wat een goede hoefsmid soms kan uitmaken he (als het niet kan kan het niet maar als het wel zo kan, wat een zegen). Frensie aan de havermout :9 en toch nog best veel werken :j

Citaat:
vhu vandaag een lekker dagje peerdjes ??
wel foto's maken hoor, het is zulk mooi weer !!!

Nou het zag er in ieder geval allemaal prachtig uit maar :brr: ben zonder fototoestel op pad gegaan hoor :) Bente eerst lekker gelongeerd, ze blijft maar sneeuwschuiven zo grappig... goed voor de rugspiertjes :D daarna in de bak heerlijk gereden in stap/draf en daarna uitgestapt richting bos. In de zon ging het best wel maar toen ik echt in het bos kwam reed ik in de schaduw :brr: :brr: ben toen toch maar snel teruggegaan.
Daarna bijgekomen in de kantine :9k
En toen met een superbrave Snuitje wezen dressuren in de bak....mannetje liep zelfs stukken heel fijn in stap. Hij probeerde wel een paar keer het bit zo te pakken als die laatste keer in tweespan maar enkelspan heeft hij geen kans want ik weet hoe ik dat op moet lossen dus toen hij erachter was dat dat kansloos O:) ja, dan is het zo'n leuk pony'tje <3

Helaas langzamerhand echt enorm stijve nek gekregen en zere keel... thuis direct onder de warme douche, zit nu met sjaal om te typen .... voelt als griep maar dat wil ik echt niet!

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:37

Helaas niet meer bij kunnen lezen :o lukt inderdaad niet. had ik ook nog problemen met internet, was heel traag, dus is hem niet geworden.
gisteren hele dag visite gehad, en dus vandaag heel veel moeten doen. belt arie net dat hij laat is, dus ga ik maar de paarden mesten :( en de rest doen.
doei :evaw:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 18:02

heerlijke tyden juist VHU :))
want tussen die tijden , heb ik dus tijd voor knolliebollie...
t huis en noem maar op.
altijd daglicht met peerd...lekker hoor...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 18:02

**zwaait kiss nog ff na**

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 19:37

Tallechie buikgriep; balen !

Lanouska aan de boemel geweest :-)

PrinsjeH blij met weekend wat eraan komt (nu al is:-) )

Frensie; woon je zo dichtbij je werk dat je dat "ff" op kan halen, die dekens ?

Wat leuk Biancacoo; een 4 daagse schaatsen, is dat een X aantal kilometer ?

Poehee Janouk, jouw dame eist nogal wat; echte van Nassau's :-)
Bicci denkt dat het helpt om met appeltaart de gebroeders van Nassau te lokken haha

Tine ook weer druk !

VHU lekker gedressuurd met Snuit

Ik heb vannacht niet meer echt lekker geslapen maar ja. Vandaag wel leuke dag gehad en nu net loopt m'n visite binnen dus tot later !

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 19:46

@ IM ik woon op een 10 minuutjes afstand met de auto. Dat is een vereiste ivm zulke gevallen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 19:52

Frensie ze hebben een goede hulp aan je
ingrid niet lekker geslapen
vhu bij de paarden geweest

Ik knapte na het slapen aardig op, dus rond 15 uur naar stal gegaan. Kon pas om 16 uur in de bak. Waren 3 ruiters aan het rijden ohz en dat vind ik te veel om er bij in te gaan. Daarna zo goed mogelijk veale gevlochten. Zonder water dus zit niet zo strak. Zal me benieuwen hoe hij er morgen uit ziet.
Morgenvroeg gaat hij eerst nog naar buiten, is de 1e frisheid er weer uit.

Mennen ging niet zo goed, maar goed kan een keer gebeuren.

Nu nog eten en daarna spelletje doen met mijn ouders, die blijven slapen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 20:30

VHU dat klinkt als een superpeerdendagje..geweldig weertje erbij, heerlijk !
Kun je je desktop niet verhuizen naar een warmere plek in huis ??? :brr:
Tallechie heel veel plezier en succes morgen, zet hem op !!
Ingrid had visite, gezellig !
Kiss. wat lees ik nu....geen samenvatting....
Hier problemen met mijn mail van kpn....die doet het niet meer een of andere storing....balen..
Bokt is hier ook ineens in inie minie lettertjes op mijn scherm te zien.....maf, maar het werkt is vanzelf gekomen, dus zal hopelijk ook wel weer weggaan.......
Bicci altijd paardje doen in daglicht, heerlijk !
Tine heeeeeel veeeeel succes morgen met Thabor op de keuring, ik duim voor je dat hij zich van zijn beste kant laat zien !!! en alles geeft wat nodig is, dat is echt wel moeilijk, succes !!!! *\o/*
Avaluna's dochter wil boerin zijn met carnaval....super toch !!

Zoo, laatste dag van de schaatsvierdaagse zit erop, het maakt niet uit hoe veel je schaatst of hoe lang, belangrijk is dat je minimaal 3 dagen geweest was en geschaatst hebt, om de jeugd te stimuleren om meer op de ijsbaan te komen, en dat is wel gelukt, zoontje heeft een medaille gekregen en wij ook het is een heel mooie en een erg leuk aandenken !! zoon is er helemaal blij mee...zo leuk !

Speciaal voor veellezende meellezer H. geen facebook nemen, dan is de verassing geen verassing meer straks..pas maar op, straks gaat je vrouwelijke kant nog overheersen... :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:02

@Biancao: wat ontzettend leuk, kan me voorstellen dat je zoontje hartstikke trots is *\o/* :j .

@Tine: heel veel succes alvast met de keuring van de knappe Thabor, ik zal voor jullie duimen!

@VHU: lekker gewerkt met de paardjes, maar nu dus koud aan de pc.

Ik hoop echt morgen even iig wat te kunnen longeren en iig 1 pony te kunnen mennen.
Pony van dochter moet ook weer aan de bak, sleeën gaat het niet worden is te weinig sneeuw, maar vanaf volgende week wilt dochter graag weer naar de les.
Hier dus weinig van gekomen door het weer en er is weer veel gebeurd op de boerderij, hier, echt fijn als je vanalles ziet gebeuren met verbouwen.
Ik heb net lekker gekookt en lekker gegeten, zo de paarden voeren en de hond en dan lekker een rustig avondje <3 .

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:35

Biancacoo schreef:
VHU dat klinkt als een superpeerdendagje..geweldig weertje erbij, heerlijk !
Kun je je desktop niet verhuizen naar een warmere plek in huis ??? :brr:
Tallechie heel veel plezier en succes morgen, zet hem op !!
Ingrid had visite, gezellig !
Kiss. wat lees ik nu....geen samenvatting....
Hier problemen met mijn mail van kpn....die doet het niet meer een of andere storing....balen..
Bokt is hier ook ineens in inie minie lettertjes op mijn scherm te zien.....maf, maar het werkt is vanzelf gekomen, dus zal hopelijk ook wel weer weggaan.......
Bicci altijd paardje doen in daglicht, heerlijk !
Tine heeeeeel veeeeel succes morgen met Thabor op de keuring, ik duim voor je dat hij zich van zijn beste kant laat zien !!! en alles geeft wat nodig is, dat is echt wel moeilijk, succes !!!! *\o/*
Avaluna's dochter wil boerin zijn met carnaval....super toch !!

Zoo, laatste dag van de schaatsvierdaagse zit erop, het maakt niet uit hoe veel je schaatst of hoe lang, belangrijk is dat je minimaal 3 dagen geweest was en geschaatst hebt, om de jeugd te stimuleren om meer op de ijsbaan te komen, en dat is wel gelukt, zoontje heeft een medaille gekregen en wij ook het is een heel mooie en een erg leuk aandenken !! zoon is er helemaal blij mee...zo leuk !

Speciaal voor veellezende meellezer H. geen facebook nemen, dan is de verassing geen verassing meer straks..pas maar op, straks gaat je vrouwelijke kant nog overheersen... :j

Ja hier helaas ook hetzelfde problemen met kpn mail.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 22:18

Beste Joyce, zoals je al in meerdere topic's te horen hebt gekregen is het allesbehalve gepast om zo maar mee te gaan posten. Ik wil het graag vriendelijk houden maar wil je toch dringend vragen niet zomaar te posten in dit topic.....Ik hoop dat je zo wijs bent om je hieraan te houden....

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 22:19

Biancacoo schreef:

veel lezend inderdaad kreeg vanavond alweer vragen over de sms. haha hij maakt maar een bokt account aan inplaats van facebook, kan die leuk mee kletsen, met zijn hyves doet ie ook niks ~~}>

@ ollie ik ga met je mee over jocye, is niet netjes en dan al helemaal niet met een what the F**K poedersuiker zinnetje die helemaal nergens op slaat

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 22:32

Lanouska: laat H maar mooi mee komen kletsen hier :D
Ollie: mooi gezegd!!
Avaluna: hoe is het met je dochter?
Bianca: stoer hoor, met de schaatsvierdaagse meegedaan.
Tallechie: succes

Verder weet ik het even niet meer.

Thabor staat er helemaal klaar voor. Nu maar hopen dat hij alles laat zitten. Ik ben natuurlijk zeer objectief als ik zeg dat hij er wel heel knap uit ziet met zijn knotjes. Wow <3 . Heb hem helemaal met babydoekjes afgenomen en daarna in de serum gezet. Hij glijdt morgen zo de trailer in *D

Nou, ik duik mijn bed zo in, morgen vroeg op staan. We willen graag bijtijds daar zijn, zodat hij nog even kan uitrusten van de reis (hij vindt trailer nog erg spannend)

Iedereen bedankt voor het succes wensen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 22:34

zo ook weer aardig bijgelezen...
bedankt voor de samenvattingen weer!
mijn dagen vliegen voorbij...
ik schaam me diep, maar ik houd het hier echt niet bij, probeer mee te blijven lezen en hoop het straks als het eens minder snel gaat weer eens bij te kunnen houden...

tine heel veel succes!
spannend hoor!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 22:37

@ Tine, heel veel succes morgen.
@Nouvel, dat maakt helemaal niets uit, we zijn al blij om iets van je te lezen... Bij mij is het deze week ook erg druk en dan red ik het ook niet om op alles te reageren :o

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 22:44

@Frensie: heerlijk een weekend vrij! En aha, dus overdag meer vrije tijd, klinkt goed! En ze boffen daar maar met jou, klinkt alsof je aardig flexibel moet zijn. Ging de menles goed???
@Bic: pff, jij moet wel vroeg op zeg! Half 6… maar ook lekker overdag paardentijd :D
@Biancacoo: wat leuk, zo'n schaatsvierdaagse… wat goed dat dat soort dingen gelijk georganiseerd worden! Is dat door een ijsvereniging ofzo gedaan?
En sterkte met Melody :(:) Blijven hopen op verbetering… Zou de kou ook nadelig zijn voor haar stijfheid of maakt dat niet uit???
@Janouk: dan was je aardig in de buurt :D En Janouk gaat weer 10 weken mee :D
@Avaluna: hihi, dochter als boerin… :D
@Tine: bofferd dat je door kunt trainen dankzij goede bakbodems! En ik ga je alvast heel veel succes voor de keuring wensen, ik duim voor een zich goed gedragende Thabor… hoe laat moeten jullie precies??? Toitoi
@Tallechie: heeft een grote dag donderdag… wordt er helemaal nieuwsgierig van :+
@Lanouska: aiai, da's pijnlijk, hopelijk gaat het weer beter met je?! :(:)
@VhU: bij paardjes geweest en laptop gecrashed
@Kiss: haha, is je vergeven hoor, is hier ook echt geen bijhouden aan… zeker niet als je tussendoor soms stukjes bijleest maar geen tijd/zin hebt om gelijk te reageren… Dus no worries, dat heeft iedereen hier :))
@IM: jeeahh… weekend idd!!! Hoe gaat 't met afvallende paardje??? En ben je nog terug in slaap gevallen na die gebroken nacht??? En gelukkig leuke dag gehad, die had je gewoon verdiend :j
@Ollie: hihi, streng doch rechtvaardig :D
@Nouvel: toch leuk dat je ff meepost :D Niet schamen, zoals ik tegen Kiss ook al zei: het is hier echt niet bij te houden!

Tine, ik zie net je post, jullie gaan al vroeg op pad, dus bij deze nogmaals: heel veel toitoi, ik duim!!! En laat je snel wat weten???

En nu allemaal: :Z welterusten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 22:48

Helemaal bijgelezen :o en ik lift graag mee op de super samenvatting van Prinsjeh *\o/* +:)+
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 10-02-12 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 22:48

Wauw super samenvatting van PrinsjeH!!!

Menles ging goed!

Tine heel veel succes morgen! Ben erg benieuwd!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 22:59

ik ga ook mee met de samenvattingen :j en wil Tabor ff heel veel succes wensen, dat hij maar heeel goed zijn best gaat doen,dan krijgt hij heel veel vrouwelijke fans.......en anders......hakkie-takkie-weg-met-zakkie? :=

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:04

Tine heel veel succes. Kan niet komen kijken, wij gaan om tien uur bij stal weg. Mits ik niet zieker wordt. Heb nu koorts. Duik mijn bed zo in en zie dan wel hoe het morgen gaat.

Voor de rest lift ik ook mee

O ja avaluna handschoenen bevallen prima. was rond -5 vandaag en geen koude handen gehad en toch meer als een half uur gemend

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 00:54

:wave: en :evaw: , vanaf hier...... "chaos, ruzie, twist, wanorde en tribulatione", dus ff geen tijd om bij te kletsen Y;( . *iets met kinderen die hun zaakjes slecht geregeld hebben*