@VHU, sterkte ermee @Janouk, van harte gefeliciteerd @Maisie, wat ben je toch ook een marathontoppertje @Bicci, heerlijk gereden en wij mochten meegenieten @Peer-appel, mooie vlecht
Vanochtend lekker met Brutus gereden en net voordat het donker werd nog even een rondje strand gedaan met mijn vriendinnetje en haar paarden. Was weer een tijd geleden dat ik OP t paard gezeten had...was weer genieten op mijn Joekel van 1.85
@vhu: pffff, heel veel sterkte, ookal is het niet geheel onverwacht, is gewoon vreselijk, zo'n groot verdriet
tine10
Geplaatst: 02-02-14 21:19
VHU: wat een naar bericht. Heel veel sterkte. Maar jullie hebben alles voor haar gedaan en haar een heel mooi en lang leven gegeven. En het is een troost dat je weet dat je haar verdere ellende kunt besparen. Ollie: lekker bezig geweest vandaag. Janouk en Maisie: gefeliciteerd bicci: ook lekker gereden Peerappel: mooie vlecht
Nou, ik heb vandaag zelfs 2 x op paard gezeten. Vanmorgen met Thabor (zijn been is weer helemaal dun, lang leve de dooi, want daardoor kunnen ze weer lekker aan de wandel in de wei) naar de flexchairtraining geweest. Erg leerzaam, maar ik vraag me af hoe lang ik het allemaal zal onthouden. Thabor was superbraaf gelukkig (was denk ik geschrokken van de waarschuwing van manlief, dat hij de frikandellen in zou gaan als hij zich niet beter zou gaan gedragen ) Vanmiddag ook nog even op Rembrand gezeten. Nu met zijn eigen zadel, dat ging een heel stuk beter gelukkig. Zoonlief heeft met hulp van manlief proefjes geoefend, komend weekend maakt hij zijn debuut in de B dressuur.
Nu nog even bankhangen.
VanHuisUit
Geplaatst: 02-02-14 22:30
Bedankt. Dit had ik ook niet zien aankomen, zo snel. Het is voor ons triest ben er naar van... maar Han is echt heel verdrietig, ze zijn samen opgegroeid en (bijna) even oud. DA heeft het allemaal uitgebreid uitgelegd en toegelicht. De manier waarop ze af en toe zuchtte/piepte vond ik helemaal niet goed en het bleek dat dat dus klopte. Nu heeft ze goed gegeten en ligt ze rustig te slapen.
Biancacoo
Geplaatst: 02-02-14 22:57
Vhu, idd voor Han.. zo vreselijk oneerlijk......sterkte voor Han !! En ook voor jullie natuurlijk.......
avaluna
Geplaatst: 02-02-14 23:33
Voor kinderen ontzettend lastig en verdrietig , sterkte voor jullie zoon
_Marjola
Geplaatst: 02-02-14 23:34
@VHU wat een triest nieuws. Sterkte! @Obelix fijn dat de massage zo'n positief resultaat oplevert. @Maisie heerlijk wedstrijd achter de rug. Goed gedaan! Maar wow, wat een lange dag! @bicci mooie plaatjes! Gezellig zo'n hele optocht. @peerappel mooi vlechtwerk @Ollie op een heel hoog paard gestapt - ik doe het je niet na - en fijn gereden @tine ook al een fijne training achter de rug. Leuk dat je zoontje binnenkort B gaat starten.
Vandaag een gezellige boktmeeting gehouden in Barsingerhorn. Het was de eerste wedstrijd met de nieuwe wagen, dus een mooie test hoe dat nu allemaal loopt in een parcours als we op snelheid gaan (thuis trainen is toch anders). Nou Sam had er zin in hoor. Hij groeide 10cm toen hij de baan in mocht en allemaal pionnen en fleurige bloemstukken zag. Het tempo zat er goed in - dat was ook de bedoeling want ik wil dit jaar gericht op 240m per minuut en sneller gaan rijden. De eerste omloop helaas een balletje door een communicatiefout. Net niet helemaal lekker uitkomen, Sam die links vastpakt en zijn rug eruit drukt en dan de wagen boem tegen de pion. Tweede rondje iets meer beheerst (3sec langzamer, maar nog steeds binnen de tijd en mijn eigen marge) en foutloos. Dus 3 winstpunten rijker
Dat brengt mijn stand nu officieel op M+4. Blijkt namelijk dat bij mijn eerste M wedstrijd de jury maar voor 1 winstpunt wilde tekenen, omdat zij beweerde dat ik tijdfouten had terwijl dit niet op mijn coupon staat (ze hadden het parcours zelf op 230 gezet i.p.v. 240 - ik heb hierover bij een ander jurylid geïnformeerd en dat schijnt indoor gebruikelijk te zijn, ook voor mijn klasse). Hier ben ik pas later achtergekomen toen alles al verwerkt was. Secretariaat heeft nog helemaal voor mij de KNHS gebeld, maar omdat de jury maar voor 1 winstpunt heeft getekend willen ze het niet aanpassen. Dus ik moet er van de zomer nog eentje extra rijden
avaluna
Geplaatst: 02-02-14 23:38
Vind het altijd lastig, want kan me toch wel goed in VHU inleven..., om dan met iets anders te komen .....
Maar wil toch even laten weten op de hoogte te zijn van alle topprestaties, hier, dit weekend en ook nog leuke rit in beeld, mooie vlecht , hier samen met eigenaresse van de pensioenado naar buiten geweest, heerlijk, paardje was bijna 2 jaar niet meer bereden.., was opstappen en wegrijden, super.
Sterkte VHU, niet leuk maar ja. Vandaag db weer opgepakt na zijn vakantie. Lekker gelongeerd. Wat een heerlijk weer was het.
Ollie nog gefeliciteerd met je trouwdag en Tine en Eric ook al weer een tijd samen. Wij vorige week ook alweer 7 jaar. En iedereen gefeliciteerd met de punten.
"Goeiemorgen" Vhu, leef met je mee,....zelfs slecht van geslapen....ik heb mischa maar even kort ontmoet, maar zo'n lieverd,..bleef er aan denken, Sterkte vandaag....
wat avaluna schrijft geld voor mij ook, knap van de prestatie's maar ga er even niet op in..
tine10
Geplaatst: 03-02-14 09:19
Goedemorgen
Vhu: ben vannacht ook met je bezig geweest. Voor jou en je gezin gewoon een moeilijke tijd. Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen. Ik weet niet of het voor Han een idee is, maar hier heb ik samen met Patrick een fotocollage gemaakt van Wodan, die hangt nu op zijn kamer. Dit heeft hem veel steun gegeven, zowel het maken als het er iedere dag naar kunnen kijken.
janouk
Geplaatst: 03-02-14 09:26
heel veel sterkte vandaag vhu
Het idee van tine is mooi.
Laatst bijgewerkt door janouk op 03-02-14 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Ollie1
Geplaatst: 03-02-14 09:37
Mogge,
@VHU, voor jullie een hele dikke
avaluna
Geplaatst: 03-02-14 10:03
@VHU: zoals bij de rest uit dit topic, wordt ook hier aan jullie gedacht , bah, nogmaals heel veel sterkte
Ik reageer later, als ik wat meer tijd heb maar voor nu wil ik VHU even heel veel sterkte wensen!
VanHuisUit
Geplaatst: 03-02-14 10:38
het is hier ook wel heftig moet ik zeggen. We gaan zo naar de DA, manlief en ik. Mies was ooit een verjaardagscadeau voor mijn man, zie nog zijn gezicht toen ik haar in een doos had gezet, hij kwam toen net terug van een paar weken buitenland, zit er zo'n pupsel in je huis Mies is altijd een zeer zelfstandige en voor ons erg lieve hond geweest.
avaluna
Geplaatst: 03-02-14 10:49
Heel veel sterkte met het afscheid van jullie zo geliefde en gewaardeerde Mies