[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 18:09

Komt vaker voor dus zo'n misser van een tandarts. Het blijft ook wel mensenwerk natuurlijk... bloed hoeft niet onderzocht foto was mega duidelijk helaas.

Dat is idd vreemde zaak Tine, denk dat ze veel vertrouwen in je hebben _/-\o_

Zo er komt me hier toch een hoeveelheid water naar beneden echt niet normaal straat staat blank :oo arme Ber, als ik dat had geweten had ze haar regendeken even opgekregen maar ik had juist begrepen dat het vanavond niet meer zo zou gaan regenen...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:00

Gisteren goedgekeurd en meteen meegenomen, mijn nieuwe merrie! Drie jaar, groen als gras, zo onnozel als maar mogelijk, maar erg lief!
I.nova, Sander x Ahoy :D

Afbeelding

Afbeelding

Vanmorgen op de paddock naast Sjors de Shet. De meneer op het scootmobiel moet ze te vriend houden. Die koopt zelfs bospeen bij de Plus voor de dieren :P :Y)

Afbeelding

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:03

Gefeliciteerd, Gemma! Mooi dier; heel veel plezier, geluk en succes gewenst met deze mooie dame!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:37

*\o/* <3 schitterend Gem, Gefeliciteerd! Veel geluk met haar.
Mooie merrie, mooie afstamming.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:51

Gefeliciteerd Gem. Leuke dame. Veel plezier samen toegewenst.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:52

Wat een leukerd! Veel plezier met haar!
Gek, dat puntje in haar naam. Staat dat zo in haar papieren? Hoe spreek je het uit?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:13

Mijn man is vandaag voor een kaderdag van zijn werk naar Rotterdam,.. :+ zijn ze naar de mooie martkthal geweest,...lijkt me zo'n mooi gebouw....ben gek op bijzondere gebouwen... :D
verder...vanmiddag aardbeien saus gemaakt van 3 kg aardbeien,...voor ijs, toetjes, Enzo. ...en aardbeien ingevroren voor smoothies...straks weer eten maken...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:18

Dank jullie!
Keet, nee hoor.... dat is een anti-google-puntje :D . Ik had ook Ino.va kunnen typen :P .

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:48

Gem schreef:
Dank jullie!
Keet, nee hoor.... dat is een anti-google-puntje :D . Ik had ook Ino.va kunnen typen :P .

Google leest geen leestekens ;) dus die puntjes werken alleen niet

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:55

Dan helpt het iig wel voor de zoekfunctie hier op Bokt :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:25

Chique merrie, Gem. Mooi dier. Veel geluk en plezier samen *\o/* *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:16

Da's 'n heule gave Gem +:)+ is ze de zus van de hengst Danser? Dat is ook een Sander x Ahoy.

Ja de markthal is echt wel iets om te zien Biancacoo heel bijzonder gebouw.

Ber heeft haar behandeling gehad. Eigenlijk is er volgens osteo vrij weinig 'mis' met haar... technisch gezien in het lijf dan voorzover ze het kon beoordelen. Psychisch dus wel en daardoor bouwt ze heel veel spanning op als er iemand aan haar lijf zit, ze weet niet wat ze daarmee moet. Ze zat wat vast bij haar schouders en laatste rib rechts, dat kan ook dat 'gedoe' geven met opstijgen maar... die opbouw van spanning is zeker wel haar 'ding' wat ik hoop ooit te kunnen laten wegvloeien op wat voor manier dan ook. Dus, Belker moest aan jou denken, vooral tips gekregen over hoe ik haar kan leren die spanning af te laten vloeien mbv T-touch methodes / manuele technieken. Daar gaan we dan mee aan de gang.
Overigens was het wel zo dat toen ze was losgewerkt ze wel ff heel wat soepeler liep dus ook dat was totaal geen overbodige luxe.
En dan over 1.5 week dus de andere therapeut bij haar. We shall see.
Behandeling tandarts voor mezelf heb ik uitgesteld, kreeg aanbieding voor VIP dag op CHIO, zou precies dag na behandeling zijn, nou dat leek me geen goed plan. En die VIP dag wil ik echt wel heen. Kaak zit al jaren niet lekker dus kan nog wel ff wachten :7 (wel nieuwe datum geprikt uiteraard anders ga ik niet := ).

Verder wilde ik nog wat met Piet doen maar het goot van de regen toen Ber klaar was dus toen maar naar huis gegaan. Wat een regen zeg niet normaal de planten drijven hier zo'n beetje uit de bakken.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 18:40

Thanx!
Klopt VHU, ik was erg gecharmeerd van Danser, nu heb ik z'n zusje :') .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 18:53

Echt waar? Ja moet haast wel met die afstamming natuurlijk. Nou dat kan in ieder geval sjouwen dan :D =:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 19:10

Cool Gem. _/-\o_
Vhu, . Wat is de afstamming van Ber?... even benieuwd ivm haar karakter en reacties op dingen....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 19:19

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 20:02

Leuk dat de osteo je op die manier helpt VHU. Mij benieuwen hoe jij en Ber dit ervaren. Geef jij Ber magnesium?
Die van mij staat structureel op magnesium.

Leuk dier Gem. Afstamming zegt me niks, maar volle zus ggk hengst is altijd leuk.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 20:51

Vhu. Heel herkenbare afstamming janow Arabians. ..hen ik er 2 van gehad..... lijnteelt op Aswan.
Ken ik heel goed..haar bijzondere karakter verbaasd me niets meer...met consequent zijn en vriendelijkheid. .maar wel duidelijkheid gaat Ber voor je Door het vuur...dat weet ik zeker....mijn Aswan mis ik nog om me heen.....heb hem 19 jaar om me heen mogen hebben...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 10:52

Wat mooi om te horen Biancacoo +:)+ bedankt!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:45

Ik loop hopeloos achter hier! Maar wat een gaaf dier Gem! Ben benieuwd naar bewegingsfoto's!

Nu gauw weer aan het werk. Nog een paar uurtjes en dan een week vrij. Morgen op menkamp :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:57

Ook even kort. Gaaf Gem. Heel veel fijne en veilige ritten toegewenst

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:06

Wij zaten gisteren met mij dus op de spoedpoli van het ziekenhuis, ik had een niersteenaanval... zo dat is echt erg :oo maandag weer afspraak maken bij huisarts... gaat lekker hier dus. Had vandaag trouwerij van vriendinnetje en wilde daar natuurlijk wel heen maar ben aardig brak. Trouwerij was mooi ^&+

Heerlijk Ips het menkamp. Heerlijk zo'n week alleen bezig met de paarden *\o/*

Citaat:
Leuk dat de osteo je op die manier helpt VHU. Mij benieuwen hoe jij en Ber dit ervaren. Geef jij Ber magnesium? Die van mij staat structureel op magnesium.

In de stalperiode krijgt ze het en dan helpt het heel goed, samen met special calmer. Nu vind ik het eigenlijk niet nodig want in principe is ze superrelaxed, mits ...

Hoop morgen eindelijk weer eens poown voor het wagentje te kunnen spannen :)
Fijne avond allemaal :wave:

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 19:54

hier ook een hopeloze achterblijver, oke ik had bijna geen internet op eper4daagse,was erg geslaagd evenement om mee te maken :j laatste rit afgelast door slecht weer,paden te slecht,maar rest was super mooi, mooie natuur gezien *D (en een oude bekende van dit forum(delen terug) gezien op de camping: rivaldo,was leuk om haar in het echt te zien)
gem: van harte met je aanwinst, mooie dame en veel rij en menplezier met haar <3
ips veel plezier op menkamp *\o/*
verder moet ik alles nog eens nalezen.....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:12

Wat leuk dat je dat gereden hebt HT jammer van de laatste dag. Was het voor de rest goed te doen qua afstand / terrein etc?

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:12

ja best goed te doen,sun trok de wagen met 2 personen goed weg, wel soms wat zware stukken,maar ook harde stukken.de langste route heb ik niet gedaan,was 32 km ik deed de korte route 19 km. laatste avond was verklede intocht, toch ook maar mee gereden,wagen was zo vies,hebben we zo gelaten...sun aangespannen in een plas drek gezet en moddergevecht gehouden, alles onder(chocolademasker op ons gezicht) we gingen als mudmaster epe 2016!