Ik ben zzp er. Www, cksecretariaatsservice.nl En na het verlies van een grote klant was ik op zoek naar 2 nieuwe bedrijven. Vorige week een ministerie gescoord en vandaag deze. Helemaal blij. Maar daarom hoor ik het meteen, want naast solicitatie is het ook verkoopverhaal.
Ollie1
Geplaatst: 30-01-14 18:52
@Janouk, helemaal gefeliciteerd! @Marjola, de duimen draaien nog voor jou @VHU, wat doet Hero het goed en zo fijn om te zien dat jullie alles zo op t gemakje doen @Peer-appel, wat een heerlijke foto's en gefeliciteerd met je mooie rozet!
Hier vanochtend heerlijk gemend! Na een paar dagen lappenmand ben ik nu weer aan t opkrabbelen
Hier vandaag even rondje gedaan met staleigenaresse en haar shetje voor de kar. Ik met liz zij met de hare. Ook ging een vriendin mee. Ging top, liz keek nergens van op of om. Andere pony schrok wel heel vaak maar liz liep dan dapper ernaast alsof ze wilde zeggen zo baasje ik ben niet zo schrikkerig hoor ik doe het wel even voor je
Biancacoo
Geplaatst: 30-01-14 19:30
Janouk, gefeliciteerd ! Wat knap van je ! Marjola, blijf duimen voor je. vhu super knappe hero.
Tine, tempo ligt lager met harde ondergrond, en bootie's liggen klaar voor als het nodig is. Maar ik heb voor de gewrichten liever een zachtere onder grond..eagle deed rustig aan...
tine10
Geplaatst: 30-01-14 19:34
Bianca: bedankt weer voor je uitleg.Zo leren we allemaal weer wat Ik blijf het zo mooi vinden.
VanHuisUit
Geplaatst: 30-01-14 20:15
Vind het ook altijd leuk om te horen hoe dat dan werkt bij de honden Zit nu bij de muziekschool, links hoor ik drumstellen, rechts gitaar en achter me een trompettist (ze zitten in aparte kamers hoor, in die kamers hoor je niets van de anderen maar op de gang hoor je alles).
Hero vindt het best nog wel ingewikkeld, maar hij is heel braaf en eerlijk, let enorm goed op en doet erg zijn best. Hij heeft gewoon tijd nodig om het op een rijtje te zetten Je ziet met trekken bijv dat hij er best moeite mee heeft, hij is nog slungelig Ik doe het 'makke pony worden' gerommel, beetje longeren, wandelen, wat aan gedoe wennen achter/om hem heen, verkeer ed maar het echte beleerwerk doe ik zelf niet, omdat mijn instructeur Hero volkomen het vertrouwen geeft en precies weet wat hij met zo'n jong dier moet doen. Hij werkt altijd zo vanuit rust en tegelijkertijd vanuit een soort vanzelfsprekendheid. Erg mooi om te zien.
Gem
Geplaatst: 30-01-14 20:31
Is het ook niet zo dat een hond (en andere "meertenige" zoogdieren) het voordeel hebben dat de spreiding van de voet het gewicht sowieso beter kan opvangen dan ééntenige zoogdieren (dus met hoeven)?
_Marjola
Geplaatst: 30-01-14 20:42
Bedankt voor het duimen allemaal, heel lief!
@VHU wat gezellig al die muzikaliteit Heerlijk toch dat je zo lekker kan rommelen met Hero?! Die opvoeding is ook superbelangrijk. En fijn dat ze zo'n goede instructeur heeft om de menknoppen erop te zetten. Ik zou dat zelf ook prettig vinden als iemand 'm in die fase even kan doorpakken.
Volg ook de vragen van Tine aan Biancacoo op de voet. Is inderdaad interessant om te lezen Misschien is het toeval: maar sinds ik in de HK meepraat, kom ik regelmatig huskies tegen (wel als 'gewone' hond, niet als aanspanning, maar toch het valt wel op ).
@janouk mijn vader is ook zzp'er. Is inderdaad net een ander proces. Maar heel fijn dat je het 'gat' met zulke mooie opdrachten heb weten te vullen! @Ollie weer bijna helemaal beter en lekker gemend! Het probleem bij Brutus is dus ook opgelost? Of meer vanzelf weggegaan (want de tandarts had niets gevonden, toch)? @Rianne ook al lekker aan het rijden. Mooi dat Liz zo braaf is.
Laatst bijgewerkt door _Marjola op 30-01-14 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Biancacoo
Geplaatst: 30-01-14 20:42
Zeker gem, dat voordeel hebben ze, maar ik blijf het moeilijk vinden, zand grond die niet bevroren is..dempt schokken altijd meer dan bevroren grond. net als bij paarden..
Anonymous86
Geplaatst: 30-01-14 20:53
Videotje van vandaag. De andere pony is een shetje die nu voor de 2e keer voor de kar staat. (Is van de staleigenaresse) Zoals misschien te zien ik heb nu de sulky iets anders en de strengen 3 gaten korter
Maisie
Geplaatst: 30-01-14 22:26
Weer aardig gekletst hier. Ik ga even mee met de samenvattingen.
Vandaag is de osteo geweest voor Robin en Robijn. Ze hadden gelukkig allebei geen ernstige dingen dus ze moeten er weer een poosje tegen kunnen.
Daarna nog een rondje met ferro gedaan en zijn tuig net thuis schoongemaakt voor zaterdag.
Ook nog even het andere borsttuig van ferro weggebracht om er ringen aan te zetten voor het tandem rijden. En gelijk nog een nieuwe zweep gekocht.
Ik lees wel bij, maar heb het even gruwelijk druk.. Niet zozeer met pony, al heb ik die vanavond even lekker over zijn bolletje geaaid in de wei
Gem
Geplaatst: 30-01-14 22:41
Hier vandaag pech..... al 4 dagen niet op stal geweest (griep), en wilde vanmiddag even een half uurtje koetsen. Niet te lang, anders vat ik misschien weer kou, maar helaas werd het nul minuten: wagen vond ik in de loods met een lekke rechtervoorband en Moos was linksvoor een ijzer kwijt. Balen, HS komt pas dinsdag. Vanmorgen met hubby verder gegaan in onze badkamer-oriëntatie. Valt niet mee, er is zoveel moois...
Wel leuk Gem badkamer verzinnen. Janouk goed gefikst weer nieuwe opdracht. Marjola nog even duimen. Meerdere mensen lekker gestuurd. Ik ook kon in de middag de bak slepen en heb lekker gestuurd. Bitten probeer week hier. Heb 3 bitten overgenomen van Ellis.
Ik men nog steeds met een enkelgebroken trensje. Gaat echt top. Liz reageert er zo fijn op terwijl ik eerst dacht een andere te moeten kopen
VanHuisUit
Geplaatst: 30-01-14 23:30
Da's handig Ips Ol heeft een heel gevoelig mondje, Hero is gelukkig wat eenvoudiger in zijn mond. @Rianne da's makkelijk dan. Vind het erg knap van je Janouk dat je weer een grote klant hebt geworven. Ook voor zzp'ers zijn het geen makkelijke tijden Wat een tegenvallers Gem, voel je je wel weer 100% ook al griep dus, gaat volgens mij een 2e griepgolf door Nl of zoiets. Hoop dat de benen van Thabor snel wat afzakken Tine. En dat je osteo behandeling ook gauw zakt. Vraag me af hoe het met Dingetje is? Hier al lang niet meer gezien. En HT hoe gaat het met je nieuwe pony's? Aks druk
Heb de zenuwen. Hoor waarschijnlijk morgen of ik er door ben bij de Universiteit
Spannend zeg vhu! Det is een drama in haar mond. Nu heb ik 5 bitten om mee te wisselen . Voor de menners hier in de buurt, 14 maart heb ik Paul Versluis bij de Zaan er zijn nog lessen vrij voor meer info pb me!
_Marjola
Geplaatst: 31-01-14 00:15
@Gem banden en ijzerpech. Dat is wel balen! Badkamers uitzoeken is wel een leuk klusje inderdaad Zoveel opties (en ook zoveel prijsklassen ) @Ips Ben benieuwd op wat voor bit jij uitkomt. Tuigers hebben niet de makkelijkste monden (het schijnt dat Fabricius afstammingen ook vrij smal zijn). Mijn vader is afgelopen jaar ook gewisseld van bit bij zijn tuiger, naar een stang met tongpoort. Echt een wereld van verschil met rijden. Die van ons heeft via vaderskant ook Fabricius erin (maar de bloedlijnen bij tuigers zijn ook niet heel afwisselend eerlijk gezegd ). @VHU spannend inderdaad! Ik zal voor je duimen @Aks bezig bijtje, maar gelukkig wel tijd om even met paardlief te knuffelen.
janouk
Geplaatst: 31-01-14 07:58
duim duim duim VHU
Vanavond menles, morgen dressuurles onder het zadel en zondag 2 x vaardigheidsparcours Barsingerhorn. Druk weekend voor Her Royal Badness
Ollie1
Geplaatst: 31-01-14 08:41
Mogge, @VHU, spannend! De duimen draaien hier @Ipsilonka, wat fijn dat je wat bitten uit kan proberen van Nouvel en Paul is hier vorige week nog geweest voor de gebitten van mijn pony's. Vwb Brutus zijn mond voelt het heel veel beter aan! dus ondanks het feit dat er bij Brutus toch relatief weinig hoefde te gebeuren merk ik toch verschil. @Gem, waardeloos dat je toch alsnog niet kon mennen nadat je weer was opgeknapt . Gelukkig een goed alternatief...geld uitgeven aan een nieuwe keuken @Janouk, HRB mag aan de slag dit weekend heel veel succes toegewenst @Maisie, heel veel succes in Houten Ik zie een héél sterk deelnemersveld maar je hebt de meeste al kunnen bewonderen bij JIM dus je weet wat je te doen staat @Biancacoo, zo leuk dat we weer wat leren van jouw span @Rianne, wat een brave Lizz
avaluna
Geplaatst: 31-01-14 09:59
@Ollie: was het niet een badkamer ?
@Janouk: leuk druk!
Hier gelukkig geen gedoe met bitten (gebroken trensjes ohz en simpele liverpool aangespannen), alleen voor Romeo ohz een ongebroken bitje, anders bleef hij onrustig.
Ben al aan de erwtensoep
Ik mis de dames met onze topickleintjes..., zou eigenlijk graag weer eens wat horen... . Dus als jullie nog mee lezen, laat even weten hoe het is met de knappe dame en heren en met jullie zelf, natuurlijk .
tine10
Geplaatst: 31-01-14 10:24
Ik vroeg me ook al af hoe het met onze boktbaby's gaat. Al een tijdje niets gehoord.
Ava: dat is wel heel vroeg haha
Verder sluit ik me even aan bij de mooie samenvattingen.
Net naar de tandarts geweest met hele gezin. Allemaal weer goedgekeurd. Nu even opwarmen en dan stallen uitmesten. Juf komt zo weer om Rembrand te longeren.
Thabor zijn benen zijn nog steeds best dik. Maar het is niet warm en hij loopt niet kreupel. Ik zit nu erg te twijfelen of ik hem zondag mee zal nemen naar de flexchairtraining.
@ tine, als ik een paard met dikke benen heb zet ik ze altijd in de klei. Dat drijft het vocht uit. Werkt top. Doe het sowieso altijd na een zware wedstrijd ( lees marathon of mendurance)
Met diantha gaat het goed. Ze eet nog geen 100% hooi maar zeker wel 75%. En ze is vrolijk. blij mee.
Nenny is nog altijd een probleem ( die laatst ook koliek had) Nenny trekt zich altijd alles van de andere paarden aan. Sinds tegenover haar het dode veulen was geboren wilde ze weer niet eten. zucht. Gisteren avond laat wilde ze na haar hooi ook geen brok eten. Ik ben toen heel boos geworden en tegen haar gezegd dat een dood wel genoeg is. en dat ze niet zo stom moet doen en gewoon moet eten. vanmorgen al haar hooi op en begon gelijk aan haar nieuwe. ze at alleen nog maar een granen mix, wilde geen gewone brok geen slobber geen luzerne. Vanmorgen had ze alleen der kleine brokjes die in de granen mix zitten laten liggen en al het andere op. rare beesten zijn het toch. Nu duimen dat ze het vol houd. Ook zei is drachtig. wel pas in juni uitgerekend maar toch.
ik heb laatst van iemand een dubbel gebroken liverpool overgenomen. Nog nooit gebruikt maar altijd handig als je wat anders achter de hand hebt. Eerst met een gewone leverpool gereden en nu al een tijd eentje met tongvrijheid. db is ook een halve tuiger hé. Dat met die mond geld ook voor hem. Maar hij heeft een beetje overbijt en daardoor moet hij ook elke 8 maanden naar de tandarts.
spannend VHU!
claud01
Geplaatst: 31-01-14 12:20
Goedemorgen!
Jeetje wat gaat het ineens weer hard hier!
Tine, wat ontzettend k*t van Thabor. Gelukkig is het allemaal redelijk goed afgelopen. Hopelijk is Thabor zelf ook snel van zijn dikke benen af.
Janouk gefeliciteerd met het extra werk.
PeerAppel, leuke sneeuwfotos en een lintje gehaald met Abby
VHU, fijn dat Hero het allemaal zo braaf doet.
Baudyh, wat naar van het veulen. Gelukkig gaat het met de merrie wel goed.
Ava houdt niet zo van kantoorwerk.
Marjola, voor jou is het nog spannend!
Ollie weer wat beter en lekker gemend.
Rianne ook een rondje gedaan met Liz.
Biancacoo, heeft lekker fris weer voor de hondjes. Ik vind je uitleg ook heel interessant!
VHU, een hoop verschillende geluiden in de muziekschool.
Maisie heeft de osteo op bezoek gehad. En een rondje met Ferro gedaan.
Aks heeft het druk!
Gem balen van de lekke band en het verdwenen ijzer! Wel leuk om een nieuwe badkamer uit te zoeken maar er is inderdaad zoveel keus.
Ips heeft ook lekker gemend en is verschillende bitten aan het uitproberen.
VHU, spannende dag vandaag!!
Janouk krijgt het weer lekker druk dit weekend!
Ava al aan de erwtensoep om 9 uur 's ochtends. Ik moet er op het moment niet aan denken! Ik heb vandaag al 2x mijn eten eruit gegooid. Hoop dat dat toch snel ophoudt.
Tine met het gezin naar de tandarts geweest en allemaal weer goedgekeurd.
Baudyh, Nenny even streng toegesproken en dat lijkt te helpen. Hopelijk gaat haar dracht gewoon helemaal goed.
Woensdagavond met Bubbles naar de menles geweest. Voor de eerste keer met de sulky. Ging wel heel goed! Hij ging ook heel hard en heeft de hele les gewoon goed volgehouden. Ben nu wel een stuk lager als alle andere combi's. Op een gegeven moment zat er een tweespan paarden in mijn nek te hijgen, das dan wel een nadeeltje.