Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

nee eigenlijk nooit
pechvogel
voor tallechie. Hopelijk valt de spierpijn mee!!

. Maar eerlijkheidshalve: ik heb ook nooit o.d.m gereden met cap, behalve met net zadelmakke paarden. Om e.o.a. reden heb ik last van een kleine evenwichtstoornis wanneer ik een cap op heb, en dat maakt dat ik me nou niet bepaald zekerder of veiliger voel. Hetzelfde met een bril
. Draag ik alleen in de auto, verder nooit. Vooral bovenaan een trap ben ik bang met bril, bang dat ik eraf val...... voel me dan 3 meter lang
.
! Hoe komt dat nou zo?Gem schreef:Vooral bovenaan een trap ben ik bang met bril bang dat ik eraf val...... voel me dan 3 meter lang.

(+6,5 beide ogen
), toen ik lenzen had had ik hier overigens nooit last van! 
Zogauw ik het me kan veroorloven komen er weer lenzen
die liep opzich niet verkeerd maar volgens harry toch nog wat teveel schoonheidsfoutjes. maar toch maar 55 strafpunten (heel goed) toen vaardigheid gereden en dat stond heel krap en kort op mekaar had dus zelf voorspelt dat we 5 ballen zouden rijden
. ik had het bijna goed het werden er 4.
... er zijn zoveel fijne caps te koop. Het is een levensverzekering en nooit te duur want je kunt jaaaaaren met een goede cap doen.
bliksembezoek aan opa's oma's in Groningen en Drenthe pffffff wat een afstanden allemaal maar we hebben het weer gehad.
lijkt me dat je je eerst brakker voelt hoor met dat extra sporten, je merkt meestal pas later dat het beter voor je is (maar uitval klinkt als niet fijn
)
ff chillen 
70 jaar was volgens hem geen excuus.

Het liep dus wel goed en de tijden waren ook stukken beter als vorig jaar.