Maar die wedstrijd was ook bedoelt om te oefenen.Ik vond dat je leuke foto's had Ilegra!! Tis vast een mooie rit geweest!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar die wedstrijd was ook bedoelt om te oefenen.
lekker windje erbij!
) want...heb net even parcours gekeken(reed ff langs) oeps wel aardige wendingen zeg!
hoe doen jullie dat toch?
Die Fjorden ook he.. 
Mijn tip: Rij altijd op de buitenste pion aan. Dan heb je meer kans dat je wagen er recht voor staat. En als je wagen recht voor het poortje staat, minder kans om balletjes eraf te rijden

)
, ook deze week te druk. Ik hoop volgende week R. in enkelspan te kunnen rijden, ben benieuwd. Hij moet echt wat aan het werk gezet worden, in tweespan laat hij nog wel eens zijn partner trekken
.

We hebben toestemming om daar te rijden, dus wij gaan daar heen, en er was een ruiter aan het rijden aan de andere kant van dat veld, met nog iemand paardloos erbij. Tja, ik mag daar rijden dus ik ga mooi in de hoek mijn rondjes rijden. Na een tijdje komt er zo'n boertje aangestampt met een longeerlijn voor die ruiter. Paard was over de omheining gesprongen. Had ik niet gezien, ik was geconsentreert bezig. Daarna kwam er ook nog een trailer, met paard om daar te gaan rijden. Ik gewoon verder rijden, ik heb tenslotte toestemming. (Dat veldje is van de gemeente, een ponyclub huurt dat en ik heb toestemming van de pc) Toen begon het gedonder; De man en die vrouw schreeuwen boos naar ons: '' Hé!!! Dat kan zo niet!!'' Dus wij; ''He, wat kan niet?'' Die man van de trailer kwam naar ons (die was redelijk rustig tegen ons) ''Dit zijn jonge paarden en we willen liever even zonder die kar erbij rijden, snap je?'' En die andere weer; ''Wegwezen!!''
Dus wij helemaal naar de ander kant van dat veld gereden, waar bomen stonden en ze ons dus niet zagen. Was ook niet goed, we moesten écht weg. 
Ik wil best weggaan, maar dan moet je dat normaal tegen me komen zeggen en niet helemaal opgefokt naar me gaan staat schreeuwen. Daar worden de paarden ook niet beter van. Maar ik laat me niet wegjagen daar, vanavond rij ik er weer heen