Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mag ik natuurlijk helemaal niet hardop zeggen.... Wie dat zijn zeg ik je wel per pb, als je het wilt weten.. 

nou wie weet over x jaar

) Heb in de proef wel wat steken laten vallen, hij viel in galop tijdens de middendraf en ik had veel verzet tijdens het achterwaarts gaan. Verder liep hij wel fijn, alleen qua tempo niet heel constant.
Tijdens het verkennen afgesproken dat ik Sun eropaf zou rijden, hem aan zou moedigen met stem, en als hij niet zou gaan, dat ik er dan absoluut niets aan zou doen, de hindernis zou laten liggen en de rest van het parcours uit zou rijden.
Ik heb zo'n topknol! Hij doet het weer voor me!
) SUPER!
Beest wil het gewoon doen voor je, fantastisch! 

en dan ga ik aan de hand een rondje doen, en als het onderweg goed voelt, dan klim ik er gewoon op
En voelt het niet goed, dan lopen we opgezadeld een rondje
zit nu eerst tot half 6 op school
.
Mijn hond probeert soms ook het eten van Romeo te pikken, als Romeo dan zelf ook wilt eten (van zijn eigen voer), dan hapt mijn hond wel naar hem, maar bijten doet hij nooit. (hij raakt Romeo nooit bij het happen, gewoon een waarschuwing)
, VHU die dan weer goed Engels kan en zelfs les geeft in het Engels, en nog wat
Als mijn vriend als groom mee gaat met de wagen, en er komen voorbijgangers(enkel tegen kinderen of allochtonen omdat die meestal bang zijn van dieren) voorbij, zegt hij: "Pas op hé, hij bijt!"
(terwijl ik eigenlijk krom lig van het lachen als mijn vriend dat zegt, alsof Romeo zo plots op die mensen gaat afvliegen om hen te bijten
)
Mijn droom komt uit als Romeo echt mee kan!