Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus eerst zonder enig doel, naja enige doel was dat ze pijnloos als gezelschapspaardje kon, toen grondwerk, dat vindt ze heerlijk om te doen, en nu hoop ik er dus ooit rondjes mee in de bak te kunnen sturen
als zij 20 en ik 60 ben hahaha.
Herr Anton was zeker ook nog nooit zo op buitenrit geweest misschien dat hij daarom wel helemaal
is.
en dan later op de middag visite doen / eten bij vrienden. Paardjes gaat niet lukken vandaag dan loop ik mezelf voorbij. En met een type als Ber heeft dat ook totaal geen zin als ik het zo druk heb
dus ik laat het maar voor vandaag

de meiden grotendeels al onder zeil...haha.
Biancacoo schreef:Klein buitje hier,....maar schijnt in het zuiden wel weer veel regen gevallen te zijn....
Ik ben zelf niet zo van het varen en de bootjes. ..maar mn man en zoon wel...Dus. .ik doe mn best het leuk te vinden..hahaha..het is geweldig te zien hoeveel plezier zoon en man hebben....![]()
dan vergeet ik even alle andere stomme dingen....
. We hebben 'smorgens zo verschrikkelijk moeten lachen dat het laatste greintje wedstrijdspanning wegdreef met de buien die er over kwamen.
en
komende week gelukkig alleen maar een dag lesgeven en vrijdag pas weer een gast. Verwacht nog wel wat nakijk- en ontwikkelwerk maar dat is vanuit huis dus easy.
plus poetsbeurt, kan hij zo van genieten
is toch zo'n leuk pony'tje.
....hoop en wens vandaag een lichtpuntje voor je !! liever nog groot lichtpunt !!
en longeren ging ook goed,
pietje is gewoon een toppertje..die vind alles best.