Hahaha Ollie, die zoon van jou
Horse whisperer is toch met Robert Redford
sorry, ben niet van de Brad Pitt generatie
@Rivaldo dat zou GAAF zijn
Citaat:
wat heerlijk zeg dat ze zoveel buiten kan staan en zo lekker rond kan kijken, zo'n ritme zal inderdaad een tevreden gevoel geven!
gaan alle pensionpaarden daar zoveel los?
Ja, als je dat zelf wil kan dat. Alles wordt voor me gedaan, mesten, binnen-buiten zetten, eventueel in stapmolen (hoeft voor mij dan niet) hoef alleen maar te komen rijden/mennen/poetsen/tutten wat ik maar wil. En als dat niet kan, kunnen zij dat ook nog doen. Behalve het tutten dan
Citaat:
Wat een heerlijk gevoel vhu dat je haar zo uit handen kan geven en dat ze toch lekker getraint wordt zoals jij dat wilt
Klopt, ben er zeer tevreden over. Ze weten gewoon wat ze doen, hebben er echt verstand van en we zitten op een lijn vwb hoe je omgaat met paarden. Is vrij zeldzaam dat ik tevreden ben
, want ik ben een enorme trut wat betreft het door iemand anders laten doen van mijn paard. Het rijden wil ik gewoon zelf doen trouwens, maar met het mennen en longeren kan ik erg veel van ze leren en ben ik ervan overtuigd dat zij het ook veel beter doen dan ik
En doordat ze dan zo goed wordt gedaan als ik er niet ben kan ik haar gewoon oppakken zoals ik wil. Ze houden me ook goed op de hoogte, hoe het is gegaan, krijg altijd als ze met haar bezig zijn geweest een mailtje of SMS'je met hoe het ging.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 27-02-11 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt