Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fennadev schreef:Ik ben stilletjes aan op zoek naar een marathonwagen die rond de 100 kilo zit of lager met de gewenste spoorbreedte en voor een redelijke prijs. Wat zijn die wagens duur zeg. Welke spoorbreedte moet je eigenlijk hebben met mini shetlander s?
Toydoll schreef:Thanx![]()
Ja het is natuurlijk nog een erg jong ding! Daarom maakte ik me er eigenlijk niet zo'n zorgen over, het was me natuurlijk wel opgevallen dat hij niet echt best loopt, maarja heee, hij moet alles nog leren.
Gem: Ik zal het eens filmen ja, dat is wel een goede.
LinSa schreef:Het is een hele lichte wagen keona, lichter dan dit ga je ze niet vinden. Ik tenminste niet en ben al een aardig tijdje op zoek. Dat ielige is waarschijnlijk gewoon de leeftijd, hij moet nog uit gaan zwaren.
Is het een idee om hem eerst sterker te maken door balkjes draven ed en op de verharde weg rijden? Als hij er echt zoveel moeite voor moet doen is de lol er snel af vrees ik.
Toydoll schreef:In het begin deed kyano dat ook ja haha XD
Ik deed er teveel dan. ik moet best wel rustig opbouwen, eerst 2 balkjes en dan afentoe 3de erbij, niet meteen 4 want dan doet ie het wel soms goed, maar ook vaak dat ie er struikelend overheen gaat....
En sowieso ga ik er nu niet constant overheen, daar wordt ie ook knetter moe van en gaat ie ook struikelend eroverheen. Ik longeer beetje met dubbele longe, overgangen, tempo wisselingen, en dan afentoe in basis-draf de balkjes mee. Dan doet hij het heel goed en laat ook wel echt mooie actie zien over de balken
Toydoll schreef:In het begin deed kyano dat ook ja haha XD
Ik deed er teveel dan. ik moet best wel rustig opbouwen, eerst 2 balkjes en dan afentoe 3de erbij, niet meteen 4 want dan doet ie het wel soms goed, maar ook vaak dat ie er struikelend overheen gaat....
En sowieso ga ik er nu niet constant overheen, daar wordt ie ook knetter moe van en gaat ie ook struikelend eroverheen. Ik longeer beetje met dubbele longe, overgangen, tempo wisselingen, en dan afentoe in basis-draf de balkjes mee. Dan doet hij het heel goed en laat ook wel echt mooie actie zien over de balken
Gem schreef:Vandaag met stalgenootje en de Anda meegedaan aan de minimarathon in Merselo. Eerste rondje had wat foutjes, waar we weer van geleerd hebben. Ik dacht altijd dat een geneutraliseerd poortje tweemaal gereden mocht worden, maar dat geldt blijkbaar alleen voor een poortje IN een hindernis. Dus 20 strafpunten extra. Verder had ze een keer te krap gedraaid waardoor we stilvielen. Kan gebeuren. Tweede rondje ging foutloos. De Anda zal nooit snel worden, maar hij heeft mooie vloeiende lijnen gereden en alles in galop. En nog een waarschuwing gekregen...... bodyprotector lag nog in de auto.
Ik zat te denken, Keona... zijn die indoormarathons niets voor jou? Heb je geen startkaart voor nodig en echt wel leuk! Ik weet niet meer precies wat voor wagen jij hebt?
Gem schreef:Het principe van minimarathons is je zo uitgelegd hoor. Eigenlijk is het niet veel meer dan een route van pilonnen op nummer volgen op snelheid, zoals een vaardigheidsparcours. Binnen die pilonnen zijn 2 hindernissen met poorten die je van poort A t/m E moet volgen. En fouten maken doet iedereen in het begin. Maar jammer dat je spoorbreedte niet voldoet.