Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nou ik heb als een blok geslapen en vandaag geen afspraken. Zo lekker met hondjes wandelen en daarna naar de pony's. Hoop Piet even voor de wagen te kunnen zetten.
. Vanochtend heerlijk gewandeld met de honden, veel foto's genomen, rustig aan gedaan. En vanmiddag naar de pony's en tussen de buien door lekker bezig geweest. Piet heeft gesleept, was pittig natuurlijk door de bagger maar hij blijft ook heel pittig doorstappen erg grappig om hem zo bezig te zien, wordt hij sterk van
en Ber slobber gevoerd kon voor de rest maar weinig want ze was zooooooo ongelovelijk smerig, allemaal modder haha.
fijn dat ze langs zijn geweest
en daarna naar de tandarts
is gewoon niet leuk ava...
en is moeilijk mee om te gaan voor alle partijen
sterkte!
deze tandarts zei eerst ook, nee het is je andere kies en wilde daar iets mee gaan doen, maar omdat ik zei dat ik dat niet wilde want het was al zo vaak gedaan en het helpt nooit, hebben ze nog een foto genomen van lager stuk van de kaak. En jawel daar zit hele zwarte plek, heel diep...
Ze schrokken er zelf ook van geloof ik.
. Toen ze om 12 uur naar huis gingen, als een malle alles afgesloten, naar de auto, in de auto geluncht, zodat ik om 13 uur een groep 5/6 kon draaien. Leuke groep maar ze dachten er wel even makkelijk vanaf te komen en hadden hun werk afgeraffeld, maar ja, ik kijk altijd direct na, dus ze hadden pech en konden het nog een keer maken. Ik sta daar morgen ook, dus heb al gezegd dat we morgen maar klassikaal aan het werk gaan