straks lekker passen en doen, en ook foto's maken als het tussendoor kan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ff in je profiel gespiektCitaat:VHU, hoe weet je dat Rafiki goede afstamming heeft? (nou zijn vader dan sowieso in ieder geval)
vader super preferent, moeder super ster, dat zijn prima predikaten!
), daarna rondje met hem gewandeld (het rondje dat ik ook als eerste met hem wil gaan doen als hij voor de wagen gaat) en toen het tuig er even opgelegd. Past dus precies, hij heeft dezelfde maat als Alwyn, alleen drie gaatjes meer nodig bij de singel en twee gaatjes bij de broek
Ach, hij stond er zo mooi bij, ook nog even pad op en neer gewandeld erachter. Deed hij erg braaf.
Ik denk dat die chauffeur niet wist wat hij moest doen en hoe hij moest reageren doordat ie niet aan de kant wilde.. Had zijn kop wel willen zien!
Nu nog weer helemaal eigen maken. En wat fijn dat Kay het zo super gedaan heeft!
.. 
leuk meid 

.. (dat lijkt me al een goed teken
)
Hij moet nu echt wel mooi geschoren worden hoor.. Mesjes krijg ik pas over 2 weken terug en wil me pony toch echt wel uiterst vrijdag geschoren hebben (zaterdag gaan we namelijk verhuizen
)
Ik vond het eerlijk gezegt wel heeeeeeel erg lang maar ik weet niet of dit normaal is?
Ik dacht nee he, dat gaat toch niet zo lang duren... Denk dat Tijger binnen een maand of 2 er ook wel klaar voor is als we er echt goed tijd aan besteden. Als we een jaar hetzelfde werk gaan doen in de bak vind hij er echt niks meer aan. Hij verveeld zich al rot als ik met hem wil lange teugelen in de bak
En dat hebben we nog maar een paar keer gedaan.
En jij hebt toch al heel veel gedaan met jouw ponÿ? Kijk als ze zo uit het land komen (was bij Alwyn zo) dan duurt het een paar maandjes, als je al heel veel met ze hebt gedaan ben je weer sneller. Als hij (en jij) de bak niets vindt gewoon zsm naar buiten hoor.
. De prijs komt overeen met een nieuw 2-span Ideal tuig. Het tuig is tip-top onderhouden, geen naadje los en super mooi leer etc. Alleen is het dus wel 2e hands. Zou er evt andere hoofdstelletjes bij willen. Wat zouden jullie doen?
Of zit er toch een halster om?