Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letsdunit schreef:Nog niks van ze gehoord.................nouja als hij er voor 1 januari maar is dan mag mijn jonkie indoors starten
HTM schreef:Ik heb daar ruim 2,5 week geleden een kar besteld, en (gedeeltelijk) betaald, maar helaas krijg ik geen antwoord meer op mijn e-mails....
Had wat vragen voor een klant van mij over een andere kar, en wil graag weten wanneer die van mij binnenkomt, maar ik hoor niks!!!
En ik wil mijn kar!!!!
Letsdunit schreef:Ik heb een tuigenmaker in Amerika die alle kleuren kan maken dus maar me om de kleur niet zo zorgen, misschien dat mijn 2span tuig in de toekomst wel een lichtere bruin wordt.
bettepet schreef:ik moet eerlijk zeggen dat mijn zitting volgens mij ook niet zo laag zit
HTM schreef:@ Fenny zou hem voor jou echt hoger laten maken dan, vind dat die voor ons wel goed is, maar moet echt niet lager zijn, dan kun je net zo goed op de grond gaan zitten![]()
Maar jij bent echt wel een heel stuk langer dan mij en mn zusje, en hoger maken is niet heel veel moeilijker maar je zal dan waarschijnlijk wel extra moeten betalen.