egobericht ben weer aan het werk, drukjes zeg maar voor bokt, doe snel bijlezen morgen naar piet piraat met zoonlief zin in
Eilinora
Geplaatst: 11-01-13 17:40
op bokt ben ik al sinds oktober 2004 haha,wel voor het eerst in dit topic geloof ik.
ben overigens ook een mini appaloosa hengst van 4 jaar aan het betuigen,ofja,net begonnen daarmee.
Ollie1
Geplaatst: 11-01-13 18:02
Ik ben net gebeld...alles voorspoedig gegaan..echter ze zijn er al met al 3,5 uur mee bezig geweest met 4 dierenartsen er naar gekeken waarvan 1 die echt een expertise op gebitten gebied dhr. Julius Peters. En gisteren ook al de benodigde uurtjes...hopelijk geen complicaties en kan ik hem snel weer ophalen....
Ollie ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat er precies aan de hand is met Brutus, pb? Inowa welkom! Wat een leukerdje! Een plaatje zeg, ga er bijna van kwijlen... BI weer lekker aan het werk! Veel plezier bij Piet Piraat.
Net even samen met Beer bij de Intratuin geweest, hij was heel braaf! Ging netjes zitten bij me terwijl kadootje dat ik gekocht had ingepakt werd (onder toeziend oog van Beer).
janouk
Geplaatst: 11-01-13 18:39
@vhu super dat je zo snel een fijn huis gevonden heb voor Bente. Een hele zorg minder.
@ollie Jemig toch nog een hele operatie geworden. Maar wat zal die straks fijn lopen!
@VHU, voor jou een en een tegelijk, dit is echt fantastisch en treurig tegelijk toch? super dat er een leuk nieuw vrouwtje is voor bente en jamer dat je daarmee ook wer iets achter je laat..
voordeel is, minder pijn in je lichaam en heel veel meer tijd voor blondie
avaluna
Geplaatst: 11-01-13 18:47
@Ollie: ik duim hier voor Bruutje dat er geen complicaties zijn en hij dinsdag gewoon naar huis mag en al het gerommel voor hem en voor jou dan helemaal voorbij is
@VHU: dat is supersnel, klinkt goed
@Inowa: welkom! Wij zijn elkaar al vaker tegen gekomen op bokt .
@Aks: leuk bezoek voor je stage en nu lekker de kachel aan, hier ook, heerlijk.
Vandaag na lange tijd weer eens ohz gereden, lekker van kunnen genieten, heerlijk zonnetje.
@VHU: Super dat er zoveel belangstelling voor is! @Ollie: Sterkte.. wat sneu voor jou en Brutus. Hoop dat hij snel weer thuis is. @Inowa: Welkom! Heb je al eens vaker voorbij zien komen. Gave pony heb je voor de wagen!
Vandaag lekker dagje op stal rondgehangen samen met MelanieB. Even met Henkie en met Peppie gemend. Hebben ook wat foto’s gemaakt.
Soms doen we ook nog wel eens een poging tot dressuur.
vind jouw henkie ook erg gaaf hoor,lijkt een beetje kwa type op mijn merrie.
Ollie1
Geplaatst: 11-01-13 19:22
@Poeltje,Wat een gave foto van knappe Henkie . Ik heb gisteren Simba weer geknuffeld en moet dan als ik Henkie zie weer direct aan Simbaatje denken.... @Inowa, wat een knap welshje heb jij voor de wagen staan en van dat achterbeentje wordt je toch helemaal
ollie kan vannacht weer slapen,en brutus hopelijk weer snel naar huis,en simba is ook weer geknuffeld VHU: duim dat ze naar deze baas mag vertrekken van het weekend, klinkt goed inowa:welkom hier,ik lees altijd braaf op welshforum mee,maar reageer soms(ben ook geen welshfokker maar welshgebruiker) hier was tiamo niet zo lekker vanmorgen, wilde niet eten(waaien hier wel niet-willen-eten-virusjes) maar net had hij wel weer trek, dus maar luzerne en hooi gegeven. sunrise een dikkere deken want het gaat vriezen
tine10
Geplaatst: 11-01-13 20:07
HT: tiamo weer beetje opgeknapt Poeltje: knappe pown Inowa: ook knappe pown en welkom Ava: genoten van zon (wat is dat ook alweer?) Frensie: is manlief nog vroeg thuis gekomen? Ollie: ben ook wel benieuwd. Maar hopelijk is hij in ieder geval snel weer gezond thuis, en valt de rekening mee. VHU: zoooooo dat is wel heel snel. Maar een heel goed gevoel bij de combinatie, dat maakt het in ieder geval toch iets makkelijker BI: weer aan het werk. Viel het mee of tegen? Aks: bezig met ander stageadres?
Nou, heb 2 paarden gewassen en gevlochten. Zo eerst zoon naar bed en dan nog nummer 3. Moet ook de bak nog slepen, weet niet of het zinvol is, maar wil het toch maar proberen. Paarden gaan vannacht in vernieuwde wei/paddock. Hopelijk laten ze de omheining staan, want de prikpalen staan natuurlijk heel los in het losgemaakte zand. En stroom kan er nog niet op, draad is te kort. (ze staan bijna altijd zonder stroom, dus verwacht niet echt problemen)
Zo ook nog checken of ik alles voor secretariaat klaar heb.
biancaaatje
Geplaatst: 11-01-13 20:14
het werken valt mee, na een uur eigenlijk meer dan gewoon. Zoonlief had vanavond tussen deur van stal gezeten, arme vent, nagel bloedde, nu goed blauw en nog bloed zeg maar, maar is nu naar bed, heeft ruim een uur in bad zitten weken, hopen dat het beter werd, hij zo over een uur is het beter, ik zo, nou volgende week kun je het nog op school laten zien. probeer vanaaf wat bij te lezen en reageren, anders tot snel.
@tine; brave paarden, zonder stroom! Dat hoef ik niet te proberen met dids Wbt stageadres, nee was om met ondernemer te praten over faciliteiten voor paarden maken Over minder dan een maand is mijn stage klaar, en dan alleen nog afstuderen (hoor mij ''alleen nog'' )
Mooi gevlochten en geschoren paard!
manlief van frensie laat
VanHuisUit
Geplaatst: 11-01-13 20:48
Wat ziet hij er prachtig uit Baudy , en dan zien we maar een klein stukje Poeltje, dat dressuren is misschien wel iets voor jullie ziet er fijn uit zeg! Inowa ik heb wel eens topicjes van je gezien, vind je poown echt prachtig om te zien, had ze nu een veulentje gehad? Tine ook helemaal klaar voor alle proeven en het secretariaat
't Is inderdaad mega snel. Ze heeft maar paar dagen te koop gestaan. Weinig gemerkt van crisis in paarden-verkoop-land.
Poeltje
Geplaatst: 11-01-13 21:08
@Baudy: Ziet er netjes uit! @Tine: Alles weer klaar voor morgen! Lekker dat ze 's nachts ook nog gewoon buiten staan! @VHU: Dat ik begon met mennen deed ik niet anders met de pony's. Vind het heerlijk als je zo bezig kunt zijn met je pony. Op dit moment doe ik het dus regelmatig met Henkie, maar met Peppie hoef ik dit niet te proberen. Ooit wil ik graag met Henkie SGMW rijden. En ik denk dat hij daar ook wel heel geschikt voor is.
baudyh
Geplaatst: 11-01-13 21:16
VanHuisUit schreef:
Wat ziet hij er prachtig uit Baudy , en dan zien we maar een klein stukje
Ruzie met de foto met hoofd,die was weer te groot om te plaatsen.........
tine10
Geplaatst: 11-01-13 22:27
Poeltje: is wel een risico hoor om witte, gewassen paarden de nacht voor de wedstrijd weer buiten te gooien. Veel, heel veel equishine en maar hopen dat ze niet in de blubber gaan rollen. Daar heeft pony nog wel een handje van. Ik hoop nu ook maar dat ze vannacht nog naar buiten kunnen. Zoonlief lag later op bed dan gehoopt en pony was erg vies, dus is erg nat. Omdat het vriest (maar anders natuurlijk ook) moet hij echt goed droog zijn voor hij naar buiten gaat. En ik wilde nog wel vroeg naar bed. Want hele week slecht geslapen, morgen heel vroeg op en met 3 op wedstrijd. Ok, doe ik helemaal zelf, tenminste dat laatste, maar toch...
Nu maar even bank hangen en hopen dat pony snel droog is.
VanHuisUit
Geplaatst: 11-01-13 22:35
**heeft hier beeld van vastgevroren Amerigo in de wei bij Tine**