Mooie plaatjes Ollie, ook wel ontroerend (van je paard).
@Schaduw, we zijn benieuwd! Een electrische vouwfiets is echt super handig
Krijg die dingen inderdaad zelden weer op dezelfde manier in elkaar
IT waarschijnlijk weer een zware dag vandaag
Citaat:
Nou, zoontje is van pony gevallen. Snap nog niet hoe het kan. Pony deed niets geks ofzo. Maar goed, was meer schrik geloof ik dan pijn, dus hij moest er gelijk weer op. Na 1 rondje stappen mocht hij er weer af. Pony stond er heel beduusd bij te kijken.
Verloor vast zijn evenwicht dan. Pony beteuterd, agossie. Patrick heeft al wel heel vaak lekker gereden, wil er vast wel weer op hoor
Veel plezier bij de dierentuin. Wij moeten ook wat gaan doen. Vrees morgen naar zwembad (wordt daar altijd erg moe van
). Vandaag was judotoernooi maar zoonlief is afgelopen woensdag heel hard gevallen, net tegen iemand anders, beetje ongelukkig, en heeft nog een enorme buil op zijn hoofd. Dus toernooitje afgezegd.
En ik moet en naar de kapper en een nieuwe bril uitzoeken
Dat Rizanta zo kijkerig is komt volgens mijn instructeur omdat ze gewoon heel nieuwsgierig is en het heel spannend vindt. Ook als ze in de bak bezig zijn staat ze altijd naar buiten te gluren, op dezelfde manier,
met die oren van d'r. Dat ze zo slingert met haar hoofd komt wel door haar blindheid want als er links (haar blinde kant) iets is waar ze naar wil kijken dan moet ze wel haar hoofd extreem naar links buigen omdat ze alleen met haar rechteroog kan zien. Maar dat doet ze eigenlijk al veel minder dan in het begin.
Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het steeds beter te hanteren zal zijn hoor 
Hier zitten we nu ook