Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb dat gevoel ook wel eens met collegas 

ieder geval is anders natuurlijk 

klinkt leuk. Volgende keer als ik in Limburg ben moet ik echt langs komen hoor

de balen... 
Evelli schreef:Kan het een beetje voorstellen van je stalgenootjesheb dat gevoel ook wel eens met collegas
Wel het gehele huishouden kunnen doen en weet ik het wat allemaal, maar een paar uurtjes op kantoor muziekluisteren en af en toe muisklikken tussendoor is dan weer te zwaar. Sorry hoor, kan er soms ook niet bij
Maar dat is geen commentaar op jou hoorieder geval is anders natuurlijk
Naaltje... wel hele gave laarzen!!!
Evelli schreef:Kan het een beetje voorstellen van je stalgenootjesheb dat gevoel ook wel eens met collegas
Wel het gehele huishouden kunnen doen en weet ik het wat allemaal, maar een paar uurtjes op kantoor muziekluisteren en af en toe muisklikken tussendoor is dan weer te zwaar. Sorry hoor, kan er soms ook niet bij
Maar dat is geen commentaar op jou hoorieder geval is anders natuurlijk
was geen algemeen voorbeeld. Er zijn collega's bij mij die echt alleen maar hoeven te luisteren en te klikken ( ik werk in de muziekbusiness, ons werk is muziek/ audio luisteren en identificeren) dus was niet denigrerend bedoeld
hoop dat jullie dat begrijpen. Ik luister ook de gehele dag audiofragmenten bijvoorbeeld
) het zo goed doen!!
Dit syndroom is grotendeels de oorzaak van mijn rugproblemen.
Heel veel succes en natuurlijk ontzettend veel plezier! (als het doorgaat tenminste)
Het sturen ging verbazingwekkend goed, zelfs de bochten gingen super! Ik vind het zo heerlijk om een vriend te hebben die ook geïnteresseerd is in mijn hobby's en het zelf ook wil leren
Hopelijk doet Daan gauw weer kalmpjes
Heb met dids in de bak gereden. Dat was gaaf!
Het regende
Dus hij dook met zijn koppie in de krul, weg voor de regen
Maar hij kan dat niet zonder die rug meteen te ontspannen en dat kontje eronder te zetten. Full package dus
dat ging héérlijk!