Jeee, lees over paddock die blank staan, en veeeeel regen.........hier (nog) helemaal geen regen.......
Fijn dat de koorts weer gezakt is, hopen dat het zo blijft !
Hier is het mistig.......we zijn net terug van een rondje mennen, lekker door het bos 8 km. Ze was goed bezweet, maar snel weer helemaal op adem. Lekker ontspannen rit. Ons zoontje zag (net als Melody ) overal kabouters , hahahaha
Maar het was erg fijn, straks even zweetdekens wisselen. We gaan straks ook nog naar de dierentuin in Emmen.
Ollie, die dekens 168 zou idd misschien wat zijn, Ga nu man lief aankijken, want ik heb een koop-stop opgelegd gekregen......hahahaaha
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 27-02-11 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt
VanHuisUit
Geplaatst: 27-02-11 10:51
Goedemorgen! Getver Biancoco je maakt me jaloers We gaan zo naar het zwembad. Kunnen net zo goed hier buiten gaan staan ... Bijgaand twee wat wazig maar zeer blije druifjes (foto gemaakt door zoonlief) Voel me soms net zo'n penny als ik bij dat peerd ben
Buckje
Geplaatst: 27-02-11 11:18
VHU, ik vind jou echt zo verandert sinds Rizanta erbij is gekomen! Niet negatief hoor!! Je straalt bij elke foto en tekst die je over haar schrijft!
Nouvel, mooie cap zeg! Vind niet gauw een cap mooi maar deze vind ik niet verkeerd.
Tine, heeft slecht geslapen en ziet eruit als een zombie..
Ollie, leuke fotos! Dat vosje is echt een leukerd!
Kim, probeert mij jalours te maken met haar overheerlijke soep…
Ferro. Hij ziet er goed uit! Fijn dat de koorts weer gezakt is!
En een hele goede morgen allemaal.
Ollie1
Geplaatst: 27-02-11 11:35
Mogge,
* ik ben jaloers* op diegene die momenteel droog zitten. Hier is het weer regenachtig Maar vandaag ga ik toch een rondje doen met allebei, dan maar nat
@Naaltje, ik zit ook in jouw rondje
@Bianco, zo jij was er vroeg bij....heerlijk dat je paardje al gedaan hebt en zo naar de dierentuin gaat @VHU, heerlijk penny en wat kan jou het schelen als jullie het naar het zin hebben
Buckje daar ga ik helemaal in mee je straalt helemaal.
Tine ik weet niet of je je kar al besteld hebt maar ik zag dezelfde type 2de hands op mp pagina 2 wel andere kleur.
happytime
Geplaatst: 27-02-11 12:13
zon??? huh? hier nat en wapperende bomen ferro: wat is hij gegroeid en hopelijk blijft hij koortsvrij zag ook dat er weer bokkers hun familie gaan opzoeken in de dierentuin olli: mooie vos,onwijs veel plezier ermee(ook voor het mennen?) naaltje was weer druk met auto"s poetsen inclusief haar eigen bolide verder weet ik het niet meer. ga straks maar eens kijken of de ponys/paarden genoeg water hebben gehad vannacht paarden mogen ff uitwaaien en ondertussen ga ik ff naar velsen kijken naar de meiden die behendigheidswedstrijd op de manege hebben
Ollie1
Geplaatst: 27-02-11 12:15
@Happytime, deze leuke vos is niet van mij maar de nieuwe aanwinst van Schaduw. Ik heb alleen maar de foto's mogen plaatsen en met 3 pony's zijn mijn stalletjes vol (alhoewel voor zo'n leukerd kan ik manlief misschien nog wel lief aankijken...)
Hier ook wederom regen.. zit er ook over te denken om straks maar gewoon te gaan.. regenpak aan, dan maar nat idd, morgen word het weer zo'n dag, bleh...
Vind het alleen altijd zo lastig om dan te zien hoe nat ze van t zweten is en hoe nat van de regen... en dan zo stomen naderhand. Dan vind ik het altijd moeilijk inschatten of ze weer naar buiten kan of niet.
Lacuna
Geplaatst: 27-02-11 12:26
hallo allemaal! Ik laat ook weer ff wat van me horen mocht 11 pagina's bijlezen en heb niet alles onthouden, maar: IT: Heel veel sterkte. Tine (of wie wilde nou haar zoontje laten mennen?) ik deed bij mijn ponyrijkindjes altijd een halster over het hoofdstel heen. Hun teugels aan het halster, mijn bijzet + longeerlijn aan het bit. Dat zou je natuurlijk ook kunnen vertalen naar jouw leidsels aan het bit en zijn leidsels aan het halster. Aan de menneusriem, die is er toch niet helemaal voor gemaakt, zou zo zonder zijn als die erdoor kapot gaat Nouvel heeft een gave nieuwe cap. Ik moet zelf zeggen, ik rij bijna nooit met cap. (vraagt zich ondertussen af, waar heb ik dat ding ook alweer...) maar aan de andere kant, ik rij ook bijna nooit VHU: wat een rotnieuws zeg, van je landje! Je kunt misschien ook nog wel kijken in de buurt waar rizanta staat of er daar misschien nog iemand is met een weilandje/paddockje waar nog wel wat frummels kunnen staan.
Verder een hoop leuke foto's gezien van een mooie zwarte peuterpaard, een superleuke vos met een stukje van de bles onder de buik (haha, volgens mij past dat vlekje onder de buik precies in de deuk in de bles ) en een stralende VHU. Dan zijn er nog wat dekens te koop, maar allemaal in tent-formaat, daar passen mijn jongens met zn tweeën onder, haha! En SL had nog wat zadel-perikelen. Ik had voor Nightwish een wintec, die lag op hem goed maar die hebben we op Sun nooit goed gekregen. Sun is sowieso erg moeilijk met zadels. Ik ben overgestapt op boomloos, heb een Phantom van Ghost en voor de merrie heeft haar eigenaresse nu een Barefoot Drytex kids gekocht (in het roze, superschattig!) Storm zal denk ik ook een drytex krijgen als hij straks oud genoeg is.
hier even een rustdaagje vandaag. Ben gisteren met een vriendengroep gaan schaatsen, supergezellig, alleen schoot het bij het eerste rondje al in mn rug, en na anderhalf uur schoot t nog een keer vast en toen moesten ze me van het ijs helpen *en niemand die dan nog gelooft dat je niet gevallen bent...* Gelukkig schoot het wel vrij snel weer los, dus ben daarna nog wel even een paar rondjes verder gaan schaatsen om het toch nog wat te bewegen, maar heb mn spiertjes nu wel flink gemarteld en heb overal auwies en ben vergeten pijnstillers op te halen bij de apotheek dus moet het vandaag met paracetamol doen... :/ En nu willen we volgende week gaan kickboksen
En dan ook nog even iets wat mij heel blij maakt: Mijn woefje logeert deze week weer bij mij! Ushi is mijn lieve, 9 jaar oude zwarte labrador teefje. Ze woont bij mijn ouders, omdat ik haar hier op dit moment nog niets kan bieden (veel te onregelmatig leven) maar die zijn op vakantie en nu logeert ze een weekje hier. Ze heeft spondylose in de rug, dus ben ik vrijdag naar de dierenwinkel gegaan en heb ik voor haar een superschattig fleecedekentje gehaald (echt te erg) voor als ze komende week meegaat naar de paarden en ze de hele dag daar buiten rondstruint en voor als ze meegaat naar de uni, want dan moet ze in de auto blijven en zo kan ze haar lijfje beter warm houden
groetjes, lacuna
Nouvel
Geplaatst: 27-02-11 12:30
lacuna, veel plezier met je woefje!
hier nog steeds flinke regen en wind... alles staat zo ong blank... Fifi net een uurtje buiten gehad met het doen van de stallen, die ging flink te keer in de bagger en is nu zwart ipv wit...
vhu, leuke foto, super dat je zo blij met haar bent, het lijkt me ook een heerlijk dier!
wat caps betreft, ik rijd tegenwoordig onder het zadel echt altijd met cap... aangespannen nooit...
Maisie
Geplaatst: 27-02-11 12:52
Zo heb ook even bijgelezen. Zit ook in zeeland dus hier gelukkig droog. Heb om half 2 les ga met robijn. Ferro mag nog een paar daagjes stilstaan.
@ Nouvel gave cap ik heb pas de BR viper ekocht maar dan wel met bruin. En gelukkig dat jouw ferro weer de goede kant op gaat hij heeft echt een super leuk koppie.
VHU met een knappe tizanta op de foto Lacuna die lekker van haar hondje geniet (mijn zwarte ligt onder mijn stoel op dit moment ) Ollie die gaat rijden in de regen Biancoo heeft er al een rondje op zitten en gaat nu lekker naar de dierentuin Veel plezier !!!! Naaltje wil de regen wegsturen. Duitsland lijkt me idd een goed idee. Pony van schaduw heeft haar nieuwe pony in het tuig gehad.
Ow.. oeps kom er dus nu pas achter dat er twee Ferro's zijn. Haha, en ik dacht nog nou dat gaat lekker die Ferro hoest en heeft ook nog koorts.. maar dat zijn dus twee verschillende.. haha sorry.. enne hopen dat het met beide beter blijft gaan..
ja kan niet wachten tot ie weer zo eruit ziet nouvel voorlopig is het een beetje een door ratten aangevreten langharig mormel.. Ga maar weer lijnzaad voeren dan schiet het verharen misschien wat door..
tine10
Geplaatst: 27-02-11 13:22
Heel verhaal getypt, loopt pc vast. Grrrr
@ Naaltje: gave foto @VHU: altijd stralend. @ Lacuna: gezond he? sporten. Gelukkig ging het snel weer goed.
Hier eerst Rembrand gelongeerd. Loopt weer goed, dus morgen een halve les meedoen
Daarna pony voor de kar. Wat ben ik trots op pony en zoontje. Ze deden het allebei zooooo goed. Heb heel sterk tuig (marathon) voor pony, dus leidsels aan bakstukken is geen probleem. En hij is er nog goed op te sturen ook, wie had dat gedacht. Zoontje heeft allerlei figuren en overgangen gemaakt. Bijna helemaal zelf. Ben echt zooooo trots.
ferro 1 en 2 gaan allebei iets beter cap gebruik ik alleen onder het zadel dus nu al ruim 3 jaar niet meer regen naar duitsland mag maar niet aan de grens graag ik woon er maar 500m vandaan. en avaluna woont aan de aan de duitse kant ervan
Nouvel
Geplaatst: 27-02-11 13:23
naaltje, ja heerlijk als dat haar er weer af is he...
tine, fijn dat rembrand goed liep en dat je zoontje ook fijn heeft gereden!
tine10
Geplaatst: 27-02-11 13:24
En dan hier wat foto's:
Rembrand houdt enig toezicht haha
concentratie:
Laatst bijgewerkt door tine10 op 27-02-11 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt