ik ga maar eens thee zetten...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij geniet er zo van, is zo mooi. Gevraagd wat hij leuker vindt: erop of erachter. Had erachter verwacht, na de val van gisteren. Maar hij vindt beide even leuk. Nu hopen dat dat zo blijft. Ben zo blij met de tip om die leidsels zo te doen. Werkt echt perfect. Veel plezier met rijden.

.. Die gingen erg hard. Voornamelijk geld gekregen, wat natuurlijk altijd handig is als je een dure hobby hebt of dure wensen. Rijbewijs, sulky en sterke auto
..
.. Vriendin nam nog een heerlijke zelfgemaakte chocolade taart mee. Ook nog wat centjes en een lekker luchtje gehad. Met mijn vriend ga ik nog keer shoppen en mag ik leuke dingen uitkiezen. Ik heb namelijk wel is gezegt dat ik mijn paarden beter verzorg dan mezelf.. dus hij vond het tijd dat ik is in de watten werd gelegd. Erg lieve gedachten.
voel je je eigen weer jong door denk ik?
kan me voorstellen dat je heel erg trots bent op beide.
respect 

Die van ons kunnen er ook wat van, en onze kat ligt bijna nooit anders
Romeo is een paar dagen geleden begonnen met ruiven, de zomer komt er dus officieel aan
Romeo is het mentuig gewend, dus ik voorzie geen problemen met het zadel. Normaalgezien kan er dus gelijk al iemand op en kunnen we starten met de gewenning: het gewicht op zijn rug dat kan verschuiven, benen tegen de buik,... en dan zien hoe Romeo het oppakt. Ik heb een ruiter gevonden om mee te starten, een meisje van 16 jaar dat het wel wil proberen. Als Romeo het goed oppakt en braaf is, is er hier in de straat een meisje van 5 jaar dat gek is van Romeo en graag wilt leren rijden. Het hangt uiteraard van Romeo af hoe hij het oppakt, want een kindje leren rijden is toch wel wat anders dan een ervaren persoon dat erop zit.. 

weet hij dat je ze laat zien
maar toen ik erop wilde waaide het voornamelijk met zo'n miezerregentje. Rizanta gedroeg zich met opstijgen echt als zo'n paard dat bij slecht weer in binnenbak gewend is, want ze liep zo'n 10 meter keurig achterwaarts, waarna ze erachter kwam dat dat niets uitmaakte en dus stilstond
Heb echt lekker gewerkt met haar zo'n half uurtje en daarna stappen over de weg, zo'n minuut of 20. Ze was al een stuk normaler terwijl het dus hondenweer was. Goed gevoel dus
Rizanta wordt dan 2x gemend door mijn instructeur en ze longeren haar ook nog een keer, dus ze krijgt haar aandacht wel. Hoop dat ik vrijdag weer kan, duurt wel lang hoor
).