En je bent natuurlijk ook nog druk met heel veel andere dingen Het is een mooi lijstje om weer mee te beginnen denk ik
BlackDevils
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-11 22:27
GaitMonster schreef:
BD we komen je dan overal tegen behalve in Aalten
Ja, jullie kunnen wel met 2 spannen... Volgend jaar kom ik jou opzoeken, dit jaar ff proberen of ik Sumic en Menfreak een beetje kan plagen.
sumic
Geplaatst: 15-02-11 10:47
Met dat plagen zal het wel mee vallen BD, want we komen elkaar nergens tegen, jammer (denk ik!) Maar als we het allebei nou heel goed gaan doen, strijden we misschien wel samen in Wierden
BlackDevils
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-11 13:03
Dat gaat niet lukken denk ik. Ik rij 3 wedstrijden voor de selectie en we moeten nog beginnen. Eerst maar eens kijken of het een beetje wil lopen.
heey iedereen, ik meld me even, ik heb het hele topic doorgelezen en ik vind het leuk dat om te lezen hoe fanatiek iedereen is. zelf heb ik ook een volle agenda ik groom bij een klasse 4 enkelspan pony , start zelf ook nog een paar ker met een pony van hem, ben nog een groom bij iemand die veel onder het zadel start. en ik start zelf ook nog onder het zadel
26 maart- putten oefenmarathon ( start ik ook zelf)
Misschien dat ik ook naar Putten ga. Weet nog niet of ik moet helpen, anders kom ik aanmoedigen
Letsdunit
Geplaatst: 22-02-11 22:27
Wat vinden jullie een leuke beginners wedstrijd ? Vorig jaar namelijk meegedaan aan Bergum en dat vond ik nogal pittig voor iemand die net begint en ervaringen op wil doen.
S_zanne
Geplaatst: 23-02-11 00:01
Gorssel is een leuke. Is eerder in het topic al een beetje besproken.
Bij wie groom je marrianne?
Wie heeft er net zo veel zin aan het nieuwe seizoen als IK!!!!
marrianne
Geplaatst: 23-02-11 14:06
@S_zanne, ten eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag
ik sta achterop bij Thijs gerritsen. ik denk zo'n beetje de oudste deelnemer