@Schaduw: leuke pony! waar staan je ponys? @VHU: vervelend zeg dat je van je landje afmoet! ik stond eerst met me ponys op een stukje en moesten er ook af, kon ook nergens iets vinden in de buurt waar ze nog buiten konden staan, gelukkig had ik een oplossing dat ze bij huis kunnen staan. @ tine: vervelend zeg dat je zoontje er afviel ! @ IT: veel sterkte bianca heeft weer ruimte in het voerschuurtje en naaltje heeft weer een schone auto @ nouvel: leuke foto's, leuk koppie heeft hij! @VHU: leuke foto! Lacuna veel plezier met je woef! Leuke foto naaltje, leuk een fjord met manen! @ tine: wat een leuke foto's! @ patrick: wauw wat een gave tinkers
Ben een weekendje naar de veluwe geweest Aankomende week lekker vakantie ! hopelijk is het dan beter weer
tine10
Geplaatst: 27-02-11 17:05
@Lisanne: lekker op veluwe geweest. * jaloers * Had je wel even wat pagina's om bij te lezen. @ Tallechie: sneeuw? Hier gelukkig nog steeds niets, ook geen regen. @ eefielover: mooie hond. Onze Leo ligt altijd in wokkelhouding te slapen. Op de rug, achterpoten naar links, kop en voorpoten naar rechts. @ VHU: jee, dat je dat pinkriempje had gezien . Hij geniet er zo van, is zo mooi. Gevraagd wat hij leuker vindt: erop of erachter. Had erachter verwacht, na de val van gisteren. Maar hij vindt beide even leuk. Nu hopen dat dat zo blijft. Ben zo blij met de tip om die leidsels zo te doen. Werkt echt perfect. Veel plezier met rijden. @ Patrick: zoals altijd weer mooie foto's.
Tine: had je de wagen gezien waar ik het over had? Nouvel het is inderdaad een hele mooie wagen maar ook ik kan je er niet vanaf helpen VHU: dagje gezwommen heerlijk Lisanne: veluwe!! oehh jaloers, ik moet nog even tot juni wachten. Patrick: heerlijk die strandfoto's
Vrijdagavond kwamen familie en kennissen, erg gezellig en mijn taarten vielen volgens mij wel in de smaak .. Die gingen erg hard. Voornamelijk geld gekregen, wat natuurlijk altijd handig is als je een dure hobby hebt of dure wensen. Rijbewijs, sulky en sterke auto ..
Zaterdag kwamen wat vrienden langs. Ik wilde graag bbqen al werkte het weer niet echt mee. Mijn vader is daarom onder de motor afdak gaan staan en hebben een partytent neergezet. Vuurkorf aan en je hebt een super gezellige avond .. Vriendin nam nog een heerlijke zelfgemaakte chocolade taart mee. Ook nog wat centjes en een lekker luchtje gehad. Met mijn vriend ga ik nog keer shoppen en mag ik leuke dingen uitkiezen. Ik heb namelijk wel is gezegt dat ik mijn paarden beter verzorg dan mezelf.. dus hij vond het tijd dat ik is in de watten werd gelegd. Erg lieve gedachten.
nouvel, oeii arme ferro! gelukkig gaat het nu wel iets beter al met hem.
VHU, lekker toch als je je penny voelt bij je grote peerd voel je je eigen weer jong door denk ik?
Lacuna, gezellig schaatsdagje gehad dus? vervelend dat het zo vaak in je rug schoot.
Naaltje, wow! is dat dids in zomerjas? wat is ie sexy!!
Tine, in 1 woord: Geweldig! het plezier straalt ervan af kan me voorstellen dat je heel erg trots bent op beide. wat een heerlijk stel
VHU, hoe komt het dat je de hele week niet naar breda kan?
Laura, je hebt een geslaagd verjaardagsfeest gehad dus?
Wat een poedersuiker weer zeg! Gisteren wobbe al gelongeerd in de stromende regen. en vandaag ook weer dapper geweest en iets langer dan een half uurtje met hem gement in de bak. regenpak aan en gaan! ik wilde eigenlijk een rondje naar buiten, dat was het plan. samen met mijn moeder op de fiets. maar ik wilde het mijn moeder niet aan doen vandaag om zo nat geregend te worden. dus volgende week maar weer een poging wagen.
mirror666
Geplaatst: 27-02-11 18:45
jeetje IT, dat je nog gaat in dat zeikweer als dit respect
@laura; klinkt heerlijk! lief van je vriend ook
leuke opznrugnetoffiedoodisslaaphond
Ohja, IT, dat is dids in zomerjas ja.. dan is hij aanzienlijk sexier dan zoals nu he Heb alleen niet zoveel naaktfotos van hem, ivm zomereczeem-deken.. bij bovenstaande krijgt ie alweer wat winterpluis... maar deze ik krijg er helemaal zomerkriebels van als ik naar die fotos zit te kijken
Laatst bijgewerkt door mirror666 op 27-02-11 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt
sander_lotte
Geplaatst: 27-02-11 18:52
@ tine: wat een geweldige foto's!! Je zoontje ziet er dolgelukkig uit! Misschien een domme vraag, maar welke leidsels hangen aan het bit? Die wat jij vast hebt? @ L_R: leuk dat je een geslaagd weekendje had! @ eefielover: leuk hondje Die van ons kunnen er ook wat van, en onze kat ligt bijna nooit anders @ Patrick: mooie foto's van op het strand! @ Naaltje: mooie foto's van Dids! Ik ben ook super blij dat de zomer er weer aan zit te komen! Romeo is een paar dagen geleden begonnen met ruiven, de zomer komt er dus officieel aan
Pff nog een weekje les en dan heb ik een weekje geen school... Helaas heb ik wel ongelofelijk veel werk voor school, maar ik heb ook wel wat meer tijd om wat te doen. Vrijdag ga ik dus een zadeltje kopen, ik hoop dat het netjes past en dat ik het al kan meenemen, dan kan er zaterdag al gelijk iemand op springen Romeo is het mentuig gewend, dus ik voorzie geen problemen met het zadel. Normaalgezien kan er dus gelijk al iemand op en kunnen we starten met de gewenning: het gewicht op zijn rug dat kan verschuiven, benen tegen de buik,... en dan zien hoe Romeo het oppakt. Ik heb een ruiter gevonden om mee te starten, een meisje van 16 jaar dat het wel wil proberen. Als Romeo het goed oppakt en braaf is, is er hier in de straat een meisje van 5 jaar dat gek is van Romeo en graag wilt leren rijden. Het hangt uiteraard van Romeo af hoe hij het oppakt, want een kindje leren rijden is toch wel wat anders dan een ervaren persoon dat erop zit..
Van mij mag het voorjaar/zomer er ook weer aan komen hoor
Lisanne_
Geplaatst: 27-02-11 19:24
Filmpje van Harry voor de kar
Maisie
Geplaatst: 27-02-11 19:30
Zo ben ook weer terug.
Heb heerlijk gelest met robijn hij liep erg fijn. Wat stelling geoefend en wat schakelen in draf en overgangen. Hij was echt lekker aan het werk.
Daarna snel pony naar huis gebracht en nog een uurtje met wat andere mensen en honden over het strand gelopen en wat gedronken op het terras. Was wel wat wind maar verder kurkdroog.
Maaike lekker gelest en over het strand gewandeld.
Leuk filmpje Lisanne, vind t altijd een leuk gezicht die kleintjes voor de kar
eefielover
Geplaatst: 27-02-11 19:55
Laura heeft een heerlijke dag gehad. Fijn hoor zo'n 'jee-ik-mag-shoppen-dagje' in t vooruitzicht..
SL gaat Romeo onder het zadel beleren. Ik ben benieuwd.. Laat je wel foto's zien dan?
Voorjaar.. JAAAAAAAAA heerlijk, ik kan niet wachten.. Paardjes allemaal mooi strak in t pak. En gewoon lekker afspuiten en rollen na t werk en niet dat gezeur met wel geen deken, binnen staan tot ze droog zijn enz..
Maisie heeft wel van het weer kunnen genieten en Robijn liep fijn.. lekker hoor..
Lisanne Leuk filmpje.. heb je gewoon de camera neer gezet en alle tussen stukjes eruit geknipt? Zou ik ook wel eens kunnen proberen.. Heb ik ook eindelijk eens filmmateriaal.
Nou ik ben niet gaan mennen, IT mn complimenten.. ik was zo sjaggie door het weer, dat wilde ik niet op eef afreageren.. haha. Heb alles naar binnen gehaald. Het regend nog steeds en zo te zien blijft dat het vannacht ook nog doen... grrr..
Tja belle is een beetje raar, ligt vaker in vreemde houdingen (misschien omdat ze frans is?:P)..
Nouvel
Geplaatst: 27-02-11 19:57
zo ook weer terug!
leuke foto's (lekker zomerse plaatjes zag ik ook voorbij komen!) en leuk filmpje!
maisie, geen regen??? dan hebben wij dat van jullie er bij gekregen...
Ik heb me net toch maar helemaal ingepakt en 2 paarden staan longeren in de bagger... Ik had vanmorgen wel een uurtje los gehad, maar zo'n hele dag stal zijn ze helemaal niet gewend... Dus Fifi even een half uurtje goed aan het werk gezet en m'n drachtige pleegkind alleen even rondgeslingerd aan het halster om beentjes te strekken. Ondanks de regen waren ze er blij mee volgens mij!
@ eefielover: hahaha die heeft ook rare houdingen!
ja klopt!
VanHuisUit
Geplaatst: 27-02-11 20:01
En hier zijn we weer
Lisanne, knappe Harry hoor Maisie lekker gelesd met Robijn, en daarna uitwaaien op het strand, lijkt me een zeer geslaagde middag! We zien hier ook zeldzame naaktfoto's van Diddle weet hij dat je ze laat zien
Lekker uitgewaaid, moet zeggen toen ik heenreed regende het echt giga, ik had echt zoiets van waar zijn we in hemelsnaam mee bezig maar toen ik erop wilde waaide het voornamelijk met zo'n miezerregentje. Rizanta gedroeg zich met opstijgen echt als zo'n paard dat bij slecht weer in binnenbak gewend is, want ze liep zo'n 10 meter keurig achterwaarts, waarna ze erachter kwam dat dat niets uitmaakte en dus stilstond Heb echt lekker gewerkt met haar zo'n half uurtje en daarna stappen over de weg, zo'n minuut of 20. Ze was al een stuk normaler terwijl het dus hondenweer was. Goed gevoel dus
@IT ik kan volgende week nauwelijks naar Rizanta omdat Han vrij is van school maar ik ook moet werken, dus de oppas/vriendjes waar hij kan spelen of wat dan ook die ik kan regelen is gereserveerd voor als ik naar mijn werk ga. Hij moet volgende week ook al elke keer mee naar de pony's om hem dan ook nog mee te nemen naar het paard omdat ik zo nodig moet rijden vind ik ook een beetje sneu. Het is per slot van rekening wel zijn vakantie Rizanta wordt dan 2x gemend door mijn instructeur en ze longeren haar ook nog een keer, dus ze krijgt haar aandacht wel. Hoop dat ik vrijdag weer kan, duurt wel lang hoor
@Tine, viel me gewoon op, dat pinkriempje (Rizanta heeft dat gekijk van haar niet van een vreemde ).
tine10
Geplaatst: 27-02-11 20:04
@ Eefilover: onze honden slapen ook in de gekste houdingen. Idiote beesten zijn het toch @ Maisie: lekker gelest.
Zomerse foto's, ik wil ook weer lente!!
@ SL: die aan het bit zijn uiteraard mijn leidsels. Die van mijn zoontje zitten aan het bakstuk. Omdat een 4-jarige nu eenmaal nog niet zo'n goede motoriek heeft om het gevoelige mondje van ponybeest goed te kunnen behandelen. Leuk dat hij beleerd gaat worden.
@IT: heel dapper dat je toch bent gaan mennen.
Hier nu ook regen. Hoop dat het niet te veel gaat worden, anders moet ik mijn les voor morgenochtend weer gaan afzeggen, dan is de bak te zwaar voro ponybeest.
VHU, ach een weekje iets rustiger aan doen is voor je grote peerd ook niet erg
VanHuisUit
Geplaatst: 27-02-11 20:09
Zie nu pas de foto's van Belle, onze Mischa ligt ook heel vaak op haar rug @Rivaldo, jij hebt een leuke gezellige verjaardag gehad, fijn! Goed idee van jouw vader! @IT vind het ook mega-dapper dat je op de wagen bent gaan zitten. Met erop rijden blijf je wel warm maar de wagen sprak mij nu dus echt niet aan @Nouvel toch nog even wat gedaan.