Dus binnenkort een veulentje
ben wel benieuwd wat het gaat worden. En hoop dat het niet net komt als ik in ermelo ben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben benieuwd!!
)

we gaan een rondje dorp/stad doen

Citaat:Keer een tuig gebroken, keer bijna van de helling afgegleden, ja dan krijg je dat

wij waren om dezelfde tijd terug, en hebben 11 km gedaan
op een 2 baansweg voor de lichten staan 
(m'n pa stond te schelden op die kar
)
Tja, soms heb je van die automobilisten...
Wij hebben eigelijk de hele weg gedraaft, en ook nog 2x gegalopeerd
alleen kruisingen over in draf, en buiten de bebouwde kom wat gedraafd 

)

) 
ik werd net gebeld, stalhoudster
pa is ze halen met de fiets, gelukkig anders kan ik geen kant meer op

Napie schreef:Citaat:Keer een tuig gebroken, keer bijna van de helling afgegleden, ja dan krijg je dat
Bijna is niet helemaal. Niet te veel bij na denken. Anders lekker achterop staan, kan je er af springen als het je te spannend wordt
Gisteren eindelijk weer eens gereden. Pony's zijn inmiddels weer helemaal in het haar, niks meer van het scheren te zien. Dan krijg je er van als ze dag en nacht nu buiten spenderen. Hero wordt ook dik maar daar zit geen veulen in. Er lijkt weinig op het land te staan maar het zet zo aan. Morgen en zondag nog rijden en dan alleen nog wat longeren. Volgend weekend klasse 2 mendurance starten. Hoop dat we klaar zijn voor de 50 km.
maar toen stond ie echt recht overeind, en toen gleed ie al een beetje en toen kon ze m nog net de berm insturen... wat was ik toen ff bang, maar een paar minuten later kon ik er wel om lachen terwijl de kar nog naar beneden moest van die steile helling, en het paard een beetje zenuwachtig was, en ik hem niet zittend vast kon houden.....