Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wat tussen de hindernissen geoefend, mooie s-en draaien waarbij ik daar toen ik net met ze begon niet aan durfde denken (alleen heeeeele grote voltes anders kon ik ze niet houden / werden het wel enorme stuiterballen
) nu bleven ze er mooi aan lopen. Heeft ook alles te maken met mijn eigen stuurkunsten natuurlijk, het is zo'n kwestie van juiste afstemming van ophouding en weer laten gaan, maar dat maakt het ook zo leuk om te doen. Ook nog rondje naar buiten geweest, zijn ze toch zo leuk, kan er dan zo van genieten van die pony's. Han was mee als groom, stoer proberen te hangen in de bochten bij de s-jes oefenen
erg grappig.
Frensie dacht het, maar ze had het verkeerd gelezen

)
Nog enge hokjes tegengekomen? Of blauwe bakken? 

Jammer dat het zo moeizaam gaat tussen die 2.
hihi. Ik spam even.

hier worden het frietjes 

(hij stond zo omdat ik dat gevraagd had, haha, spagaat
)
. Misschien is het zelfs wel hetzelfde merk, geen idee eigenlijk. Ze dunnen die enorme manenbos lekker uit, en wedstrijdknotjes maken is een stuk makkelijker. Er steken wel wat piekhaartjes uit, maar het gemak ervan t.o.v. - tíg smalle, nooit rechtliggende (want ze heeft een paar beste kruinen in haar manen
) knotjes, vind ik daar wel tegen opwegen
.
! Had bij de Lidl een appel- en perenboompje gekocht en 2 rozenstammetjes. De tuin stond echter nog behoorlijk vol struiken en boompjes waar ik me al jaren wild aan erger, dus vandaag 1 boom tot op de grond afgezaagd (wortels zijn te dik, daar moet iemand voor komen), en 2 struiken uitgegraven. Daar staat nu de Doyenne de Comice
. De Elstar moet nog even geduld hebben. Rozenstammetjes staan nu in de voortuin, hoop dat ze het daar wel willen doen, want eigenlijk is het pal Noord
.
.
vhu,....ook ik heb te snel gelezen hoor.....heb frensie's post niet eens gezien...hahaha..2 x niet opgelet...
En inderdaad, ik zei dat ik wel even kon, maar uiterlijk tot 22.00 uur. Gelukkig heb ik er maar een uurtje gezeten, van 18.30 tot 19.30 uur, toen deed de doorschakeling het weer en nam collega de dienst weer over. Leidinggevende zei dat hij wel een paar mooie uurtjes voor me zou schrijven. Net de taart afgemaakt, die is voor kennissen die wel een hart onder de riem kunnen gebruiken, dus heb een taart gemaakt met een hart erop en daaroverheen een riem gemaakt. En met de tekst: 'Hart onder de riem'. Geen meesterwerk, maar het gaat om het gebaar, toch?
Maar dacht echt dat dat niet fijn zou zitten, dus nog een keer gelezen, en toen viel het kwartje
Was wel een ieniemienie rondje, maar toch. Het is weer een begin.
) 

goodnight
Gewoon kleine stapjes in de goede richting en super van je zoontje!
En nu regent het...

Toen was die vieze energy-rotzooi pas uitgewerkt...
Dan lekker een uurtje relaxen en naar de sportschool