[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:20

Tallechie....oefenen met instructeur op de wagen en de hindernissen in een zelfde situatie is denk ik de enige goede oplossing voor jou en vaele in de marathon.
Maar het is al een heel verschil met vorig jaar, gaat de goede kant op.

nouvel...vind het onwijs knap dat ze haar voor de wagen beleren, respect hoor !! _/-\o_ ik had de filmpjes op facebook ook gezien, mooi dier en fijn dat ze haar best doet !

Tine balen van je bijrijder...maar eerlijkheid schijnt nogal moeilijk te zijn.
Ik zou zoiets niet eens via een sms durven te doen....dan bel je toch even ????? vind het een beetje onbeschoft... :Y)

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:22

nu wel! :D
Mooooi! :)
Wat ziet dat er heerlijk uit zo lekker vlot drafje door het bos :+:

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:41

Bianca, jij bedoelt dat instructeur bij mij achterop staat met de marathon???

We rijden een aantal keren dezelfde marathon... als hij dan klaar is komt hij bij mij kijken.

Nouvel ziet er super uit hoor.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:49

Biancacoo schreef:
Tine balen van je bijrijder...maar eerlijkheid schijnt nogal moeilijk te zijn.
Ik zou zoiets niet eens via een sms durven te doen....dan bel je toch even ????? vind het een beetje onbeschoft... :Y)

Ik vond het ook zo raar dat ze alles via sms deed. Dat doe je pas als je iemand wat beter kent, eerst gaat het via de telefoon lijkt mij. Is natuulijk lekker makkelijk, krijg je geen vragen als je het via sms doet.

Nou, ik ga zoon maar van school halen dan :D
Vanmiddag komt vriendinnetje niet paardrijden, dus hoop dat we een rustige dag hebben. Moet eigenlijk nog wel heel veel wasgoed wegwerken (opvouwen/strijken) en de keuken opruimen. Is een zwijnenstal. Maar goed, hopelijk eerst wat slapen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:56

Ja tallechie precies...en dan rust erin rijden tijdens de hindernissen, denk dat je dan, als je meteen overal op gewezen word veel fijner kunt rijden..
Vaele moet tussen de hindernissen rijtechnisch hetzelfde gereden kunnen worden, en dat vraagt veel geduld en is erg moeilijk, maar zonder het volledige samenspel tussen jou en vaele zal hij sterk blijven, hij word zo enthousiast !
Tine..succes met puinruimen...hier is het ook een chaos....en heb weer hoofdpijn.....lekker dan.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:12

Ik zal kijken als dat een optie is. Wij gaan als nienoord weer volledig open is wel met instructeur de waterbak oefenen, dan nemen we de andere hindernissen ook mee. Je mag namelijk niet als menner en als groom op dezelfde wedstrijd functioneren dus op een officiële wordt lastig. Of ik moet een extra wedstrijd inplannen.

Hij wordt inderdaad enthousiast, en ik probeer dan wel met de kneepjes die ik op les leer hem naar beneden te krijgen, maar daar heb je eigenlijk te weinig tijd voor. Ik merk wel dat er veel meer vertrouwen is dan vorig jaar.

Ik had ook gewoon goede tijden, was gedeeltelijk 4e. Vind ik helemaal niet slecht.

Hier al gezogen, was aan, was opgevouwen, gestoft en de wc gedaan. Nu ga ik eerst met mijn been omhoog en aan de studie. Daan slaapt al een uurtje, hopelijk slaapt hij nog even.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:27

Ik ben bij, maar daar laat ik het even bij, ga even niet in herhaling vallen :o , dikke knuf voor allemaal!

*hier zijn wordt, as we speak, de rijbak aangelegd, erg spannend*

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:35

Super filmpjes nouvel. Wij hebben pas uitleg over inspannen en bitten gehad van VDB stables. Was
ook erg intressant.

Tine balen van bijrijder ook wel raar idd. Moet er ook wel steeds aan denken dat het dinsdag is.

Avaluna lekker hoor een eigen bak aan huis. Die van ons zal ook wel weer goed liggen met dit weer.
Als ik niet kan gaan rijden vanmiddag dan maar even longeren denk ik.

Wij zijn de slaapkamer opnieuw aan het schilderen. Plafond is nu gedaan. Dan kan ik de rest van de week 3 muren doen.
De 4e heeft een kleurtje en dat heb ik vorig jaar al gedaan. Dan nog nieuwe gordijnen en een dekbed overtrek en dan
kunnen we er weer tegen.

O ja ik mag ook morgen op 2e gesprek bij bedrijf waar ik vorige week ben geweest :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:42

@Maisie: oh, wat goed *\o/* , alvast heel veel succes!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:54

Alvast succes Maisie!!

Leuke filmpje van Nouvel en Tallechie!

Avaluna spannend!! Wat voor bak wordt het nu ookalweer?

Vanochtend Gwin gelongeerd, net een warm bad genomen want ik had het koud. Mijn lichaam en hoofd willen nu heeeeeel graag slapen maar dat mag niet van mij, dus zo maar regenpak aan en met de honden wandelen.

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:25

Ben ik weer. gisteren een leuke en gezellige puzzeltocht gereden. het weer viel mee, we hebben onderweg ook nog gewoon gepicknickt :D
en zijn tweede geworden :+
zag nog een knappe simba voor bij komen, gaat goed zeg.
lastige bijrijders, ik weet er alles van, gisteren reden ze mee en vandaag geen tijd, maar we doen het er maar mee.
hen nog niet alle filmpjes gekeken, vanavond tijd voor :))
en wat betreft het gras filmen, ik ken dat :D mijn man doet dat ook als er wat gebeurt!
met chic gaat het steeds beter, ga er zo weer heen.
zijn er hier nog mensen die naar winterswijk gaan?
ga weer gauw verder :wave:

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:39

Hey!! Hier weer tijdtekort. Laatste week dat ik nog wat kan trainen met de pony's, dan heb ik even een stop. Ik word volgende week maandag geopereerd aan m'n kaak. Die wordt gebroken en naar voren gezet. Dus sorry dat ik jullie wat verwaarloos!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:22

Poeltje die operatie heb ik ook gehad, toen ik 18 was. Vervelende operatieJe mag dan ook 6 weken niet eten en praten, tenminste dat mocht ik niet. Het ging ook niet goed want beugel zat met elastiekjes vast

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:25

tallechie schreef:
Poeltje die operatie heb ik ook gehad, toen ik 18 was. Vervelende operatieJe mag dan ook 6 weken niet eten en praten, tenminste dat mocht ik niet. Het ging ook niet goed want beugel zat met elastiekjes vast

:oo 6 weken niet eten

sterkte poeltje!

Net terug van school. Kan elke dag een bureaustoel gaan ophalen bij facilitaire dienst. Moet 'm ook elke dag terugbrengen, en bewaken met m'n leven, want waarschijnlijk wil iedereen dat ding hebben..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:29

oef poeltje, sterkte!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:30

Ik ben in die tijd toen ook 15 kilo afgevallen. Dat mocht er bij mij ook af hoor.

Ik at voornamelijk tomatensoep zonder iets er in, knackworstjes, vla, kwark en soepstengels.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:32

tallechie schreef:
Ik ben in die tijd toen ook 15 kilo afgevallen. Dat mocht er bij mij ook af hoor.

Ik at voornamelijk tomatensoep zonder iets er in, knackworstjes, vla, kwark en soepstengels.

dus je mag wel eten :Y)
flauw, ik weet het :P
maar nog is het wel van dat ''voer'' waarbij je denkt >;) tja..

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:34

Oei sterkte Poeltje!!

Ik mezelf net helemaal ingepakt met regenbroek, regenjas en pet om met de honden te wandelen, is het gewoon zo goed als droog gebleven... Ben nog steeds zo duf als een konijn, dus ga maar een kop latte machiato maken. En misschien een filmpje kijken ofzo, huishouden komt wel weer :D Was eigenlijk ook van plan om vandaag achter de naaimachine te kruipen, maar ik weet niet of ik mezelf kan motiveren.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:34

Je mag wel eten, maar je kaak wordt op elkaar gezet met elastiekjes aan je beugel.
Hierdoor kan je je mond een klein beetje open doen. Elke week een stukje verder, waardoor je ook steeds grotere stukken kan eten. In het begin moet alles door een rietje.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:53

Mag toch hopen dat ik geen 15 kg afval, dan blijft er niks van me over. :') :Y)

Ziekenhuis gaf ook aan dat ik dan aan de babypotjes moet eten om op gewicht te blijven.
Vroeg of iemand me dan ook wilde voeren, maar helaas.. _O-

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:55

Poeltje dat was bij mij geen zorg, ik was (en ben) namelijk te zwaar. Ik vond het dus ook niet erg. Kan me voorstellen dat ze willen dat jij blijft eten.

Welk ziekenhuis wordt jij geopeerd?

Je kan elke week meer eten, dus zoveel mogelijk binnen proberen te krijgen. Maar niks forceren.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:58

Ik word in Drachten geopereerd. Gelukkig als eerste, dus hoef ik niet een poos te wachten zonder te hebben gegeten.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:04

Ik ben toen in heerenveen geopeerd, ook als eerste. mijn zus een dag na mij.
Alvast veel succes en sterkte gewenst

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:17

Poeltje dat lijkt me echt geen prettige operatie.... :(:) heel veel sterkte alvast!
Schitterend om te zien Nouvel en trouwens ook wel heel mooi van de nieuwe eigenaar dat ze in Ola blijven investeren, hoeveel paarden van die leeftijd worden al bijna niet afgeschreven of (terwijl ze prima van lijf en leden zijn) met pensioen gestuurd. Dit is toch heerlijk voor haar +:)+

Vandaag alleen maar vergaderd ben helemaal %) hoofdpijnerig, duf en :O maar goed, morgen weer vrij. Zo nog snel wassen erin doen, beetje opruimen hier (hier ook puinzooi :x ) iets van eten in elkaar zetten, zoonlief ophalen bij muziekschool, en dan moet ik eigenlijk nog van alles maar ben er dan denk ik wel redelijk klaar mee :7

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:45

au :(:) Poeltje wat vervelend vooruitzicht.
Tine, stoer ZZ starten. Droom droom droom van ons. Zodra wij onze punten hebben gaan we meteen over. Wij hebben die Z nu wel gezien. Kunnen die proeven achterstevoren dromen.
Ellis, wat een fijn paard voor de wagen Ola. Ziet er goed uit.