Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), arme katten van VHU van streek, Wiske extra uitloop...
. Vanmorgen weer wezen buiten rijden, hahaha, eigenaresse van opaatje heeft de smaak te pakken, hahaha. Rustig aan gedaan, was erg gezellig. 

Ik wil er inderdaad maar niet te lang bij stilstaan. Hij doet het goed op school en heeft veel vriendjes, . Enige wat ik nog kan bedenken: we hebben sinds kort het monopolyspel. Dat vindt hij geweldig. Misschien had hij gehoopt dat we dan de hele dag spelletjes zouden doen ofzo? Maar ja, dat doen we natuurlijk pas na de gewone schooltijd, ik heb smorgens hier ook gewoon een hoop te doen. We zullen er wel niet achterkomen
En nog lekker gefietst
maar begrijp het wel hoor, heb Han ook wel eens naar school gestuurd terwijl hij echt beroerd was (kon hem uurtje later weer ophalen, ondergespuugd
wat voelde ik me een slechte moeder
).
Hero braaf
Met Wiske gaat het goed, die wordt zoveel uitgelaten (kinderen zijn vanmiddag ook nog lekker lang het park in geweest met bal
) ligt nu helemaal voor pampus naast mijn stoel

(en ik doe het met de fietspomp dat gaat ook makkelijk hoor.
.

, hopelijk kunnen de katten het ook snel een plekje geven.

is dat een goed merk altijd weer verkoopt, en ook goed, hoeveelste-hands het ook is.

Succes donderdag alvast 

vind dit al erg veel geld.. doe niet eens wedstrijden haha.
).