Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Biancacoo schreef:lanouska pas maar op....straks neemt harry ook facebook.....
elke dag om 5:25 mn bedje uit, dan om 6:15 mn taxi in....
dus zit weer achter de desktop in het kamertje waar het zo koud is omdat er een raam is met enkel glas en we krijgen het er nu niet warm
Lanous beterschap klinkt als niet fijn
en Tine jullie zoooooo veel succes met de hengstenkeuring, lijkt me echt super spannend. Wat K Biancocoo van Melody
paardje van Janouk weer op nieuwe schoenen... wat een goede hoefsmid soms kan uitmaken he (als het niet kan kan het niet maar als het wel zo kan, wat een zegen). Frensie aan de havermout
en toch nog best veel werken
Citaat:vhu vandaag een lekker dagje peerdjes ??
wel foto's maken hoor, het is zulk mooi weer !!!
ben zonder fototoestel op pad gegaan hoor
Bente eerst lekker gelongeerd, ze blijft maar sneeuwschuiven zo grappig... goed voor de rugspiertjes
daarna in de bak heerlijk gereden in stap/draf en daarna uitgestapt richting bos. In de zon ging het best wel maar toen ik echt in het bos kwam reed ik in de schaduw
ben toen toch maar snel teruggegaan.
ja, dan is het zo'n leuk pony'tje

.
. Biancacoo schreef:VHU dat klinkt als een superpeerdendagje..geweldig weertje erbij, heerlijk !
Kun je je desktop niet verhuizen naar een warmere plek in huis ???![]()
Tallechie heel veel plezier en succes morgen, zet hem op !!
Ingrid had visite, gezellig !
Kiss. wat lees ik nu....geen samenvatting....
Hier problemen met mijn mail van kpn....die doet het niet meer een of andere storing....balen..
Bokt is hier ook ineens in inie minie lettertjes op mijn scherm te zien.....maf, maar het werkt is vanzelf gekomen, dus zal hopelijk ook wel weer weggaan.......
Bicci altijd paardje doen in daglicht, heerlijk !
Tine heeeeeel veeeeel succes morgen met Thabor op de keuring, ik duim voor je dat hij zich van zijn beste kant laat zien !!! en alles geeft wat nodig is, dat is echt wel moeilijk, succes !!!!![]()
Avaluna's dochter wil boerin zijn met carnaval....super toch !!
Zoo, laatste dag van de schaatsvierdaagse zit erop, het maakt niet uit hoe veel je schaatst of hoe lang, belangrijk is dat je minimaal 3 dagen geweest was en geschaatst hebt, om de jeugd te stimuleren om meer op de ijsbaan te komen, en dat is wel gelukt, zoontje heeft een medaille gekregen en wij ook het is een heel mooie en een erg leuk aandenken !! zoon is er helemaal blij mee...zo leuk !
Speciaal voor veellezende meellezer H. geen facebook nemen, dan is de verassing geen verassing meer straks..pas maar op, straks gaat je vrouwelijke kant nog overheersen...
Biancacoo schreef:Speciaal voor veellezende meellezer H. geen facebook nemen, dan is de verassing geen verassing meer straks..pas maar op, straks gaat je vrouwelijke kant nog overheersen...

. Heb hem helemaal met babydoekjes afgenomen en daarna in de serum gezet. Hij glijdt morgen zo de trailer in

Blijven hopen op verbetering… Zou de kou ook nadelig zijn voor haar stijfheid of maakt dat niet uit???
En Janouk gaat weer 10 weken mee 

Niet schamen, zoals ik tegen Kiss ook al zei: het is hier echt niet bij te houden!
welterusten