wel met ivanhoe en de goedkopere versies van het model
!boett zelf vond ik te duur met voorgaande ervaringen
De ivanhoe was na 1 maand trouwens al totall loss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
De ivanhoe was na 1 maand trouwens al totall loss
had ook een nieuwe gekocht maat 1.90 maar ze heeft gewoon 1.75/1.85 max...haha. Voorlopig heeft ze mooi vachtje, wordt wel wat donkerder maar is nog niet dik, even kijken of we moeten scheren / wat er op moet van de winter.

Dus ik ben niet verdwenen, het gaat ook goed, maar even beetje minder op de laptop te vinden. Las wel heel goed nieuws voor Frensie met Gwin, super!!! En Rhine een nieuwe pony en ik zag nog een supergave bonte voorbijkomen, was dat nou die van Rhine of voor iemand anders??? Sorry dat is even weggezakt

) vind dat wel erg makkelijk en ik weet wat voor kwaliteit het is.
janouk schreef:http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=232& ... le=11&men=
Spannend, de starttijd is fijn om 11.30 u en de eventuele barrage is om 14.15u.![]()
Alleen het parcours lopen kan alleen tussen 8 en 9. Minder
. Mijn starttijden zijn ook gunstig (als ik kan
) ik sta om 14.00 en 14.30 uur.
en bij vdh lijken al die poortjes op elkaar....
.... en heel veel succes jij volgende week. Helemaal leuk je 1e oefenwedstrijd
. Ik zou me gewoon concentreren op de dressuur en de vaardigheid als funoefen-rondje meenemen. Dat heb ik de laatste x ook bijn Simba gedaan, moest af en toe nog een extra volte draaien
dat sloopt je inderdaad...
) relaxed te houden. Dat met die pion onder de wagen door is de 3e of 4e keer gebeurd dat ik met haar mende nu is ze al een stuk rustiger in haar reacties (of eigenlijk vertrouw ik haar veel meer waardoor ik gewoon mijn hand naar voren doe haar geruststellend toespreek en dan is ze na een of twee passen alweer normaal) dus misschien valt het vreselijk mee maar goed, zie er een beetje tegenop om het op te zoeken.... maar wil er ook niet in de wedstrijd mee geconfronteerd worden (want ik ga er niet vanuit dat ik foutloos rij hahaha).