was echt een geweldige dag! dit is eigelijk wel de kant die ik op wil gaan, dagbesteding voor kinderen die in zo'n situatie zitten of gezeten hebben, natuurlijk ook andere kinderen die deze zorgen niet hebben. Gewoon een plek waar kinderen ook gewoon kinderen kunnen zijn! want heb vandaag echt gemerkt wat dieren met kinderen kunnen doen. Er straalde echt zo'n rust van die jongen af. De pleegmoeder van kim vertelde mij dit ook dat ze gewoon niet wist wat ze zag, kreeg ook nog een leuk compliment dat ze vind dat ik hier echt geknipt voor ben. Dat is leuk om te horen omdat ik er zelf ook zo van geniet. Voor kim is het ook elke week weer haar ding, ze gaat er helemaal voor en is na 10 lessen nu al vrolijk los aan het galoperen op rivaldo door de bak. Je merkt dat ze er echt helemaal voor gaat en ook sneller gaat als ander, want normaal zouden we nu nog samen draven, ze ging perongelijk in galop en dat ging zo goed en leuk dat ze nu niets anders meer wilt.
ik heb 8 kaartjes gewonnen voor de apenheul, nu ga ik met alle kindjes die bij mijn lessen (dat is de planning) en 2 ouders met zn alle daar een dagje heen!