Lotte ga ervan genieten op de veluwe he.,, voor ons allemaal een beetje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Millanka schreef:De muisjes zijn binnen, ook het terrarium. Daar word erg van genoten door zeven van de acht muisjes, 1'tje, 1 van de nieuwe, heb ik apart gezet. Die is dus zo stekeblind als maar kan... En kan dus niet gekoppeld worden aan de rest van mijn muisjesZe mag sowieso lekker haar daagjes hier slijten.
Het andere muisje doet het super, mengde zich geweldig in de groep alsof ze er al jaren bij hoorde
tine10 schreef:Millanka schreef:De muisjes zijn binnen, ook het terrarium. Daar word erg van genoten door zeven van de acht muisjes, 1'tje, 1 van de nieuwe, heb ik apart gezet. Die is dus zo stekeblind als maar kan... En kan dus niet gekoppeld worden aan de rest van mijn muisjesZe mag sowieso lekker haar daagjes hier slijten.
Het andere muisje doet het super, mengde zich geweldig in de groep alsof ze er al jaren bij hoorde
Vast een domme vraag, ik heb geen ervaring met muizen. (ja, als ongenode gasten in ons huis, maar niet als huisdier) Waaromkan die blinde niet bij de rest?