[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:13

De lessen gingen hartstikke goed, was erg leuk om te doen zelfs. Zou docent begeleiden maar die haakte af/ziek/overspannen definitief oid :oo , en toen vroegen ze of ik de lessen zelf wilde doen. Had ze toch voorbereid dus ik dacht waarom niet. Heb genoten. Hou van die Rotterdamse Turkse, Kaapverdische, Surinaamse, Marokkaanse, Ghanese, Aziatische en weet ik niet wat voor types :+ vooral de meiden dan, en dit was SPW/MW/Verzorgende dus merendeel meid.

Nu vanavond weer lesgeven aan managers HRM, we zijn zo flexibel :P
Maar eerst eten :Y)
Fijne avond alvast en voor wie het kan gebruiken een hele dikke :*

@Puttertje welkom! Was er zoveel bok-gevaar dat je twee slagriemen gebruikt? Of is het ergens anders voor? Lekker hoor je paardje weer thuis!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 06:10

Goedemorgen

VHU weer lekker bezig geweest. Hoe combineer je dat toch allemaal met je B&B? Knap hoor
Puttertje welkom.

Ik mag weer dagje 1/2 draaien op school van zoonlief. Lekker op de fiets naar het werk en een heel leuke groep.

Fijne dag allemaal.

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 06:23

Super! VHU!
En Tine fijn een thuiswedstrijd.
Hier loopt het allemaal niet zo goed, ook nog dochterlief jarig vandaag; rede te meer om naar huis te gaan... Heb het wel gehad zo, want het eind van het liedje lijkt weer te gaan zijn dat men zijn afspraken niet nakomt, de helft niet doet/na kijkt en mij doorstuurt naar het ziekenhuis waar ze zo graag mee samen werken (in Essen) niet meteen naast de deur, zodat de 2 bevriende chirurgen zich misschien wel kunnen profileren met het uitvoeren van een unieke operatie, die mij waarschijnlijk niets gaat opleveren; zou eerder een wonder zijn; weer ingetrapt, dus.

Ben het nu ook wel moe; moet dus nog tig dingen laten bekijken/behandelen; laten we maar in Nederland mee verder gaan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:10

Ava, .. toch gefeliciteerd met je dochter Y)(^)
Je bent toch niet verplicht om een operatie te laten uitvoeren waar je zelf niet 100% achter staat....ik altijd jou lijf en jou keuze toch, goed Door spreken met je man,...duim voor je dat het gaat zoals jullie het willen en waar jij het meeste baat bij hebt..
Pfffff artsen....
Sterkte,..en knuffel. .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:26

Er zouden tig andere dingen bekeken en evtl. uitgevoerd worden, maar daar voelen ze zich blijkbaar te goed voor of het is te risicovol, dus van die zenuwen blijven we af, ischiaszenuw die compleet door is, daar kunnen we niks aan verprutsen en meer dan uniek dus dat is wel gaaf om te doen met een aantal ziekenhuizen.

Ach heel gedoe, niks voor forum/topic.
Weet wel weer waarom ik mijn eigen plan trek, ga daar ook maar niet meer van afwijken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 08:23

Waardeloos Ava....
Je eigen plan trekken, lijkt me een heeeel goede :j _/-\o_ hoop op een wonder voor je.. :*

Vhu, wauw, volle dag gisteren dus met lesgeven..knap !! _/-\o_
Tine, succes vandaag.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 08:38

Ava misschien is dit net het zetje wat je nodig had om echt helemaal je / jullie eigen plan te trekken. Ik vind het heel knap van je hoe je je er doorheen slaat _/-\o_ gefeliciteerd met je lieve dochter :)F Y)(^)

@Biancacoo, ja was ouderwets knallen... vandaag wel chill dagje ingepland, zo lekker naar de paardjes. Gisteren had ik avond van tevoren alles voor de B&B gasten klaargezet, was ook een experiment, kijken hoe dat uitpakt. Gasten had ik van te voren verteld dat ze geen ontbijt uitgeserveerd kregen. Vind ik zelf dan minder omdat je geen verse dingen kunt aanbieden (eitjes, smoothie of sapjes).
Zou het zeker niet altijd willen doen want vind het contact met de gasten juist het leuke van het B&B maar zo als noodoplossing werkt het blijkbaar wel want ze waren heel tevreden over alles zeiden ze net.
Maar gisteren was wel heel veel hoor, en de gasten en overdag de school en dan 's avonds ook nog =:)

Het is weer heerlijk weer, we gaan ervan genieten, fijne dag allemaal.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 08:42

Af en toe lekker een dagje met stress, maar waarvan dan blijkt dat je die kunt hebben; top!

Nou momenteel sla ik me nergens doorheen, ik overleef, heb het gehad, mijn huisarts probeert verder en ik ga het straks dan maar anders, in Nederland regelen, heb het gehad, al zo lang, alleen maar gezeik; het houdt een keer op...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 09:45

Zojuist excuses van de afdelingschef het gaat zijn competentie te boven en dat hij anders had moeten reageren. Twee bepaalde onderzoeken gaan ze alsnog doen en de rest van de communicatie zal alleen nog maar via de UeberChef persoonlijk verlopen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 09:46

Overigens vandaag dochters 12 verjaardag!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:43

12 al weer ! Y)(^) Komt ze vandaag nog bij je langs misschien ava, ..of is dat niet te doen zo door de week ?
Afdelingschef die toegeeft dat het zijn pet te boven gaat,.......... :oo

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:05

Ja, dat wisten we al, maar de manier waarop sommige dingen gezegd zijn, vond ik persoonlijk ook niet kunnen, ook niet als je stress hebt, maar goed; zie het nu iets positiever.

We hebben ook echt wat gepland O:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:25

Ava ik heb diep respect voor je. Heel veel sterkte met alles en natuurlijk ook gefeliciteerd met je dochter

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:42

Dank jullie wel voor het welkom!!!
VanHuisUit Murrie heeft in het begin behoorlijk gebokt vandaag 2 slagriemen.
We zijn in het begin gewoon wat te snel gegaan voor hem en nu doet hij het FANTASTISCH..dus die slagriemen zijn niet echt meer nodig maar zit zo in ons systeem dat we het automatisch nog erom doen haha...Nog 13 nachtjes slapen en dan is hij thuis :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:59

Wat leuk, Puttertje; lekker aftellen.

Hihihi; heb ineens nog iets leuks; had al heel leuk contact met een medewerker van Welzorg om een offerte te laten maken voor de aanpassingen aan de auto, nu moest ik mijn afspraak afzeggen van morgen, maar hij komt gewoon naar het zienhuis! Echt top; loopt het indienen daarvan tenminste geen vertraging op.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:17

Hehe Ava, dan eindelijk ook iemand die echt meedenkt. Super fijn

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:18

Super service zeg. Gefeliciteerd met je dochter. 12 is al heel wat!
Jammer dat het zo tegenvalt in het ziekenhuis huis :(:) mag binnenkort wel een keer mee gaan zitten bij je :(:)

Over een maand wordt gup alweer 1.
gaat echt super snel. Heeft ineens 5 tandjes en stond ineens in zijn ledikant.
Nu zijn verjaardag voorbereiden :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:56

Wat gaat het toch snel allemaal, Keet! En die eerste verjaardag; die is ook echt waanzinnig bijzo der!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 16:42

Veel te snel. Dan is hij geen baby meer :(

Al zal hij altijd mama's kleine baby blijven :+:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 16:50

Die zoon van ons is nu 14 en 1.80 maar zal ook altijd onze kleine man blijven <3 mooi hoor Keet, zo leuk die 1e verjaardag Y)(^) Hoe gaat het met Keet bij haar nieuwe plek?

Pffff wat zou dat fijn zijn als dat 'gewoon' lukt Ava :)

Dat kan ik me dan levendig voorstellen dat je de slagriem eraan vast hebt better safe then sorry.

Vandaag wilde ik dus weer op Ber, heb ik ook gedaan, maar ging niet zo goed als vorige keer. Lag misschien aan mezelf (moe) en het was wat druk op stal. Maar heb zoiets van daar moet ze ook maar mee leren omgaan. Wel goed afgesloten. Denk langzamerhand toch dat het meer op druk in haar mond/hoofd zit dan in haar schouder/rug. Want ook al stap ik er l*llig op zeg maar (half been erover, rommelig) dat maakt niet uit, ze springt niet weg en is niet bang. Maar zodra ik stil wil gaan staan en ze doet het dus niet uit zichzelf gebeurt er iets met haar hoofd/hals houding (ze verstrakt zeg maar). Ook als ik weg wil stappen, alsof ze bang is te vertrekken. **puzzeldepuzzel**

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:03

Vhu zijn er wel eens foto's van haar nek gemaakt? Quincy, het oude wedstrijd paard van manlief had ook van die rare dingen. Bleek zware artrose in bovenste nekwervel te hebben. In de wei en met dressuur geen last van. Maar op buitenrit niet leuk. Hij had internationaal cross gereden en vond buiten rijden geweldig. Had dan iets andere houding en daardoor veel pijn en dus raar gedrag.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:27

Lastig stuk VHU.
Goed breed onderzoek bij een kliniek kan nog wel eens duidelijkheid geven.

Ava, wat een verlies aan energie. Wat balen. Gefeliciteerd met je dochter.

Keet haar kleintje ook al bijna jarig, en dan zijn errste verjaardag. Leuk.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 17:37

Keet, tijd vliegt he ?!....alweer bijna 1 jaar... Y)(^)
Ava, super van de welzorg medewerker om gewoon naar t ziekenhuis te komen ! +:)+
Vhu,..oeh..herkenbaar...arabiertje met bijzondere achtergrond he ?!....ze vergeten nooit iets...soms handig..soms niet... :oo
Puttertje..slagriem is dan idd erg slim ! +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:12

Ik zit zelf meer richting mentale te denken bij Ber, omgaan met druk en omgaan met grenzen die ik aangeef en niet zij. Vraag is meer hoe ver kan ik gaan, wanneer, hoe en waarmee.
Ze kan alles met haar hoofd/hals/lijf qua buiging als ik stretch oefeningen doe bijv.
We kijken wel hoe het de komende maanden gaat.
Als ik zie hoeveel ze al verbeterd is denk ik dat het puzzelen is maar dat de puzzel nog een stuk meer af kan dan nu :) maar ze is nogal complex ze kan doen alsof de hele wereld vergaat en als ik het dan op een iets andere manier aanvlieg is het goed, de vraag is dus meer hoe moet ik het aanvliegen. Ik ben er niet van overtuigd, zoals ze nu doet, dat het (nu) een fysiek probleem is.
Die problemen heeft ze wel gehad, in haar nek en rug stond van alles scheef.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:28

Kijk eens naar feelings control tabletten. Daar heb ik met keet goede resultaten mee gehad in combi met cranio sacraal therapie toen ze ontoerekeningsvatbaar was na ons men ongeluk