[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:52

Marjola: dat lijkt me pijnlijk, geirriteerde oogleden. Zoonlief drinkt niet heel veel eigenlijk.
Bianca: lekker getraind. Lijkt me wel frustrerend dat je over het jaar gezien eigenlijk maar zo weinig echt kan trainen, omdat het al snel weer te warm is. Ik had gisteren aan juf gevraagd. Maar hij doet het goed in de groep, ook met schoolwerk en de citotoetsen. Hij gaat normaal wel graag naar school. Volgens juf heeft ligt hij goed in de groep en doet alles goed mee. Ik wil bij zoonlief er ook niet teveel over doorgaan, anders heb je juist kans dat je hem iets aanpraat dat erhelemaal niet is.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:58

@Tine: ken ik maar al te goed, weet niet of jullie het nog kunnen herinneren, maar hier ook zoiets gehad in groep 4 (twee jaar geleden) pfff, wist het niet meer, wilde er niet te veel aan toe geven/nadruk op leggen, maar ze werd ook wel eens door juf naar huis gestuurd, hebben echt weken/ misschien wel maanden gekwakkeld en het is zo vaag, dat je ook niet meteen tig belastende onderzoeken laat doen, zeker niet bij een kind.

Sil weer, hier, Marjola hard aan profiel gewerkt, hond van Tine op verplaatsing (vind dat zo leuk, dat zeggen ze in België :D ), arme katten van VHU van streek, Wiske extra uitloop...

Het gaat zo hard, kan niet op alles reageren... :o . Vanmorgen weer wezen buiten rijden, hahaha, eigenaresse van opaatje heeft de smaak te pakken, hahaha. Rustig aan gedaan, was erg gezellig.
Moet zo ook even een afspraak maken voor dochter, fysio wilt wat dingen uitsluiten, nou goed, prima, dat gaan we dan maar voor...

_Marjola

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 14:29

@biancacoo dankje :)
@avaluna weer gezellig op pad geweest. Jullie hebben zeker de smaak te pakken! :D
@Tine Inderdaad... ik probeer van mijn ogen vanaf te blijven, maar dat kriebelende gevoel is irritant :P

Snap dat je je zoontje ook niets wilt aanpraten. Hopelijk lost het zich vanzelf op. Door al dat grijze weer van de afgelopen tijd mis je ook je vitamines en energie die je normaal van de zon krijgt. Ik kan het verschil wel merken nu het lekkerder weer.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:17

Tine, hier hetzelfde, nu de juf aangeeft dat ons zoontje het in de klas en in de pauze's goed naar zijn zin heeft en goed zijn best doet, reageer ik er niet te veel op ! ik ben blij over het positieve dat hij verteld, en daar ga ik op in, de iets minder leuke dingen heel kort en dan hup....weer naar een leuk ding terugschakelen..werkt goed !

Avaluna lekker buiten gereden ! mazzelaar, was het bij jullie ook zulk lekker weer ?

Ik ben net terug van 7 km fietsen met Dakota, die vind dat altijd heerlijk, loopt lekker te draven en geniet van opvliegende vogeltjes in het bos enzo..
erg fijn !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:27

Zal het aan groep 4 liggen? :+ Ik wil er inderdaad maar niet te lang bij stilstaan. Hij doet het goed op school en heeft veel vriendjes, . Enige wat ik nog kan bedenken: we hebben sinds kort het monopolyspel. Dat vindt hij geweldig. Misschien had hij gehoopt dat we dan de hele dag spelletjes zouden doen ofzo? Maar ja, dat doen we natuurlijk pas na de gewone schooltijd, ik heb smorgens hier ook gewoon een hoop te doen. We zullen er wel niet achterkomen ;)

Bianca: wat heb je op fb een prachtige foto gezet. Zoooooooooooooooooooooooooo mooi <3 En nog lekker gefietst
Marjola: zal nog niet makkelijk zijn om van je ogen af te blijven. Ik heb de laatste paar weken erg veel last van mijn allergien, krijg dan vreselijke jeukogen. Zo moeilijk om dan niet te wrijven. En hier geen grijs weer hoor. "Lekker" sneeuw en zon gehad. Nu ook al weer 3e dag met zon.
Ava: op verplaatsing, die probeer ik te onthouden. Ze hebben in Belgie wel vaker van die mooie woorden.

Nou, ik heb mijn klusjes klaar. Mijn tuig is opgehaald om te worden gerepareerd. Met de Lemerij moeten we een afspraak maken om de wagen te laten maken (de vader van de menster kan het helaas niet zelf). Niet de boom is scheef, maar het stuk metaal waar de boom aanzit is iets verzakt zeg maar.

Nu even tijd voor een spelletje monopoly.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:22

Biancacoo, bedankt voor de tip! En weer heerlijk getraind, word altijd jaloers van jouw foto's op fb! Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me erg vet haha.

Tine, gelukkig gaat het beter met je hand, al is het nog niet optimaal. Lastig van zoontje...

_Marjola, luchtvering is dus wel lekkerder? Las ergens dat dat dan weer lek kon gaan, maar ik neem aan dat het niet zomaar lek gaat? en moet je dat zelf oppompen enzo? met wat doe je dat dan?
Wbt wedstrijden, ik ben helaas niet in de gelegenheid om die te rijden ivm geen vervoer. Maar heb nu ook een 4wieler, vind dat fijner dan een 2wieler. Oei allergische reactie dat is balen!
Je profiel ziet er leuk uit!! en een prachtige nieuwe wagen heb je! Die is vast boven mijn budget :o

Ik heb 2 wagens op het oog en dit zijn de specificaties met prijzen:
Welke zouden jullie kiezen?
Het is gewoon voor baktraining en buitenritjes, misschien ooit wedstrijden. Wil me iig veilig voelen en niet dat ik snel om kan slaan.
Twijfel heel erg of ik er ook 2span op wil, aan de ene kant verkoopt het weer beter en kan het altijd handig zijn. Maar ik zie mezelf nog zeker een aantal jaar geen 2span rijden.

Wagen 1:
- Enkelspan
- Gewicht: tussen 140 en 190
- Luchtvering voor en achter
- Schrijfremmen achter
- 19” wielen
- Onafhankelijke lamoenen
- Spoorbreedte: 125 cm

Prijs: €2850,- (2span meerprijs is ong €500,-)

Wagen 2:
- 1 en 2 span
- Gewicht: v.a. 140
- Bladvering
- Schijfremmen achter
- 18” wielen
- Vast lamoen
- Spoorbreedte: 125 cm

Prijs: €2885,- (alleen enkelspan met onafhankelijk lamoen = -€120,-)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:27

Ik zou zeggen: luchtvering. Ik pomp ze zelf op met de compressor. Tja, ze kunnen lek gaan, heb ik toch nu toe gelukkig niet gehad. Het is ook best stevig materiaal, dus gaat niet zomaar kapot. De ponywagen heb ik geloof ik alweer 3 jaar, is nog niet kapot geweest.

Voor iedere wedstrijd controleer ik even (net als de banden) of ze nog goed op druk staan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:31

jenkins, ligt ook aan het merk/model wagen wat je op het oog hebt, heb je er geen foto's van ?
weet niet hoe groot Silvester is ? 18" of 19 " wielen doet elkaar niet veel, maar voor eventuele doorverkoop zou 19" meer gangbare/gevraagde maat zijn.
125 is prima qua breedte.
onafhankelijk lamoen vond ik erg fijn werken, maar geen must, maar bij verkoop..wel weer iets wat anderen graag zien.
luchtvering is meer gevraagd dan bladvering.
ik heb alleen maar gereden met bladvering, dus kan daar geen oordeel over geven.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:36

Hi,
Wagen 1 zou mijn voorkeur hebben Jenkins. Heb geen ervaring met luchtvering (maar klinkt als erg prettig) maar wel onafhankelijk lamoen en grotere wielen dan die andere (rolt fijner) plus dat dan je ophanging van je lamoen vaak ook wat hoger is, en dat is bok-technisch wel prettig :)

Monopoly als oorzaak van schoolziek zijn, zou maar zo kunnen hoor! Hier zoonlief toen hij wat jonger was ook eens hangerig dat je denkt wat is er, wilde hij perse met een nieuw LEGO model spelen :') maar begrijp het wel hoor, heb Han ook wel eens naar school gestuurd terwijl hij echt beroerd was (kon hem uurtje later weer ophalen, ondergespuugd :oo wat voelde ik me een slechte moeder :o ).

Pony's hebben lekker gewerkt, Ollie was erg vrolijk *\%/* Hero braaf O:) Met Wiske gaat het goed, die wordt zoveel uitgelaten (kinderen zijn vanmiddag ook nog lekker lang het park in geweest met bal =:) ) ligt nu helemaal voor pampus naast mijn stoel :Z

Ojee, manlief komt binnen, moet nog koken etc <<)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:39

Tine, Ik heb alleen geen compressor haha, dus zal ze dan nooit kunnen oppompen? Misschien bij een tankstation haha. Maar 3 jaar en nog niet stuk klinkt goed.

Biancacoo, Heb er wel foto's van en het zijn ook 2 verschillende merken, maar wou eerst weten voor welke specificaties zouden gaan zonder dat je het merk wist enz :)
Sil is 1.17 hoog, dus beide is prima denk ik.
Zelf wil ik wel heel graag onafhankelijke lamoenen, maar bij wagen 2 zou dat betekenen dat ik die ook zonder 2span moet bestellen of eventueel met 2span adapter (wat weer veel meer geld kost)

Is het stom als ik alleen enkelspan neem?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:06

Jenkins.... Die heeft John wel :D (en ik doe het met de fietspomp dat gaat ook makkelijk hoor.

En ik heb ook een enkelspan wagen hoor. Mijn vorige wagen was dat ook. Wat betreft merk zou ik niet gaan voor een Dutch wagen of iets. Dan zou ik nog liever bij een wagendealer een knappe 2de hands kopen als een niet best merk nieuw (die fout heb ik gemaakt in de tijd met de Roadster (nep clever).

VHU gauw koken. Mijn man zijn kinderen zijn altijd wel gezond eigenlijk en als ze echt ziek waren bleven ze meestal bij hun moeder als die niet aan het werk was, lekker makkelijk haha. Nu zijn ze natuurlijk al een stuk groter.

pfff ik ga weer aan mijn startlijst. Mensen hadden opgegeven, maar ze kunnen niet eind van de middag. Had dat dan gemeld :(

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:12

Ik heb ook luchtvering. Echt super. Zou niet anders willen. Mijn kar word dit jaar al negen jaar en nooit lek gehad. Ik heb ook een onafhankelijk lamoen. Ik vind het erg handig.

Gisteren weer eens naar les geweest. Ging lekker. In het begin was hij een bommetje. Dan ziet het er heel mooi uit maar heb ik me handen vol. Maar wel weer lekker. Had er 3 weken niet achter gezeten. Hij had een soort van vakantie.
Maar nu weer lekker aan de gang

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:30

Hier ook luchtvering, fijn hoor!
Lekke band blijkt niet lek..... althans, we kunnen het lek niet vinden. Het zou het ventiel kunnen zijn, dat is even afwachten of de band alsnog leegloopt. Toch voor de zekerheid maar een nieuwe binnenband erin, dan bewaar ik de "lekke" wel als reserve als hij hard blijft. Lagers blijken ook een flinke klodder vet nodig te hebben, dus als deze gedaan is haal ik de achterwielen er ook maar af om te gaan smeren. LV-wiel is al eerder lek geweest, dus die staat goed in het vet.

Dutch... tja, door het topic hier op AR heeft dat merk inmiddels een slechte naam gekregen. Stalgenootje heeft ook een Dutch, had na het topic wel de kriebels om erop te klimmen, maar ik moet toch echt zeggen dat ik het nog steeds een fijne wagen vind. Al zou ik hem niet willen hebben, vind hem persoonlijk wat te lang.

VHU, fijn dat Wiske aan aandacht geen gebrek heeft :) .
Biancacoo ook lekker met hondtie gefietst, vond ik vroeger ook heerlijk.

Moos heeft vanmiddag weer nieuwe schoenen gekregen en zich wederom keurig gedragen. Daarna even gelongeerd..... pfff wat zat er een energie in dat paard, de stopknop haperde behoorlijk.
Donderdag weer met stalgenootje en de paarden naar les in Eindhoven. Ben benieuwd, hij heeft al anderhalve week niet voor de wagen gestaan.

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:35

Wij hebben thuis ook een compressor om de boel op te pompen. De luchtvering is van stevig rubber gemaakt, dus ik neem aan dat het wel degelijk in elkaar zit (anders zou het ook lang niet zo populair zijn). Zoals Tine zegt: onderhouden en in de gaten houden net als je bandjes.

Ik vind in ieder geval luchtvering lekkerder. Natuurlijk schud je wel als je over een hobbelig deel rijdt, maar het zijn niet van die zware klappen in je rug (laat ik luchtvering maar vergelijken met een drilpudding, je beweegt lekker mee met de beweging maar wordt niet uit je stoeltje gelanceerd). Ik had trouwens op je profiel gespiekt en daar zag ik een tweewieler voorbijkomen, mijn fout. :o

Bedankt voor het compliment trouwens! :D
Mijn wagen - alleen enkelspan - is helemaal gloednieuw / op maat gemaakt. Maar omdat ik een nette wagen inruilde, bleef ongeveer de helft van het aankoopbedrag over. Dus toen was het goed behapbaar. Daarnaast ik heb ook voor de meest simpele versie gekozen. De extra's maken het duur (bijvoorbeeld een groomstoeltje, RVS lamoen of wielen, ombouwen naar tweespan inclusief langboom etc.).

Ik zou zelf alleen voor enkelspan gaan als ik jou was. Op dit moment heb je toch geen tweede pony en dan ga je geld uitgeven aan iets wat in je schuur ligt te verstoffen (en wat je dus ook al die tijd netjes moet opslaan). En als die tweede pony er ooit komt, ben je misschien wel toe aan iets anders.

Verder sluit ik mij aan bij Ips. Ga voor een knappe 2e hands van een degelijk merk. Bij de namaak merken zit de gewichtsverdeling van de wagen soms toch niet helemaal lekker en dat maakt de boel net wat minder stabiel. Ik kan het verschil nu ook merken bij mijn wagen. Eerst had ik een Clever, maar bij deze nieuwe wagen ligt het zwaartepunt lager en ik durf daarom ook meer door te rijden in de vaardigheid omdat het allemaal stabieler voelt.

Als ik tussen wagen 1 en 2 moet kiezen, ga ik voor nummer 1. 19 inch wielen is net een mooier maatje. De tweedehands wagens die ik heb gezien (waar A pony's voor liepen) hadden eigenlijk ook allemaal die wielmaat. En met de spoorbreedte 125cm zit je altijd goed, reglementair gezien (mocht je ooit in de buurt een wedstrijd mee willen pikken) :)

@Ips dat is balen. Dat levert je weer extra werk op voor niets.
@baudyh mooi dat de les uiteindelijk toch lekker verliep.
@Gem fijn dat de ijzertjes er weer netjes onder zitten. Wel lastig van je band trouwens.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:57

hoi hoi,

even vanuit onder een rots vandaan, laatste tijd weinig tijd om te reageren, lees wel stilletjes mee, maar gewoon te druk om mij echt bokttijd te geven, kids en boerderijdrukte. Sommige lees ik nog mee op facebook. Zodra ik meer tijd heb probeer ik weer actief te kletsen, maar op dit moment haal ik het gewoon even niet.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:38

@ jenskins ik heb ook luchtvering en onafhankelijk lamoen. Heb dezelfde wagen als marjola alleen dan ook voor dubbelspan en iets meer RVS.

Zou ook voor wagen 1 gaan uit je rijtje. Maar wat voor merk is het?

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:48

Zo, eindelijk even tijd om bij te lezen/reageren.

LS, wat vervelend dat je niks kon zien. Hopelijk kun je nu wel weer alles zien.

VHU, het zal nog wel een tijdje vreemd bljven zonder Mies :(:) , hopelijk kunnen de katten het ook snel een plekje geven.

Jenkins, wel fijn dat je nu eindelijk weet wat je hebt. Dan kun je er ook gericht wat aan proberen te doen. Hopelijk helpt het als je spieren wat sterker worden.

Tine, lastig wat je zoontje betreft. Kan me voorstellen dat je ook niet door wilt blijven vragen. Hopelijk ligt het gewoon aan het weer. Wel fijn om te weten dat hij in de klas en in de pauze geen problemen heeft.
Fijn dat het met je hand ietsje beter gaat. Hopelijk krijg je donderdag ook wat dingen waar je wat aan hebt. En Laika een echte pollhond die niet zo van luisteren op vreemd terrein houdt.

Biancacoo had het bos voor haarzelf. Heerlijk hoor. Duimen voor positief bericht van de kijkers. En ook nog 7km wezen fietsen met Dakota.

Marjola heeft haar boktprofiel een facelift gegeven. Ziet er leuk uit! Balen van de alergische reactie! Hopelijk trekt het snel weg.

Ava lekker een buitenrit gemaakt.

Tine, balen dat je wagen weer terug moet. Hoe lang ben je je tuig nu kwijt voor reparatie?

Jenkins, klinken allebei wel als mooie wagens. Heb er zelf niet zoveel verstand van dus kan je verder niet helpen.

VHU, pony's lekker gewerkt en Whis helemaal voor pampus.

Ips, balen dat je nu aan de startlijst moet sleutelen omdat er mensen niet aan het eind van de middag kunnen.

Baudyh naar les geweest. En een bommetje voor je wagen vanwege de vakantie.

Gem heeft een lekke band die niet lek is. Moos weer nieuwe schoenen gekregen en had energietjes teveel.

Biancailona :wave:

Afgelopen zondag heerlijk rondje bos gemaakt met Bubbles. Hier een kleine fotospam en een filmpje :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Filmpje:
https://www.facebook.com/photo.php?v=73 ... 7958887294

En na de tijd:

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:50

Gauw soort van chili gemaakt :=

Zou gewoon voor enkelspan gaan Jenkins, mocht er iets met tweespan bijzitten mooi meegenomen maar je hebt er nu ook een, een twee. En mocht dat ooit veranderen, zie je het dan wel weer. Mijn ervaring met al die wagens die ik de afgelopen jaren heb gehad :o is dat een goed merk altijd weer verkoopt, en ook goed, hoeveelste-hands het ook is.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:51

Gaaf is bubbles toch.
Tine, dank voor compliment over foto.
Mooie samenvatting claud !
Vhu, morgen lekker naar je paardjes?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:07

Claud we hadden precies gelijk gepost geloof ik :+ wat een leuke foto's weer, heerlijk!
Top samenvatting _/-\o_

Morgenochtend even tijd voor de poowns gelukkig. Mijn vaste groom kan mee, kunnen we met Ollie rondje mennen. Uitwaaien. Hoop dat het niet te hard regent :7

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:12

Claud: wat een super samenvatting en geweldige foto's!!!!
VHU: morgen even lekker naar de ponys. Dat helpt je vast, paarden voelen je zo goed aan.
Jenkins: ik zou ook voor enkelspan gaan. Ik had bij vorige wagens allemaal mogelijkheid voor 2 span. Nou, het staat nog steeds in het plastic, of is weer verkocht met plastic er nog omheen.

Mijn tuig ben ik maar een weekje ofzo kwijt. Dus dat is supersnel weer klaar. Wagen weet ik nog niet. Manlief zou voor me bellen, maar heeft nog geen tijd gehad. Probleem is dat de Lemerij zo'n 1,5 - 2 uur rijden hier vandaan zit. Het zou het mooiste zijn, maar geen idee of dat mogelijk is, dat we op de reparatie kunnen wachten. Anders moeten we 4x het stuk rijden.

BI: ik zwaai even terug ;)

Mowgli loopt weer kreupel. Heeft hij wel vaker. Erg vervelend. Ben er ook wel mee naar de dierenarts geweest, eerdere keren, maar die kon er dan toch niets mee (bijv gebroken teen). Dus zit nu erg in dubio of ik nu wel of niet naar de arts moet gaan. Lastig. Zometeen hem maar even in de tuin gooien en met Lika alleen gaan wandelen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:35

Vhu fijn ik hoop dat het droog is morgen.
Tine, balen mowgli kreupel, zou het even aankijken, misschien met de vorst zooltje beschadigd oid..of verstapt.
Gem, vast je ventiel lek, balen.
Bi, zwaaizwaai, druk bij je, via fb zie ik wel eea.voorbij komen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:40

Bedankt voor jullie ervaringen en meningen!
Het is dus niet raar als ik alleen enkelspan neem, dan ben ik iig al een keuze verder haha.

Ips, nog gelukt met de startlijst? lijkt me een lastige taak :P

Baudyh weer lekker aan de slag, super! en je wagen al 9 jaar maar nog geen lekke luchtvering, klinkt goed.

Gem, aan het klussen aan de wagen. Dutch vind ik ook wel wat eng door dat topic :o Succes donderdag alvast :D

Marjola, ja misschien moet ik mijn profiel ook maar eens updaten haha!
Dit is mijn wagentje nu:
Afbeelding
Ontzettend fijn dat je je oude wagentje voor de helft van de prijs kon inleveren!
Bedankt voor je zeer uitgebreide bericht! Ik zal ook gaan voor het basis model. Vind RVS wel ontzettend stoer staan, maar zoveel geld heb ik er niet voor over :P vind dit al erg veel geld.. doe niet eens wedstrijden haha.

Claud01, wat ben je toch goed in samenvatten :D
Wat een prachtige omgeving om te mennen! en wat een leuke vlekken heeft je ponoy!

VHU, haha snel chili gemaakt! Ik had maar een blikje mais opgewarmd en gegeten en toen naar sil gegaan en nu net terug en een broodje en 2 koekjes gegeten haha. Geniet morgen lekker van je peerdies!

Tine, beterschap voor Mowgli, hopelijk snel over! Fijn dat je tuig snel klaar is, hopelijk ook je wagen snel klaar.

Dan weer even over de wagens O:)
Wagen 1 ben ik als eerst bij wezen kijken en was er ook echt verliefd op, maar besloot eerst nog even verder te kijken.
Wagen 1 = Kraay Mix Pony IV leica
Wagen 2 = Cavalier Racer light
Volgens mij alle 2 wel degelijke wagens, die van Cavalier iets goedkoper en veel dichterbij, maar dus met bladvering...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:00

Weet niet of de Cavelier leverancier onderhoud wil doen aan een Kraaij wagen? Moet zeggen dat ik het wel heel heel handig vind dat Dekkers in Rijsbergen mijn wagen wil onderhouden. Moet toch elk jaar wel gebeuren en soms moet je nog wat vaker langs, zeker bij 2e hands (lagertje hier, remblokje daar :7 ).
Heb je mogelijkheid om proef te rijden met de Cavelier? Zijn wel hele fijne degelijke wagens, Nouvel heeft er ook een in paardformaat dan.
Maar zijn allebei redelijke kwijlwagens vind ik hoor :)
Als je nu geen vering hebt is bladvering ook al een hele verbetering.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:17

Hier dan ook even 2 fotos:

Kraay:
AfbeeldingAfbeelding

Cavalier:
AfbeeldingAfbeelding

Was afgelopen zaterdag bij cavalier hij gaf aan dat er nog van alles aangepast kan worden aan de wagen, zoals een ronde voorkant, buizen op bepaalde plekken enz.
Weet niet of dit bij Kraay ook het geval is, daar was ik 2 weken geleden wezen kijken en hij kon me eigenlijk niet veel vertellen behalve wat de prijs was van een standaard wagen en een lijst met extra's.

Zat er aan te denken om ze alle 2 uit te proberen met Sil. Kan ik mooi het verschil voelen tussen bladveren en luchtvering :)