[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 05:29

Gem schreef:
*\o/*
Behoudens keuring ben ik vandaag geslaagd :D !!
Na de keuring laat ik foto's zien.

(sorry, ff ego)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 06:01

Gem: spannend!!! Wanneer is de keuring?
Ava: gisteravond toch nog beetje gelukt?

Fijne dag allemaal

Belker

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 07:05

Wat fijn Gem, gefeliciteerd!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 07:46

Spannend, Gem!

Gisteravond leukste wel redelijk nu weer niet zo goed. Sorry as ik vergeten.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:03

spannend gem:duim voor goedkeuring :j
Ava heeft een bak om te huilen,kom vast wel weer goed
verder ben ik momenteel een stille meelezer,druk met van alles en nog wat(onder mijn stroomdraad maaien,groentetuin die eruit ziet als ava haar bak :j ,ondertussen wat met de ponys doen)
zondag naar epe,gaan we voor het eerst de eper4daagse meemaken

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:05

Keuring is pas volgende week donderdag. Ben heel benieuwd! :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:46

Ht,..in gevecht met het altijd terugkerende onkruid.... :+
veel plezier met de 4 daagse HT, superleuk !

ik was mee op excursie met school van zoon naar natuurmonumenten, ging over de big 5 van drenthe, was onwijs leuk en interessant.
De Kids hebben zich prima vermaakt, de vrijwilligers van natuurmonumenten deden het supergoed, daar op locatie was ik met een heel leuk groepje mee, in de auto met 1 andere jongen extra....man...wat voel ik me slecht Door dat ene kindje.......ronduit onaardig, niet meewerkend, en arrogant...
pfff...dan duurt een autoritje van 20 minuten...een eeuw....
Sorry,...moest t even kwijt...ben ook gewoon niet handig met zoiets. .

Gem, ..oeh spannende week dus ! Lang wachten, hopelijk heb je genoeg om je bezig te houden....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:04

Biana, ik herken je gevoel. Vandaag weer groep 3 met 30 kinderen gehad. Ben gesloopt.....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:47

}:) dat soort kinderen zijn energievreters en ook ik kan daar niets mee >;) maar verder dus erg geslaagd gelukkig +:)+
Nou kan me er alles bij voorstellen Tine :(:)
Morgen mag ik aan de slag met een docent Nederlands en klassen waarin van 16 - 34 jarigen zitten op MBO2/3/4 niveau en per klas vaak wel 10 nationaliteiten oftewel Rotterdams onderwijs op zijn best: een uitdaging <<)

Dat wordt een hele spannende week dan Gem ...
En HT in het onkruidgevecht :oo ben heel benieuwd naar je ervaringen van de 4-daagse. Ga je met een groepje? K(r)amperen?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 16:47

30 Kids tine. .. :wow: dat is veel....knap van je hoor !!
Vhu. Grote uitdaging morgen _/-\o_

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:06

De juf die ik vervang heeft in de 25 jaar dat ze in het onderwijs bezig is, nog nooit zo'n moeilijke klas gehad. Ligt dus gelukkig niet aan mij. Echt zooo zwaar. Gelukkig heb ik ze maar 1 dag in de week, nog maar 5 keer ;-)
Nu snel uitmesten, planten water geven, zoon naar bed en dan zelf er heel snel achteraan.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 20:29

Sterkte Tine en VHU. Klinkt pittig.

En HT, onkruid al wat weg!

Ik had vanavond menles. Er valt nog genoeg te doen :+

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:07

tjeetje lijkt me wel moeilijk om neutraal te blijven met 1 zo'n ellendig kind ertussen(heel veel tot 10 tellen momenten)
tja dat onkruid..dat ging tegen mijn stroomdraad aan,ergste onkruid was van stalgenoot(lees: ik stond te maaien met bosmaaier tussen de brandnetels die tot mijn navel kwamen,heb ook alleen onder het draad gedaan) :x

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 23:49

Afbeelding
Vandaag over 2 weken komt Murrie eindelijk naar huis en dan kunnen wij ook gaan beginnen met zo als mijn dochter zegt KARRE

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 00:37

Leuk Puttertje!

Ik krijg het nu even niet mee, maar het zak wel allemaal heel hard groeien.

Zou gisteren mijn eerste les hebben, soort van grondwerk van L. Tomas; half jaar op moeten wachten en moeten afzeggen. Echt wel jammer, ik heb echt geen energie, maar moet nu wat gedaan worden, hoop dochter iig ook weer op de bok te krijgen en het liefst straks tweespan, ging altijd zo fijn, lastig is dat we bij bijna alles hulp nodig gaan hebben. Ik heb soms nog steeds momenten dat ik me afvraag wat er in Godsnaam gebeurd is... En dan het feit hoe goed het qua pijn, met me gaat als ik zoals nu, braaf lig; ongelooflijk; maakt me wel bang voor de toekomst. Maar goed we zijn hier of ze er nog een beetje wat van kunnen maken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 05:36

Goedemorgen.
Ava. ..het in ook nogal wat, wat er afgelopen tijd met je gebeurd is, ik hoop dat ze je nu zover kunnen helpen dat je echt minder pijn kunt hebben, ook als je niet ligt. .....je bent al van ver gekomen! ! Onwijs knap..maar ook heftig om alles te verwerken...een rollercoaster voor je emoties allemaal.....hopelijk snel een blijvende verbetering !
Dikke voorzichtige knuffel vanaf hier.. :(:)
Puttertje, mooie foto, spannend dat murrie naar huis komt.

Verder. .zit op telefoon..zal de rest later lezen..sorry...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 06:26

@biancao; dank je wel alweer voor je bemoedigende post! Wens jou ook een leventje zoals zoveel mogelijk " van daarvoor".
Om het drama compleet te maken vanmorgen gevallen van de transfer naar bed :n :=

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 07:36

Ava en Biancacoo :(:) sterkte.

Wat fijn Puttertje. Straks zelf aan de slag. Spannend.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 08:00

Auwch ava. ....dat is niet fijn... :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:09

Ava :oo ! Niets beschadigd / gebroken?? Jeetje zeg :(:) ! Tomas hebben wij hier ook een middag gehad voor verschillende lessen omdat onze eerdere NH-instructrice ging verhuizen naar Harderwijk. De longeerles vond ik heel boeiend, maar al het andere veel blablabla, of zweverig. We hebben haar niet meer teruggevraagd omdat er moeilijk afspraken te maken waren én ze veel te duur was met reiskosten erbij voor alleen longeersessies.

Puttertje, heerlijk!!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:15

HT heeft brandnetels tot aan haar navel.... nou weet ik toevallig dat HT ook niet héél lang is :') _O-

Belker heeft huiswerk gehad na de menles. Goed zo, houdt je bezig :D

Tine een niet zo fijne klas..... poehh... sterkte ermee!

VHU, dat doet mijn zus ook, maar dan in Leiden! Best moeilijk werk waarbij je heel goed tot 10 moet kunnen tellen. Overigens sowieso wel handig als je in het onderwijs zit :+ .

Biancacoo, die ritjes deed ik ook altijd voor school. Altijd leuk! Kinderen maakte ik altijd al voor de autorit duidelijk dat ze van alle knopjes in de auto af moesten blijven (mijn vroegere bus was een mekka voor knopjesdrukkers), geen gevloek, geboer, gespuug of aan anderen zitten. Zo niet, dan maak ik rechtsomkeert :D . Verder altijd gezellig :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:16

We hebben al de deal dat er niks zweverigs aan te pas hoef te komen, hahaha. Wss wordt het een laatstejaars waarmee het klikt.
Heb alleen geen idee hoe ik dat straks allemaal moet gaan doen en Charlotje en de pony's opstarten..., maar goed.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:31

Komt tijd komt raad Ava. Nu je energie verspillen aan zorgen is zonde van je energie.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:59

Ik onthoud het voor de volgende keer Gem. Eerst autoregels voor er ingestapt wordt :+
Ik ben niet zo handig met meerdere Kids tegelijk, houd me altijd maar stil...hahaha :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 15:35

Pfff Ava, het zal ook eens meezitten.

Ik zou vanmiddag groep 1/2 draaien, maar werd vanmorgen om half 8 gebeld of ik groep 7/8 kon doen. Tja, daar sta je dan pas heel laat op school, zonder voorbereidingen, moest Cito afnemen (nog nooit gedaan). De dochter van mijn paardenfysio in de groep. Dat is dan best raar. Maar uiteindelijk toch best heel leuke dag gehad (ik doe dus eigenlijk geen 7/8, maar goed, ik zeg geen nee ;-) )

Nu snel met zoonlief aan de slag, die heeft zo springles