Wat een karakter en wat een leven zat er in dat dier zeg niet normaal.
't Was een prachtige en heel bijzondere hond, zowel uiterlijk al innerlijk.
Ons dagelijkse momentje voor onszelf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had al wel het vermoeden dat Mies niet zou willen, maar dat ze zo zou gaan joelen had ik niet verwacht, was naar of raar, weet het eigenlijk niet. De DA was er in ieder geval ook van slag van. We hebben het vroeger toen ik nog thuis was ook gehad met Max, onze geweldige herder. Ben ik toen niet bij geweest maar mijn moeder heeft me dat later verteld.
woensdag halen we de as op en zoonlief wil dat graag verstrooien op het favoriete uitlaatplekje van Mies. Denk dat het dan wel goed een plek krijgt bij Han. Hij had vandaag op school verteld dat Mies dood ging en alle kinderen uit zijn klas van slag, want die kennen die hond ook allemaal. We wonen naast de school, iedereen ziet ons elke dag wandelen.
Ook voor je zoontje en je man!
(sinds 5 maanden nu)

Vandaag gelukkig aan het werk. Hondenuitlaatster laat Wiske de komende tijd flink lang uit tussen de middag als ik er niet ben, dus dan krijgt Wis ook haar afleiding. Manlief gaat wat later weg en om 15.00 uur zijn we natuurlijk altijd al weer thuis. Dan is ze maar 2x2uurtjes alleen. Rare is dat de katten van slag zijn, die lopen steeds te mauwen.
heb je goede begeleiding? Wagens met luchtvering schijnen erg fijn te zijn, alhoewel een goede 'normaal' afgeveerde wagen ook al erg veel scheelt denk ik. Tine heeft zo'n hele fijne wagen bij Amerigo van Cavalier, zit bij jou in de buurt, misschien kunnen ze wat voor je meekijken 2e hands moeten ze ook te krijgen zijn?
hoe is het met je nieuwe Welsh kereltje?
katten van slag..logisch, wiske kan fijn met de uitlaatservice, goed geregeld, en morgen kun je zelf weer lekker je hoofd leeg maken, dat is wel een fijn vooruitzicht !
Maar nu mag dat nog niet.
Ik ben zelf tot nu toe heel blij met mijn Ergonomic met luchtvering. Mijn rug is niet een van de beste en ik kon gelijk het verschil merken tussen bladvering en luchtvering. Veel minder schokken/klappen in je rug. Daarnaast kan je ook nog experimenteren met hoe hard je de vering zet. Ook erg fijn! Toen ik de wagen kreeg stond ie op 2,5bar (dat is vrij hard) en nu heb ik 'm op 1,7bar staan en dat zit perfect. Weet niet of je een Ergonomic of Leica op het oog hebt, maar dat zijn hele vergelijkbare wagens.