sterkte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Vanmiddag ook nog even op Rembrand gezeten. Nu met zijn eigen zadel, dat ging een heel stuk beter gelukkig. Zoonlief heeft met hulp van manlief proefjes geoefend, komend weekend maakt hij zijn debuut in de B dressuur.
Sterkte!
Maar wow, wat een lange dag!
- en fijn gereden 
Leuk dat je zoontje binnenkort B gaat starten.
Het was de eerste wedstrijd met de nieuwe wagen, dus een mooie test hoe dat nu allemaal loopt in een parcours als we op snelheid gaan (thuis trainen is toch anders). Nou Sam had er zin in hoor. Hij groeide 10cm toen hij de baan in mocht en allemaal pionnen en fleurige bloemstukken zag. Het tempo zat er goed in - dat was ook de bedoeling want ik wil dit jaar gericht op 240m per minuut en sneller gaan rijden. De eerste omloop helaas een balletje door een communicatiefout. Net niet helemaal lekker uitkomen, Sam die links vastpakt en zijn rug eruit drukt en dan de wagen boem tegen de pion. Tweede rondje iets meer beheerst (3sec langzamer, maar nog steeds binnen de tijd en mijn eigen marge) en foutloos. Dus 3 winstpunten rijker
Dus ik moet er van de zomer nog eentje extra rijden
.....
, hier samen met eigenaresse van de pensioenado naar buiten geweest, heerlijk, paardje was bijna 2 jaar niet meer bereden.., was opstappen en wegrijden, super.
het is hier ook wel heftig moet ik zeggen.