Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biancacoo schreef:lanouska pas maar op....straks neemt harry ook facebook.....
Citaat:vhu vandaag een lekker dagje peerdjes ??
wel foto's maken hoor, het is zulk mooi weer !!!
Biancacoo schreef:VHU dat klinkt als een superpeerdendagje..geweldig weertje erbij, heerlijk !
Kun je je desktop niet verhuizen naar een warmere plek in huis ???![]()
Tallechie heel veel plezier en succes morgen, zet hem op !!
Ingrid had visite, gezellig !
Kiss. wat lees ik nu....geen samenvatting....
Hier problemen met mijn mail van kpn....die doet het niet meer een of andere storing....balen..
Bokt is hier ook ineens in inie minie lettertjes op mijn scherm te zien.....maf, maar het werkt is vanzelf gekomen, dus zal hopelijk ook wel weer weggaan.......
Bicci altijd paardje doen in daglicht, heerlijk !
Tine heeeeeel veeeeel succes morgen met Thabor op de keuring, ik duim voor je dat hij zich van zijn beste kant laat zien !!! en alles geeft wat nodig is, dat is echt wel moeilijk, succes !!!!![]()
Avaluna's dochter wil boerin zijn met carnaval....super toch !!
Zoo, laatste dag van de schaatsvierdaagse zit erop, het maakt niet uit hoe veel je schaatst of hoe lang, belangrijk is dat je minimaal 3 dagen geweest was en geschaatst hebt, om de jeugd te stimuleren om meer op de ijsbaan te komen, en dat is wel gelukt, zoontje heeft een medaille gekregen en wij ook het is een heel mooie en een erg leuk aandenken !! zoon is er helemaal blij mee...zo leuk !
Speciaal voor veellezende meellezer H. geen facebook nemen, dan is de verassing geen verassing meer straks..pas maar op, straks gaat je vrouwelijke kant nog overheersen...
Biancacoo schreef:Speciaal voor veellezende meellezer H. geen facebook nemen, dan is de verassing geen verassing meer straks..pas maar op, straks gaat je vrouwelijke kant nog overheersen...