Lin: je kan ook altijd voor een maat groter ECC gaan. Ik geloof officieel dat men dat mooier vind; en die is volgens mij 140 kg, dus ook nog wel te doen. Voor mij was ie te duur, en daarnaast wou ik juist echt zo licht mogelijk en vond ik de shetty met aangepast lamoen niet te laag

Maar ik begrijp nooit zo goed dat men die ECC van mij laag vinden. Wat vergelijk het eens met een paardencombinatie, die zitten altijd 'zo laag'.
Heb ik het trouwens wel over marathonwagens he, dressuurwagens of authentieke horen wel hoger.
Ik heb op feestboek wel 2 filmpjes van gister met Booster en Kyano. Zij zijn zo'n 1.18 ofzoiets (nooit officieel gemeten) Booster miss nog wel iets groter dan Kyano zelfs.
We hebben vaardigheid op tijd gereden op de manege als afsluiting van het jaar! Ik wou eigenlijk tandem rijden maar ik had de spullen nog niet, dus toen 2x gereden met beide pony's. Super leuk! Wat een toppers zijn het toch!

Kyaan 3,5 jaar en die doet het gewoon even, braaf en nog vlot ook. Booster voor het eerst aangespannen in binnenbak met andere combinaties, nog nooit pionnen van dichtbij bekeken, voor het eerst voor de ECC en die doet het ook meteen foutloos en in prima tijd.