Wat gaaf van Kay!!
En wat een mooi halster!
Top Milanka dat je tuig eris.
En wat jammer Poeltje van je vakantie. Zonde hoor
Citaat:
VHU, hoe weet je dat Rafiki goede afstamming heeft? (nou zijn vader dan sowieso in ieder geval)
ff in je profiel gespiekt
vader super preferent, moeder super ster, dat zijn prima predikaten!
Net weer paar uur bij stal geweest. Bart gaat morgen weer voor week weg dus moet het er even van nemen. Alwyn & Amigo stonden heerlijk te slapen, zij aan zij, in de stal. Ze schrokken echt van mij wakker. Simba had ik nog apart staan, lag tegen de stal aan, de scheet.
Simba eens even helemaal gewassen, manen en staart in de conditioner, hij vond het heerlijk al die aandacht. En hij zag er direct weer spic en span uit. Die conditioner helpt echt , het haar voelt veel minder stug aan en minder breekbaar dus. Voor de geinteresseerden: je kunt het kopen bij de paardendrogist.
Daarna natuurlijk met Amigo aan de slag. Dat wil zeggen eerst uitgebreid poetsen, hem duidelijk gemaakt dat bij ons altijd aan twee lijntjes wordt gestaan (vond hij nog wel ingewikkeld
), daarna rondje met hem gewandeld (het rondje dat ik ook als eerste met hem wil gaan doen als hij voor de wagen gaat) en toen het tuig er even opgelegd. Past dus precies, hij heeft dezelfde maat als Alwyn, alleen drie gaatjes meer nodig bij de singel en twee gaatjes bij de broek
Ach, hij stond er zo mooi bij, ook nog even pad op en neer gewandeld erachter. Deed hij erg braaf.
Toen het hele spul bij elkaar gezet. Gisteren ook even gedaan maar was nogal gillerige toestand. Nu werd er alleen wat boos naar elkaar gekeken en wat gedreigd, daarna gingen Alwyn en Amigo zij aan zij eten (wat een stel zeg) en Simba op een metertje of 3 afstand
Ik hoop toch echt dat het zo blijft. Laat ze nu gewoon bij elkaar staan, Sim is behoorlijk streetwise, die let wel op, en ik heb van Amigo niet het idee dat hij gaat lopen jagen. Nou nog maar hopen dat ik gelijk heb. Heb me toen met Traffor er zo enorm in vergist, dat ik mezelf ook niet meer helemaal vertrouw wat dit soort dingen betreft.