Citaat:
Alwyn ging zowat op zijn kont zitten, maar liep daarna braaf verder. Topknol
wat een knapperd is het toch
Die is echt bom & bomen-proof
Stef waait bijna van de scooter ik waaide bij tijden zo ongeveer van de wagen
Bente trekt zich gelukkig echt niets aan van wind- of regenvlagen ben ik erg blij om want ik ben er zelf altijd een beetje zenuwachtig om. Daarom ook maar gaan mennen, dan ben ik minder mieperig dan wanneer ik erop zit
Doe nu ook soort van 'zweep-aanleg-training' om haar wat minder sensibel te krijgen. Gaat steeds beter. En aan het eind echt 10 minuten gestapt. Ga het nu gewoon timen en dan maar dingen doen als rond de stal / over de oprijlaan en keren en weer terug enzo en dan weer in de bak. Haar stap wordt langzamerhand ook beter. Ze kan dus heel goed stappen, aan de hand en onder het zadel
. Maar voor de wagen bouwt ze al stappend spanning op en het is de bedoeling dat dat beter wordt. Halthouden ging ook goed.... dus denk dat we wel op de goede weg zijn
Snuit flink gelongeerd gewoon ff 'los' kon hij lekker kei-hard galopperen
gaat hij echt plat door de bocht. Is natuurlijk eigenlijk totaal niet verantwoord maar hij vindt het zo leuk en weet heel goed het verschil als hij met halstertje aan wordt gelongeerd (deed ik nu) of met hoofdstelletje. Hoofdstelletje betekent serieus
daarna half uurtje met hem gewandeld, lekker ontspannen, was gezellig.
Nu zoonlief ophalen van muziekschool, het is hier soort van herfst, denk dat ze de zomer echt gewoon zijn overgeslagen dit jaar