Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zal wel af en toe op secretariaat zijn, maar start zelf 3 keer. Eerst met Thabor, dan met Amerigo en tenslotte nog met Rembrand. Man en zoon zullen wel op secretariaat aanwezig zijn. Zoonlief is de couponloper (of eigenlijk protocolloper) Vindt hij geweldig om te doen.
baudyh schreef:Alstublieft geen sneeuw..........
Alleen leuk op wintersport of als je geen paarden hebt.

Ging wel goed. Ben met de barebackpad op stap geweest
Alleen hij heeft moeite met de pannenhoef.. Die blubber etc.. Vandaag struikelde hij, een pas of 8 was hij aan het vallen zegmaar.

, die staat zowiezo niet te piesen je ziet er eigenlijk niets an. Of er moet een hengst naast staan te bleren dan laat ze wel iets zien, maar eigenlijk nauwelijks, preuts typetje

1x per week alleen, en 1x in de week met Dids een rondje
(niet dat het hardlopen voor hem trainingswaarde heeft
Maar wel gezellig
)
Ipsilonka schreef:Vhu, haar liefde staat naast de bak. Gevalletje wel gecastreert, maar hij heeft t nog niet zo door. Ze zwiept elke keer met haar staart als we langs hem komen. Dan pakt ze t leidsel, eerst zei ik streng he! Maar hielp niks, toen een tik onder haar pens, dat vind ze gewoon lekker. Toen vloog de pis me echt letterlijk om de oren. Gelukkig morgen naar de vereniging in de les met alleen merries

Als je erachter zit dan ben je eerder het haasje 
Wil zsm de doorsteek naar achtmaal proberen te maken
Heb het paadje alleen nog niet kunnen vinden... Dus dat wordt een keertje over de weg en vanaf de andere kant het pad nemen
Die brede weg Pannenhoef rij je af tot bij dat huis rechts, voordat de weg weer verhard wordt. Heb je rechts weiland, links akker. Daar moet je langs. Is graspad. En ligt in bijna in verlengde van het daar ook weer op staande ruiterpad, wat die brede weg kruist.
Ik dacht al wel dat ik abuis was... Ik was bij die schapen aan het zoeken..

Ik heb zo ook nog een stukje wat jou vast bekend voorkomt
Die foto was uit tijdperk dat het zand stoof! 

En nu lag er een niet te ontwijken boomstam
)
)

En deze foto is het uitzicht op Dids zijn merries 
Hier een bos, maar daar mag je niet met je paard komen.
Citaat:zo hoe bedoel je ik ben verdwaald in dit topic
ik zat me echt te bedenken hoe jij onder de paardenzeik kwam als je óp een paard zat...
ik dacht hetzelfde