[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:43

Ergens onder een hele grote steen.....
Zit verschrikkelijk slecht in mijn vel en heb ook een verschrikkelijke beslissing moeten maken. Wat me nog verdrietiger maakt.

Dus ik blijf even onder mijn steen zitten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:47

Sterkte Keet :(:) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:55

:(:) heel veel sterkte Keet !! :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:00

Keet schreef:
Ergens onder een hele grote steen.....
Zit verschrikkelijk slecht in mijn vel en heb ook een verschrikkelijke beslissing moeten maken. Wat me nog verdrietiger maakt.

Dus ik blijf even onder mijn steen zitten

:(:) dikke knuffel

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:08

Heel veel sterkte en een dikke knuffel, Keet!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:29

Heel veel sterkte Keet.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 12:55

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:30

niet leuk keet, maar hopelijk toch de beste oplossing voor jou.

hier gaat alles zo zijn gangetje. Veulen is weer opgeknapt na 10 dagen antibiotica. Viantha is mooi drachtig met 30 dgn dus die is klaar op naar 12 April 2017.
Zirola was drachtig op 17 dgn dus hopelijk is dat ook nog zo op 30 dagen en Diantha is nog onderweg naar de 17 dgn.
Vanavond met Iantha naar de seawalker . We zijn haar aan het trainen voor de keuring en natuurlijk hadden we het hier eigenlijk weer te druk voor dus te laat begonnen. Daarom pakken we er een 10 rittenkaart seawalker bij. Train je toch net ff wat harder. Ze is nu 3 jaar en we willen haar toch graag ster hebben. dus ja dan moet je naar de keuring.
db train ik rustig door. Hij word al dunner en krijgt langzaam weer sterkere spieren. Gaat goed dus.
Ikke gaat ook goed. Zwelling is weg en hij word eindelijk minder schreeuwerig.

Ikzelf heb last van mijn pols en vorige week in dezelfde hand iets verrekt. Niet handig dus. Zeker niet als je net aan het longeren bent op de rechterhand en er komt een groep nostalgische trekkers langs wat db aanleiding vond om lekker te gaan showen. weinig kracht met rechts. Gelukkig kan links veel maar ja die wil ik niet graag overbelasten.

zeggen ze dat het de hele middag gaat regenen. Dus toch maar de veulens binnen gehouden. Schijnt de zon. gggrrrr. ik haat buienradar soms....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:32

Hoop dat je pols snel wat beter aan gaat voelen baudyh.
De merries mooi drachtig, duim dat het zo blijft, iantha naar de seawalker, hoop dat ze dat goed doet,...zal de 1e keren best indrukwekkend zijn, maar ze krijgen wel mooie bespiering van.

Heeft iemand van jullie belangstelling voor een kortingscode voor het feest: share a perfect Day in Hilvarenbeek ?
entree is dan 10, ipv 22,50....voor mij te ver weg,..maar als iemand van jullie de korting wil gebruiken ??

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:57

Hè, bah, Keet; hopelijk idd een gouden paddockje; ze is ook echt prachtig!

Hebben jullie idd al ervaring mee met de seawalker, toch?
Wat vervelend met je pols; dan idd lastig om de andere kant niet over te belasten.

Voel me iig weer wat beter.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 16:41

Ja we hebben al ervaring met de seawalker. Ik vind het super werken voor keuringsklaar maken. We hadden eigenlijk gewoon eerder moeten beginnen dan had het zonder seawalker ook wel gelukt. Maar ergens anders ervaring opdoen is ook goed in haar geval.
Ze is best bang. Niet gemeen . Maat wel heel snel en ritselig. Zeker niet een makkelijke tante. Vorig jaar is ze ook al op de keuring geweest toen mocht ze zelfs naar de NMK in Ermelo. Werd 8e van Nederland. Toen heeft ze heel veel geleerd. Maar toen hadden we haar in training. Dat kan ook maar is nu gewoon te duur.
En thuis is ze toch het makkelijkst.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 16:50

Mooie training Baudyh. Hopelijk doet ze het op de keuring goed.
Wel balen van je pols.

Ava, fijn dat je je iets beter voelt.
heftig Keet, hopelijk vind je een fijne plek voor haar.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:25

Is gewoon K Keet hoop dat je snel een goed plekje voor haar vindt :(:) -O- het is een erg leuke pony.
DB *\%/* van de nostalgische tractoren haha. Nee dat is niet lekker als dat aan je pols hangt... seawalker lijkt me super trainingsding :j
Gelukkig Ava allemaal van die slechte dagen is ook geen doen :) wanneer mag / kan / wil je weer naar huis?
@Biancacoo anders op Facebook zetten de kaartjes?

Hier ernstig natgeregend vanochtend zeg maar gewoon soort van verzopen :+ alsof ik onder een waterval had gestaan. Maar goed. Niet naar paardjes geweest ff rustig aan in alle opzichten anders trek ik het morgen niet op school. Lekker eten opgehaald (hoop ik dan maar) bij Italiaans zaakje dat ik net heb ontdekt, ben benieuwd. Zo'n traiteur/restaurantje/winkeltje met 4 tafeltjes en een kok. Heb je meer van van dat soort zaakjes hier in de buurt meestal is het heerlijk eten. Ze hadden in ieder geval extreem lekkere olijfolie :9 van zijn oom uit Sicilië, heerlijk he, ik houd daar van :D Ze organiseren ook pasta workshops etc dus ook aanrader weer voor B&B gasten :-)
Voor wie een kijkje wil nemen https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... vince.html

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:35

Altijd leuk zo'n kleine persoonlijke restaurantjes.

Ik wil graag naar huis, maar er zijn wat verrassingen gevonden met complicaties, dus uitzitten, dan maar.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:33

Keet..Hoop dat je een fijn plekje vind..Ze ik schitterend !
Vhu, leuke winkeltjes. ..heel gevaarlijk..
Ava, dat is tegenslag....Hoop niet ernstig.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:10

goedeavond

hier gaat alles zijn gangetje

mama en butterfly gaan steeds een beetje beter. vorige week toch een ander bitje geprobeerd en dat lijkt een stuk beter.. van het weekend zijn ze naar hellendoorn geweest.. dressuur moet nog beter en vaardigheid gaat met ups en downs.. marathon ging al een stuk beter
https://www.facebook.com/simone.ebbekink/videos/785698264863410/

ook is er bij ons een nieuwe vrachtwagen gekocht omdat de oude kapot was en dus danig oud dat die niet meer gerepareerd kon worden

Afbeelding

ik heb de laatste weken uzma wat fanatieker in het enkelspan gereden en 2 wedstrijdjes gestart omdat we bij hem ook een ander bit geprobeerd hebben.. dit bevalt heel goed.. eerste wedstrijd had ik 179.5 en 180 punten in de dresuur en 3 ballen in de vaardigheid.. 2de wedstrijd had ik 201.5 en 186.5 en 1 bal in de vaardigheid en 3x 1ste geworden
Afbeelding

het 4 span gaat ook steeds beter lopen.. en het wk komt ook steeds dichterbij omdat er 9 starten plekken zijn.. alles staat dus op het moment in het teken voor het wk..
zo zijn er vorige week 12 aardappel kisten gekocht om hindernissen te trainen..
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 0951_o.jpg

aankomende week gaan we weer een buitenritje doen met het 4 span en dan volgende week naar de wedstrijd in uden.. dan in juli een oefenmarathon en het zuidenveld om het ritme vast te houden en de laatse week van juli naar nebanice in Tsjechië en daarna zal de bondscoach gaan beslissen welke 9 er naar breda gaan..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:17

Lanouska, wat fijn dat je moeder en butterfly steeds beter gaan. Mooie vrachtwagen voor je moeder.
En grote plannen voor het 4-span.leuk dat je met Uzma mag trainen. Super. Gefeliciteerd met je prijzen supergaaf.

Vanmorgen lekker gewandeld met onze witte..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:57

Wat heb jij toch altijd gave updates, Lanouska; heerlijk allemaal en ik ga duimen!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:10

Hoop dat jullie naar Breda mogen Lanouska..dat zou echt supergaaf zijn !!
Tsjechië lijkt me ook spannend en bijzonder...

Fototjes van vanmorgen...witje met dr nieuwe harnas aan...
Afbeelding

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:24

Mooi, Bisncao, gaat het nu goed, nu het meer op haar afgestemd is? Ben je met de fiets geweest?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:39

@ Bianca.. het harnas lijkt erg op haar kont te hangen... of hoort dat zo ?
@ ava hoe gaat het met jou ?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:21

Als de lijn op spanning is en ze echt trekt, dan is het zo lang dat het achter haar hangt, loopt ze er tussen, en heeft ze geen druk op haar achterhand. Is voor de honden die direct voor de kar lopen, zo blijft ze recht lopen. Ander modelletje harnas..
Voor fietsen te warm..Dus gewandeld.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:21

Iantha deed het super gisteren voor het eerst in de seawalker. Wel heel spannend allemaal.
Donderdag gaan we weer.
Vanmorgen db voor het eerst weer gelongeerd met passoa tuig. Weer druk achter zijn kont. Ging prima maar je ziet wel dat hij achter nog veel sterker moet worden. Maar ik ben zeker niet ontevreden.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 14:25

Idd warm voor je hondjes!

Fijn dat het zo goed gaat, Baudyh.

Mijn dierenverzorgster, hahahaha; klinkt chique had vandaag haar dochter mee. Ze moesten van school een keer een dagje mee lopen met 1 van de ouders; tja, dan natuurlijk met moeders mee; paarden knuffelen en poetsen en lekker met de hondjes op pad. Leuke foto's; jammer dat ze niet eens heeft kunnen rijden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:53

Pffff hier total loss, lesgegeven hele dag, was weer erg leuk trouwens, en 's avonds met zoon door MRI dwz zoonlief want die zit al heel lang met zijn knie. Daarna maar even wezen eten in 'ons' eetcafe. En nu zo naar bed :z lang geleden dat ik zo moe ben geweest...