Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, Ik had vanmiddag ook bijna iemand achterop met de auto en het scheelde écht niets. Stond stil omdat een auto af wilde slaan naar links echter had de oudere meneer niet gezien dat er auto0's stilstonden en zie nog steeds dat beeld dat zijn vrouw met haar handen voor het gezicht bij me binnen kwam zetten
, gelukkig had die man beste remmen voor een Peugeot
, ik ga denken over de fotoshoot maar het is best wel een eindje weg van ons
en nu met de huidige bezineprijzen wordt ik daar niet vrolijk van
) 
tine10 schreef:Heb 3 kwartier geleden alle dieren eten gegeven, zie ik net dat het vannacht nog behoorlijk gaat regenen. Moet ik de paarden maar weer binnen zien te krijgen (zal neit meevallen als ze net eten hebben gehad) Thabor heeft nl geen waterdichte deken meer. die is gesneuveld.
newmom schreef:tis hier echt al de ganse dag aant regenen... word dr helemaal naar van.. blij dak zo naar bed kan haha
na t weekend word t droger.. en kouder![]()
zomer.. waar blijf je???
. Maar liever koud dan regen. Kou kun je je goed tegen kleden, regen vindt altijd een bloot of lek plekje om je te pesten
. En altijd op donderdag de grootste regenkans.... was ook al zo toen ik 3 jaar lang donderdags op de weekmarkt geholpen heb.
(waarom hebben we geen chaggie kijkende "ja" - smiley in het assortiment?). Achteruit-bochtje-om-trailerrijden gaat nog steeds minstens de helft van alle pogingen niet goed, begrijp niet wánneer ik wát fout doe
.
. Papieren kloppen m.i. nog steeds niet en er is zelfs geen controlebeurt uitgevoerd (meeneemprijs). Zijn goed recht, maar wel frustrerend
. Ik heb geen idee waar ik sta omdat ik al 2,5 jaar niet gedressuurd heb met Roos op wedstrijd.
Ach eigenlijk rijden we altijd gewoon en ik denk soms wel eens jeetje wat koud of wat ongelovelijk warm of nat maar als je dan weer lekker met ze bezig ben geweest dan maakt dat alles wel weer goed
of ik wil het te goed doen, kan ook nog maar hoe dan ook, word er nu niet bepaald blij van
maar eens even afspraak maken met mijn leidinggevende
en dan weer zo lekker dat dat ook weer een ander is dan waar de oorspronkelijke afspraken mee zijn gemaakt. Onderwijs & organisatie, je krijgt er soms echt punthoofd van
het is met dit weer ook af en toe echt moeilijk te zien wat een auto/brommer/fiets gaat doen
VanHuisUit schreef:Onderwijs & organisatie, je krijgt er soms echt punthoofd van
dat je die twee zo achter elkaar durft te typen
Ik denk soms wel eens dat dat gewoon níet samen gaat 

staat zo dom (oke en rug zeer
)
ja onderwijs en organisatie..... ik vind onderwijs zo leuk maar door die organisatie echt
). Bij mennen heb je Dressuur (meestal aangeduid hier als D) en Vaardigheid (V). Daarin kun je tot maximaal ZZ. Zelfde soort telling als bij dressuur onder het zadel, alleen heb je geen L1 en L2. Bij Samengestelde menwedstrijden (in de volksmond ' de marathon', maar ook wel SGMW) kun je maximaal klasse IV (=internationaal, dus IJsbrand Chardon is klasse IV, maar mijn instructeur bijv ook) halen. Bij een SGMW heb je allerlei onderdelen: dressuur, vaardigheid, wegparcours, staptraject, hindenissen.
, want zoontje kwam ziek naar beneden vannacht
.... is gelukkig wel weer gaan slapen, maar moest vanmorgen overgeven...
Lastig he, van die paarden die zo verschillend te rijden zijn. Heb ik hier ook. Ze zijn wel allemaal heel licht in de mond, maar verder moet ik Amerigo en Rembrand zo anders mennen. Is soms wel erg omschakelen.
YEAH!!