[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 14:27

@ tallechie +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 17:13

Veale denkt ook laat ik maar mijn best doen anders vindt ze die kabouter veel te leuk <<)
Fort HvH was erg leuk op zo'n regenachtige middag. Terugweg extreem in de file....wilde direct door naar 't peerd maar ga daar straks nog heen. Nu eerst even bijkomen en wachten totdat al die files weg zijn, zonde van je tijd om daar vrijwillig in te gaan staan :O

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:55

Zit net in hotel, hebben hier internet, dus kom even hier kijken. Hebben jullie sinds zaterdagmiddag gewoon 10 pagina's vol zitten te beppen. Dat was natuurlijk niet de afspraak he?! Nou, ik ga eens even bijlezen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:02

Is het leuk?
Was de bootreis nog te doen?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:36

Tjonge, dat was even bijlezen zeg.
Bootreis viel mee. Had wel reistablet genomen, maar viel ook mee, wel slingeren, maar niet te erg.\
Verder heerlijk hier. Vandaag naar Cotswolds Farm geweest, ze hebben daar allerlei soorten geiten, schapen, koeien en ponys die met uitsterven worden bedreigd. Voor zoon was er electrische traktor rijden, uitleg over koemelken, flinke speeltuinen. Daarna naar White horse of Uffington geweest. Zouden ook nog naar Stonehenge gaan, maar werd al laat, dus doorgereden naar nieuw hotel. Kunnen over half uur aan tafel.
Gisteren bijna hele dag in kasteel van Warwick doorgebracht. Voor ons erg interessant maar ook voor zoonlief. Was ook riddertoernooi met paarden en lansen, en andere riddergevechten. Zijn daar ruim 5,5 uur bezig geweest. Erg leuk.

Morgen waarschijnlijk (hangt beetje van weer af) naar Heavy Horse Centre en heel misschien ook nog paardrijden.

Groeten uit Engeland

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:52

Zo Zwaai ook weer even voorbij, jullie zijn al weer 5 pagina's verder !
VHU wagen verkocht ! super, toevallig naar hier bij mij in de buurt, grappig, iemand van shetlanderforum, hihi. Bente gereden !! knap hoor, en je gaat op vakantie ! leuke dag uit gehad ! super !
Tine is in engeland, klinkt goed !! hopelijk is het daar droger als hier !!
lanouska heeft wedstrijd gehad/gegroomd, super in lonneker !! fijn dat het zo goed gegaan is ondanks de regen en modder.
Naaltje maakt zich te druk over werk !! volgens mij zet je je meer dan 100% in ! lijkt me ruim voldoende.
Prinsjeh, heeft gereden buiten met harley, fijn !!!
Yt is lekker met paardjes bezig geweest.
Lacuna is hartstikke druk zo met haar zomerbaantje !!!
Yorel, gefeliciteerd nog, beetje laat, maar als nog van harte.
HT alles weer schoon, zal inmiddels wel weer vies zijn.
Maisie of poeltje moest wagen en beschermers schoonmaken ??? lekkerrr onder de tuinslang.
Tallechie gaat goed met rijden met Vaele en word wandelend gestalkd door Alwyn,.. goed teken !!
mooie open stallen hebben jullie trouwens !
askazita nog steeds op zoek naar onderleggers...vhu gaat kijken....
Tallechie, tuigonderdelen en ruitersport.com zijn van dezelfde eigenaar, namelijk van Reinders ruitersport in hoogeveen.
hij heeft bijna alles altijd op voorraad, zoooo makkelijk als ik iets met spoed nodig heb, kan ik het daar bijna altijd meteen krijgen ! super...

Verder heb ik weinig te melden,...zit in een dipje...vakantie he ?! :+ nee grapje...de oma van mijn man is overleden...doet me toch wel wat, ze accepteerde me zoals ik ben, zo geweldig !! het lieve mens is 102 geworden !! wat een leeftijd he, en ook nog best goed gezond, zo bijzonder ? en ook zo'n lief mens, we hebben haar al een poosje niet gezien, maar goed, donderdag is de begrafenis, en vrijdag moet dan al van alles uit het huisje gehaald....ze hebben daar wachtlijsten en moet met spoed allemaal leeg, is ruim 2 uur rijden voor ons, dus.....niet naast de deur....

ga zo lekker hondjes wandelen en melody borstelen en is zo'n troetel pony !! dus troetelen maarrrr.
en dan wil ik eigenlijk ook nog lekker relaxen in bad of sauna.....maar misschien val ik gewoon al heel snel in mijn bed.....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:49

Gecondoleerd Bianca.
Succes en veel plezier

Kreeg net smsje van staleigenaar. Alwyn heeft neus gestoten en zit een wondje. Morgen avond ga ik even heen en dan zie ik het wel.

Morgen drukke dag, 's ochtends Daan naar schoonzus brengen, dan nog het een en ander uitleggen / voordoen en rond 12 uur ga ik richting zwolle voor examen. Van14 tot 17 examen en dan 1,5 uur terug rijden. Daarna dus nog naar stal. Zal blij zijn als ik het examen achter de rug heb, kan ik me concentreren op de rest van de studie.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:17

sorry even een ego berichtje
had een smsje van mijn vader of ik even wilde bellen.
dus ik bellen.
blijkt er een bekeuring te liggen bij mijn ouders thuis.
5 juli rond half 4 (dacht ik) in nijmegen, bijna in het centrum vlakbij het ziekenhuis.
toegestane snelheid 50km/uur, gereden snelheid 65km/uur, correctie snelheid 62km/uur.
bedrag: 74euro.
MAAR..... ik heb die dag gewerkt van 13.00uur tot 20.00uur.
en ik ben nog nooit met mijn auto in Nijmegen geweest.
mijn vriend heeft die dag ook mijn auto niet geleend en bovendien heeft hij een eigen auto.
ik heb uberhaupt mijn auto die dag niet uitgeleend.
dus ik krijg een bekeuring waar ik helemaal niks van af weet en helemaal niks van snap :+
mijn vader gaat morgen bellen om de foto op te vragen, want dit klopt niet helemaal.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:00

Goedenavond,

@Bianco, gecondoleerd... al is het zeker een respectabele leeftijd , jullie verliezen toch een dierbaar persoon :(:) Ene nog bedankt voor je berichtje ;)
@Tine, heel veel plezier in the UK :j
@IT, dat is wel heel erg vreemd dat je een bekeuring krijgt en je er niet eens bent geweest 8)7 Hopelijk geeft de foto meer duidelijkheid.... dat wordt in iedergeval bezwaar aantekenen :7
@Tallechie, arme Alwyn :(:) en heel veel succes morgen met je examen...
@Lacuna, denk je wel een beetje aan jezelf met zo'n strakke planning, anders moet je lichaam het dadelijk weer bekopen :O
@VHU, HvH is inderdaad leuk voor de jongens.... Heeft Han ook de speurtocht gedaan ?
@Evelli, dat is handig 1 pony longeren en de andere geeft zichzelf ook beweging... := Dat is voor mij ook wel handig :D

Verder weet ik het even niet meer Y;(

Vanmiddag wilde manlief weer met me mee een rondje met Simba doen, daarbij hebben we ook weer de donkere bruine plassen opgezocht... nou hij was het allemaal van zondag al weer vergeten en wilde er in 1e instantie weer niet in... maar de aanhouder wint, dus moest hij toch natte voeten halen ~~}>

Vanavond nog even een rondje met Bruutje gedaan, die zit momenteel weer helemaal lekker in zijn vel en dat is zo fijn rijden :):) Deze week mogen we nog lekker recreëren en daarna moeten we toch af en toe weer eens gaan dressuren want de maand augustus staat er een wedstrijd en een districtskampioenschap gepland :7

oh ja en willen jullie misschien ook op mijn kanjers stemmen ?

http://bitcoveractie.nl/covers/als-je-haar-maar-goed-zit/

http://bitcoveractie.nl/covers/dressuur-gymnastische-basis-paardesport/

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:13

bianca gecondoleerd :(:)

verder veel gelezen, alwyn went al goed boven in 't land :D
naaltje met hoofdpijn en zonnebril 8-)
dappere stalgenoot aan de wandel op zandpaadje met brave Bente <3
ollie oefent fijn in de plassen /3
melody loopt weer beter *\o/*
tine is aangekomen met de boot in het mooie Great Brittain *-:) gaat mooie foto's voor ons maken.. haha

en verder ben ik het even kwijt jongens... Y;(

Ik sta kreupel |o
Staleigenaresse smste al of de hoefsmid langsgestuurd moet worden...
Nou jongens, ^) het is erg om te lachen, maar ik heb dus last van m'n grote teen -O-
Daar heeft Harlekijn dansje op gemaakt twee weken terug ofzo al... had wel beetje zeer gedaan, maar niks aan de hand... blijkt die nagel in het nagelbedje geduwd te zijn en dat is dit weekend beetje zeer gaan doen... werd steeds roder... tot ik gisteren echt pijn kreeg en 's avonds ineens een ernstig kloppende vuurrode glimmende grote rode teen had... Heel zielig... }:0

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:16

@Prinsjeh, auw... dat wordt weken in de Biotex met je teentje :(:) Hoefsmid kan altijd nog _O-

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:19

ging inderdaad biotex halen... is bijna zes euro zo'n pakje :$ terwijl ik dat echt nooit gebruik... dus gekozen voor soda van paar cent <<) Dat zou ook moeten helpen... beetje Diclofenac als ontstekingsremmer erbij en komt goed...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:26

:wave:
ik beken, heb rot bijgelezen
ben net pas thuis... :o

lacuun druk
tine aangekomen in hotel bootreis ging wel
biancacoo gecondoleerd
en VHU heeft weer rstoer gedaan

goed, vandaag gewerkt, grote ramp :') Daarna boodschappen gedaan, die binnen gemikt en door naar stal. Heb 2 stalgenootjes bij namelijk. Dravermerrie en haflingertwentermerrie. Staan ''bij dids'' (dus bij 24/7 op de wei, niet bij in dids z'n dieet stukje)
hij heeft wel kennis mogen maken. Hij ontsnapt tenslotte nogal eens, dus hij kan ze maar beter een keer van dichtbij gezien hebben al

En nu avondeten :9

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:31

:wave: hooi enneh... foei... eerst bijlezen :Y) want ik ben zielig... :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:36

ah, een ingegroeide teennagelneiging?
afknippeeuuuh!
en als 't een bult is naald in prikken en druk eraf
*sorry is sadist*
nee heel serieus, puntje nagel eruit knippen?

tjee.. heb ik 't nog teruggelezen ook voordat ik uberhaupt m'n avondeten achter m'n kiezen heb :') _O-

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:39

Ghighi... braaaaffff :j

Smakelijk eten meiske! Is er wel tijd voor inmiddels >;)

Naald dwars door nagel prikken??? :oo Ben in shock... hoe sado!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:42

@Prinsje H Ai zeer teentje dat is niet fijn :(:) een van onze shetlanders heeft dat jaren geleden op haar geweten gehad met mijn grote teen...teen is niet meer zo goed gekomen eerlijk gezegd,blijft vreemd nageltje :o Harley stond er lekker bij vanavond hoor :j

@Tine klinkt als heerlijke vakantie! Ben heel benieuwd hoe dat centre morgen is, van de heavy horses! Wij zijn nog niet vertrokken en stellen het ook nog maar even paar dagen uit....waar we heen zouden, Frankrijk, is het steeds rommelig weer, heb even geen zin om direct in de regen te gaan kamperen en eerlijk gezegd, zijn we hier thuis erg lekker aan het relaxen :o

@Biancocoo gecondoleerd met je oma, wat een gezegende leeftijd heeft ze gehaald, jullie zulllen haar wel gaan missen, lijkt me dat zij iemand was die er 'gewoon' altijd was, maar 'gewoon' is dan eigenlijk toch wel heel uitzonderlijk. Heb mijn oma's nooit gekend, die zijn heel jong overleden, vond ik altijd wel jammer eerlijk gezegd.

@Naaltje still going strong, go for it girl *\o/*

@Tallechie Alwyn steekt altijd overal zijn neus in, over en tussen, we noemden hem ook wel 'de neus' , echt waar hoor :+

Vanavond even weer goed gelongeerd en gestapt plus stukjes soort van gehobbeld met Bente (wil dan draven maar Bente gaat soort galop/draf/ geen idee eigenlijk waar ze mee bezig is maar goed :7 ) zowel op longeercirkel als in paddock rond gerommeld :D Daarna met Snuitmans klein rondje bos gedaan, hij had er zo'n zin in *\o/* Snuitje en Bente hebben vandaag en gisteren met elkaar in de wei gestaan, Bente is helemaal zwaan kleef aan met Snuit :+: Snuit heeft zoiets van 'wat moet ze van me :+ ', erg grappig.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:44

goed VHU, lekker bezig... tempootje hoger (draf/galop... hihi...) Elke dag hoor/zie ik vooruitgang in jullie samenwerking :j Superrr!!!
een volgende keer houd ik me aanbevolen voor bosavontuur met Snuitmans :D En heerlijk dat ze het in de wei goed kunnen vinden :j

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:50

@prinsje; nee eronder :=
gut ja ik ben heel sadistisch.Als 't zeer doet, eruit ziet alsof het een bultje is ofzo, dan ga ik erin prikken met naalden en spelden _O-

:')
Hee VHU; ben vandaag rondje ring Rotterdam gereden, ben dus vast heel dicht bij jou geweest :)) (was verdwaald _O- )

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:53

wheee... engerd Naaltje... ik haat naaldjes en prikken en spuiten... ga van m'n stokje bij het idee (ben zo flauw als dat ik groot ben) :r

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:54

oh maar een ander moet er ook niet mee aankomen :')
maar bij mezelf :+

had een tijdje een ingegroeide teennagel (lees; 2,5 jaar :') ) en dat euh, vormde een soort van abces, prikte ik elke keer lek enzo...
stom, want als ik bij de dokter had laten weghalen had ik er nu niet meer zoveel last van gehad. Maarja, naar de dokter dát durfde ik niet _O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:55

@Naaltje, had jij die files veroorzaakt :P
@PrinsjeH weet niet of jij er donderdag bent, pb me maar even, denk dat we dan nog niet op vakantie zijn <<) morgen nog even lesje afgesproken met Peter, ik ben denk ik rond 15.30 uur klaar, als jij er dan bent doen we gewoon lekker rondje. Maar zou donderdag ook kunnen. Of gewoon na mijn vakantie natuurlijk.
Snuit is zo'n heerlijke buiten-men-pony, we galopperen nu ook regelmatig (jawel, ik galoppeer met de wagen, wie had dat durven denken, ik niet in ieder geval) en hij doet het zo braaf en zo goed, hij vindt het heerlijk! Moet hem wel in de gaten houden 't is en blijft Snuitmans / een zeer slim welshje natuurlijk O:)
@Ollie1 heb je covers net gezien. Prachtige foto van jullie shetlander <3 maar die van Brutus wow wat een prachtig moment +:)+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:02

@Ollie: goed van VHU dat ze dat nog even noemt... :o was ik nog vergeten ondanks goede voornemen om te gaan kijken bij je linkjes... Komt goed...
@Naaltje: klinkt herkenbaar... gewoon met pijn rondlopen totdat je met gillende sirenes naar the hospital mag... (voordeel: dan ben je zo out van de pijn dat naaldje voor infuus niet eng meer is := )
@vhu: oooo, lijkt me super!!! Ik pb je morgen even (dan weet ik de planning van donderdag) ;-)

*gaat linkjes van Ollie terugzoeken*

EDIT: gestemd op allebei Ollie, de shet verdient echt wel meer stemmen, die is zo schattig!!! <3 Ik was stem nr. 4...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 06:40

Prinsje auw...
Naaltje lekker op tijd

Hier weer een lekkere nacht gehad. Om 22 uur op bed en om 6 uur kwam Daan de schat.

Nu nog weer leren, dan Daan naar schoonzus brengen, naar examen en als ik de puf heb nog naar stal

Heb op romancefer getemd

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 06:54

lieve daan :D

@VHU; nope, geen file gezien daar. Was ook om kwart over 10 eindelijk op m'n bestemming. :') kijken of ik het vandaag korter kan, want ze hebben me flink gepest ^)
en galop voor de wagen, kan me idd herinneren dat je daar flink tegen was :)) leuk dat dat afhankelijk van het monster voor de wagen is veranderd ;)

nou, goeiesochtends..
ik mag zo weer :')