Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nee grapje...de oma van mijn man is overleden...doet me toch wel wat, ze accepteerde me zoals ik ben, zo geweldig !! het lieve mens is 102 geworden !! wat een leeftijd he, en ook nog best goed gezond, zo bijzonder ? en ook zo'n lief mens, we hebben haar al een poosje niet gezien, maar goed, donderdag is de begrafenis, en vrijdag moet dan al van alles uit het huisje gehaald....ze hebben daar wachtlijsten en moet met spoed allemaal leeg, is ruim 2 uur rijden voor ons, dus.....niet naast de deur....
Ene nog bedankt voor je berichtje
Hopelijk geeft de foto meer duidelijkheid.... dat wordt in iedergeval bezwaar aantekenen
en heel veel succes morgen met je examen...
Dat is voor mij ook wel handig
Deze week mogen we nog lekker recreëren en daarna moeten we toch af en toe weer eens gaan dressuren want de maand augustus staat er een wedstrijd en een districtskampioenschap gepland 

gaat mooie foto's voor ons maken.. haha
het is erg om te lachen, maar ik heb dus last van m'n grote teen
terwijl ik dat echt nooit gebruik... dus gekozen voor soda van paar cent
Dat zou ook moeten helpen... beetje Diclofenac als ontstekingsremmer erbij en komt goed... 

Daarna boodschappen gedaan, die binnen gemikt en door naar stal. Heb 2 stalgenootjes bij namelijk. Dravermerrie en haflingertwentermerrie. Staan ''bij dids'' (dus bij 24/7 op de wei, niet bij in dids z'n dieet stukje)
hooi enneh... foei... eerst bijlezen
want ik ben zielig...

Ben in shock... hoe sado!!!
een van onze shetlanders heeft dat jaren geleden op haar geweten gehad met mijn grote teen...teen is niet meer zo goed gekomen eerlijk gezegd,blijft vreemd nageltje
Harley stond er lekker bij vanavond hoor
) zowel op longeercirkel als in paddock rond gerommeld
Daarna met Snuitmans klein rondje bos gedaan, hij had er zo'n zin in
Snuitje en Bente hebben vandaag en gisteren met elkaar in de wei gestaan, Bente is helemaal zwaan kleef aan met Snuit
Snuit heeft zoiets van 'wat moet ze van me
', erg grappig.
Superrr!!!
En heerlijk dat ze het in de wei goed kunnen vinden

(was verdwaald
)

) en dat euh, vormde een soort van abces, prikte ik elke keer lek enzo...
morgen nog even lesje afgesproken met Peter, ik ben denk ik rond 15.30 uur klaar, als jij er dan bent doen we gewoon lekker rondje. Maar zou donderdag ook kunnen. Of gewoon na mijn vakantie natuurlijk.
maar die van Brutus wow wat een prachtig moment
was ik nog vergeten ondanks goede voornemen om te gaan kijken bij je linkjes... Komt goed...
) 
Ik was stem nr. 4... 
kijken of ik het vandaag korter kan, want ze hebben me flink gepest 
leuk dat dat afhankelijk van het monster voor de wagen is veranderd