Zo wij zijn ook weer terug. Het was vandaag inderdaad heerlijk paarden / menweer, stuk aangenamer dan gisteren. Fijn dat het parcours er goed uitziet, wat vervelend voor je vader....
Heerlijk gemend met tweespan Rattan en Snuitmans. Ze gedroegen zich behoorlijk voorbeeldig
Wat tussen de hindernissen geoefend, mooie s-en draaien waarbij ik daar toen ik net met ze begon niet aan durfde denken (alleen heeeeele grote voltes anders kon ik ze niet houden / werden het wel enorme stuiterballen
) nu bleven ze er mooi aan lopen. Heeft ook alles te maken met mijn eigen stuurkunsten natuurlijk, het is zo'n kwestie van juiste afstemming van ophouding en weer laten gaan, maar dat maakt het ook zo leuk om te doen. Ook nog rondje naar buiten geweest, zijn ze toch zo leuk, kan er dan zo van genieten van die pony's. Han was mee als groom, stoer proberen te hangen in de bochten bij de s-jes oefenen
erg grappig.
Daarna ook erg fijn gereden met Bente op de wei (onder het zadel) lekkere galopoefeningen gedaan, dan doen we verkorten, strekken, verkorten e.d. links/rechts met paar mooie drafpassen ertussen. Zulk fijn werk, worden ze zo fijn te rijden van. Daarna nog heerlijk rondje uitgestapt. Dus helemaal top.