) het hooi, eten, vlas balen (meer dan normaal ook, want je moet een stal vullen en meteen wat extra voor het bijvullen) dekens, halsters en dat soort basisfrutsels, en daarboven op het medicijn.Dus de aanschaf + de maandelijkse kosten. En dat onverwachts dus. Maken jullie je maar niet al te veel zorgen, het geld is d'r echt wel. Ik heb dit paard niet alleen, ik deel hem dus samen met iemand, en sowieso hebben we samen ruim genoeg elke maand om dit paard te onderhouden en de medicatie te geven.
Er zit wel meer achter dit verhaal, maar dat ga ik gewoon niet open en bloot op internet zetten... Dus echt, over geld hoeven jullie je niet zorgen te maken.
VHU @ Ik ga het ook even bekijken

Tijger ga ik nog wel verzorgen
ik deel het paard met iemand dus het word sowieso maar 3 á 4 dagen per week, en voorlopig kan ik Tijger nog wel combineren. Straks zit ik op een nieuwe stage (betaald
) een stuk dichterbij dus dat scheelt ook. We gaan wel op zoek naar iemand die de dagen komt die ik niet kan...
Ik hoop dat het laden een beetje wil lukken. Maak je wel snel wat foto's van hem?
die zijn nu uitgevoerd haha !