Vind het echt heel fijn dat jullie allemaal meedenken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
de tweewieler past er perfect voorop
heeft er dus toch ook mee te maken (kan er zelf ook slecht tegen die drukte
). Had tip gekregen over longeren met halsverlenger en ben daarmee aan de slag gegaan, vond ze heel moeilijk maar ze bleef erg goed haar best doen. Dus braaf. Toen ik haar op de wei zette rende ze heel hard bokkend weg hahaha
heel veel plezier, en idd
wellicht is bij jullie thuis nog e.e.a goed rolstoelvriendelijker aan te passen..uitdaging..
. Van welke vereniging bedoel je? Niet van de menvereniging, neem ik aan?
!
maar kan niet stil zitten...en wilde graag een veranda rand om het terras zodat als ik een hond in huis heb en de tuindeur open. ..ik niet meteen een hond kwijt ben...Want die gaan meteen op jacht....wel hadden zoveel houten planken en balken uit het huis gesloopt, dat heb ik nu hergebruikt. ..nu nog schuren en schilderen...
. Ik vind ze prachtig dus paar jaar geleden heel wat struiken/klimplanten geplaatst, stuk of 20)
. Daarna ging het een tijdje goed, maar aan het eind weer erg druk. Nu is vrijdagmiddag natuurlijk sowieso al een lastig moment om in te vallen, zeker in groep 8, maar helemaal als ze van maandag t/m woensdag op kamp zijn geweest. (rare planning lijkt me). Toen zoonlief weer ophalen bij school.
maar je hebt met je ideeën en regelen al heel veel bijgedragen
goede ideeën om bij gehandicaptenrijden te gaan kijken om te zien wat jij toch misschien kunt gaan doen. Toen ik zo met mijn benen zat ben ik daar ook wezen kijken. Totaal niet vergelijkbaar met jou hoor, zo bedoel ik het niet, maar meer van dat je de stap neemt, dat vind ik al heel wat, want het is nogal wat, en het is zo fijn als je nog wel iets met je paardje zou kunnen doen wat het dan ook kan zijn. Dus vind dat heel dapper van je
).
hoop dat je vanavond / van het weekend wat kunt ontspannen...
en oppassen jij
vandaag en hele weekend ook nog full house vwb B&B, plus morgen en overmorgen etentjes, verjaardagen en koffievisites dus eigenlijk veel te veel in een weekend. Maar goed, rustig doorademen wordt het vanzelf weer maandag
hoop dat ik nog iets kan doen met de poowns tussendoor.