Verder lees ik over wel of geen dekens.. Eef heeft gewoon lekker dr wintervachtje.

Gaat de bokt dag bij jou nog door VHU? Of heb ik daar ergens overheen gelezen.. Lees steeds zoveel dat het niet helemaal netjes regeltje voor regeltje gaat..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sander_lotte schreef:@ SCW: Gaat het rijden met Luna niet meer goed of wat houdt het dipje in? Ik hoop dat jullie er snel uit zijn!
Citaat:Maakt niet uit hoe ik haar ook op haar kop geef, tik op haar achterste.. Een kleine bok en ze gaat verder met wijken, ookal trek ik haar kop bij wijs van spreken helemaal naar links
xSCWx schreef:Dankje VHU, ga het proberen! Zeker weer even aan de lange lijnen had ik niet aan gedacht (slecht) Oja, als ik haar voor de 2e x een tik geef snapt ze niet dat ik dat doe voor het bokken. Haar reactie: "IIEEE" (zo'n hoog ontevredenheids geluidje
) en een grotere bok.
Ik ben inderdaad misschien even te snel met alles gegaan, juist omdat het zo goed ging! Nu maar weer even back to the beginningKan je anders niet een keertje langskomen, als je daar zin in hebt (dan kom ik ook bij jou langs, vind het altijd wel interessant om te zien hoe andere mensen mennen)
als ik op map24.nl rijsbergen typ krijg ik zundert, klopt dat?
als ik rijsbergen, rotterdam intyp kom ik uit bij de lijsterlaan