Verder lees ik over wel of geen dekens.. Eef heeft gewoon lekker dr wintervachtje.

Gaat de bokt dag bij jou nog door VHU? Of heb ik daar ergens overheen gelezen.. Lees steeds zoveel dat het niet helemaal netjes regeltje voor regeltje gaat..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Goedemiddag!
dat valt zeker tegen als je net van gran canaria terug komt(ben er 3 x geweest,zo lekker daar)
en dan die kaakchirurg
(ha ha hoef ook maar de andere helft te vlechten) ondanks de eczeemdeken,graasmasker blijft het zielig
Kaakchirurgen, hellup, daar wil niet vrijwillig heen
Maar heb wel slecht geslapen
) maar met schakelen ging 't ook niet zo jofel .... dus vreesde enorme reparatie of dat ik hem de deur uit zou doen want het is al een oude auto en daar wil je niet honderden Euro's in investeren. Maar .... rammelende geluid is (Naaltje je zei het al he) opgelost met iets te lassen en dat andere was kwestie van nieuwe olie in versnellingsbak. Oftewel 60,- Euro en hij rijdt weer als een zonnetje

lekker rustig nu in de auto of niet? 
sander_lotte schreef:@ SCW: Gaat het rijden met Luna niet meer goed of wat houdt het dipje in? Ik hoop dat jullie er snel uit zijn!
maar dat zijn andere happen, blijkbaar minder agressief /hard want het is niet open en ook niet verdikt (blauwe plek denk ik dan).
) Is nooit onbestuurbaar of iets dergelijks. Alleen dat stilstaan.. Nouja, ik ga maandag of dinsdag wel een even proberen en dan ga ik er naast lopen zodat ze sowieso niet stopt en dan maar een snoepje geven ofzo. Maar ik betrap mezelf er nu op dat ik misschien in de omgang met haar ook niet helemaal eerlijk ben dus ik moet weer even afkoelen en zij kan even lekker een weekendje op de wei staan waardoor we aanstaande week hopelijk met een schone lei kunnen beginnen.
).Citaat:Maakt niet uit hoe ik haar ook op haar kop geef, tik op haar achterste.. Een kleine bok en ze gaat verder met wijken, ookal trek ik haar kop bij wijs van spreken helemaal naar links
maar kijk of je haar met je zweep kunt laten wijken. Als ze niet wil, gewoon een mep(je
). Kun je anders eerst oefenen aan de lange lijnen. Ga je naar dat punt geef je hulp voor naar links, tegelijkertijd leg je je zweep tegen haar rechterkant, luistert ze niet direct (op een kneepje naar links, lichte aanwijzing naar links) geef je tikje (geeft ze een bok geef jij een mep ze mag NIET bokken
), weer vragen, geen reactie, tikje. Dat vragen niet doortrekken gewoon boven haar 'gedoe' staan en vragen tikje, vragen tikje. Ze mag niet vooruit, ze mag niet naar rechts, gewoon naar links. Stapje voor stapje in jouw tempo.
).
) Oja, als ik haar voor de 2e x een tik geef snapt ze niet dat ik dat doe voor het bokken. Haar reactie: "IIEEE" (zo'n hoog ontevredenheids geluidje
) en een grotere bok.
Kan je anders niet een keertje langskomen, als je daar zin in hebt (dan kom ik ook bij jou langs, vind het altijd wel interessant om te zien hoe andere mensen mennen)
Voor Tine d'r hoofdpijn.
Ik hoop dat het gewoon spierpijn is, maar het lijkt alsof mijn heup niet goed zit. xSCWx schreef:Dankje VHU, ga het proberen! Zeker weer even aan de lange lijnen had ik niet aan gedacht (slecht) Oja, als ik haar voor de 2e x een tik geef snapt ze niet dat ik dat doe voor het bokken. Haar reactie: "IIEEE" (zo'n hoog ontevredenheids geluidje
) en een grotere bok.
Ik ben inderdaad misschien even te snel met alles gegaan, juist omdat het zo goed ging! Nu maar weer even back to the beginningKan je anders niet een keertje langskomen, als je daar zin in hebt (dan kom ik ook bij jou langs, vind het altijd wel interessant om te zien hoe andere mensen mennen)
als ik op map24.nl rijsbergen typ krijg ik zundert, klopt dat?
als ik rijsbergen, rotterdam intyp kom ik uit bij de lijsterlaan

was gezellig, tenminste, dat vond ik
voor je hoofdpijn.