[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:55

Ben helemaal verkleumd. Net soort van gemend met Rembrand en Amerigo, Maar voor Amerigo was de bak nog te zwaar en heb hele ochtend al regen op mijn dak, dus ben doorweekt. Zo nog even Thabor longeren (had willen rijden, maar geen tijd meer) en dan vanmiddag druk bezig met de voorbereidingen van de menwedstrijd zaterdag. Protocollen printen, prijzen halen, dat soort ellende :+

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:10

Tine ik zag dat het een vroegertje voor ons wordt... maar wel lekker op tijd klaar.
Ik rijd de competitie met A gewoon in de B verder. Heb nu 9 wp dus hoef niet over, kan ik nog even doortrainen.

Bicc heb ook nog gezocht niet gevonden
frensie ook al weer gewerkt

arm is momentee erg vervelend aan het doen. Gelukkig volgende week al terecht.
Medicijnen voor daan lijken aan te slaan. Ontlasting wordt al anders. Echter is het een ramp om de medicijne binnen te krijgen.

Vanmiddag les. Kijken of ik zelf ga rijden, of mijn vader of instructeur. Even zien hoe het gaat

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:20

@Tallechie: sterkte met je arm :(:) . Medicijnen altijd lastig bij kindjes, maar wat super dat ze al aan lijken te slaan.

@Tine: wat balen dat je bak zo slecht is :(:)

@Lanouska: *\o/* *\o/*

@Smickey: vreselijk krijsende buurkindertjes, straks maar dubbel terug geven }>

Hier een uur moeten wachten bij de ha en daarna moeten praten als Brugman, maar gelukt.
Nu even snel soepje eten en aan het werk.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:25

uhm...
denk dat manlief ook niet blij word als dat mijn stem zou worden, krijsende kids-geluid, hahahaha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:47

Tallechie: inderdaad vroeg, maar ja, dat heb je als je met 2 aanspanningen in de B wilt starten en er ook nog genoeg tijd tussendoor wilt hebben. :+ Als je straks overgaat naar de L met 1, dan kan je een stuk later beginnen. Je mag al wel over hoor naar de L met Alwyn. Je punten neem je gewoon mee.

Nou, zo zoon op school afzetten en heel snel naar bed. De luikjes vallen hier dicht.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 18:27

:wave:

Rustig dagje hier :D

Tine regenplens gehad onder het mennen, Tallechie nog gelest?, Ava, bij de ha geweest :(:) en Bic weigert de stem van de buurkindertjes hier, flauwig :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:32

Tine hij is er wel klaar voor maar straks rijd ik weer niks. Dat had ik met veale ook.

Vanmiddag weer les gehad. Wat is s aan het veranderen. Wordt steeds meer dressuur pony, kan al makkelijk terug rijden qua tempo. Hoe hij vandaag liep was het winstpunt waardig . Album liep ook super alleen nu hij achterwaarts snapt doet hij dat elke keer. Veale ging ook goed

Nu arm rust geven vanavond aan de studie

Daan lijkt nu al beter te gaan. Eet veel meer en makkelijker en drinkt minder

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:51

Haha, heb ik met Thabor ook. Iedere keer als ik nu ga halthouden, denkt hij dat hij achteruit moet. Nou ja, dat gaat dan in ieder geval al goed. Nu nog op commando :D

Super dat je al zo snel verbetering ziet bij Daan.

Hoe is het met alle andere patienten?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:05

Waarschijnlijk is hij ook dood op van het weinige slapen. Hij ligt er nu al in. Een uur eerder als anders. Ben benieuwd hoe hij het vannacht doet. Waarschijnlijk ga ik nu na jullie finale over. Kan ik nog even door oefenen. Instructeur vond hem er nu wel klaar voor in ieder geval.

Instructeur gaf nog aan dat ik erg vooruit gegaan was in twee weken. Heb namelijk twee weken geen les gehad, leuk compliment dus.

Morgen drukke dag, maar wel allemaal leuke dingen.

Zal nog even aan de studie

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:16

tine verkleumd en gemend
tallechie goed vooruit gegaan met lessen :)

Ik heb vandaag (met de fiets _O- ) een zak pavo daily plus gehaald! :) Ze hadden hem liggen bij de boerenbond, en ik vond ht wel goed klinken (ook nog wat reviews op internet gelezen) Zal 'm zo een handje geven, eens kijken wat hij ervan vindt :))

Afbeelding
:') Mijn volgeladen fiets :P Op de bagagedrager nog een zoutliksteen van 10 kilo :P

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:03

@Aks: hahaha.

Pfff, hier vanmiddag een flinke dip gehad, wel handig dat dochterlief al zo groot is, die heeft goed geholpen.
Zo paardjes en hondjes verzorgen en op tijd naar bed.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:06

Haha Aks, ik zie je helemaal gaan op afgeladen fiets. Hier bevalt daily plus heel goed. Zelfs de honden vinden het erg lekker. :Y) Dus moet de zak goed wegleggen.

Ava :(:)

Nou, heb wat ik vandaag moest doen voor de wedstrijd klaar, dus ga zo paardjes voeren en naar bed. Hopelijk voel ik me morgen weer een beetje mens. Heb morgenmiddag springles. Nu maar hopen dat alle regen die ze opgeven niet komt, want heb besloten om geen bakkaart te doen voor dit jaar (wat dus betekent dat ik niet meer kan oefenen in de binnenbak).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:07

Wat leuk dat Snuit steeds relaxter wordt, denk dat je precies het goede doet qua huisvesting, voer, mennen, en geen druk op hem (met mennen maar ook in je hele houding dat je zoeits hebt van komt het komt het, komt het niet ook OK) dat doet hem blijkbaar erg goed, helemaal top. Hij is ook zo'n prachtige pony als hij een beetje normaal doet kan hij zo mooi lopen :j

Tine helemaal :brr: let je een beetje op jezelf :(:)
En Aks jouw fiets hahaha.

Blondie heeft vandaag bij 2 mini's (ruintje en merrietje van 80 cm) op de paddock gestaan, heeft zo'n beetje een uur gilletjes geslaakt als het ruintje wilde snuffelen en dicht bij haar kwam :') erg grappig. Bente uit laten springen in de bak.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:15

stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos
stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos stemloos

en word t beu _-:(

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:20

Bicci nog steeds niet terug gevonden dus... balen man

VHU ze krijgen helemaal niks bij. Onbeperkt ruwvoer (kuil). Samen in stal van 6x3 en momenteel lopen ze 3 x in de week en de andere dagen lopen ze los in de buitenbak of binnenbak.

Instructeur is jaloers op Snuit en heeft al gevraagd wanneer een van de pony's komt te overlijden hij tijdelijk snuit mag lenen :-)

En inderdaad ik leg geen druk op hem. Ik vind het alleen maar grappig hoe hij reageert. Kan me ook niet schelen of hij winstpunten loopt. Als ik maar lol heb.

*studieontwijkend gedrag, ga snel weer verder*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:29

Tallechie: nou die lol heb je wel, dat straal je helemaal uit als je achter hem zit. Zo leuk om te zien. En jaloerse instructeur haha
Bicci: waardeloos. Mijn schoonmoeder is bijna 2 jaar lang haar stem kwijt geweest. En moet nu iedere ochtend heel veel moeite doen om hem weer op te halen. Dat zal bij jou niet aan de hand zijn, maar het is dus inderdaad heel erg frustrerend als je niets kunt zeggen. Je hoofd loopt op gegeven moment gewoon over van alles wat je eigenlijk zou willen zeggen.
VHU: neem aan dat je Bente niet uit de bak hebt laten springen ;)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:31

lol met je knol tall!!!

zo moet t ook :))

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:32

tine10 schreef:
Bicci: waardeloos. Mijn schoonmoeder is bijna 2 jaar lang haar stem kwijt geweest. En moet nu iedere ochtend heel veel moeite doen om hem weer op te halen. Dat zal bij jou niet aan de hand zijn, maar het is dus inderdaad heel erg frustrerend als je niets kunt zeggen. Je hoofd loopt op gegeven moment gewoon over van alles wat je eigenlijk zou willen zeggen.

:wow: :wow: :wow: :wow:

meennnnn je niet!!!!!

damn 8)7

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:33

edit, en ik ben t na 3 dagen al spuugzat...

man wat een straf, zolang mn kop houden.

ieder die mij persoonlijk kent, beaamt dit , hahahhah

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:49

:j :+
@Tallechie ik vond het toen leuk dat Snuit in het 4-span liep en met indoor marathon meeging maar dat is wel echt mede het begin van het einde van onze 'relatie' geweest, kan ik nu achteraf zeggen. Tja, die glazen bol he.
@Ava sterkte.... lief van je dochter....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:59

ava sterkte, lief van je dochter
Aks kon je nog wel een beetje sturen?
Vhu hadden wij ook verwacht na de marathon, maar valt ontzettend mee. Thuis galopeer ik niet met hem, anders wordt hij wel druk en onrustig. Vanmiddag met Alwyn gegalopeerd. Meestal doe hij maar een paar passen maar ik merk echt dat hij sterker wordt, nu een aantal rondjes achter elkaar.

Zondag in de vaardigheid was ik dus ook 20 sec sneller met Alwyn dan als met Snuit. En A was stuurbaar, S niet bepaald :-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:42

Rattan was ook niet meer te houden hoor als hij marathon had gelopen. Die twee voorop gingen dan in een tempo werkelijk ongelovelijk :oo ik heb nog nooit zoiets gezien. Met Snuitje galoppeerde ik vaak over de bospaden vond hij helemaal geweldig. Moet zeggen dat dat ook erg leuk was om met hem te doen en dat ook echt de momenten waren dat ik van hem kon genieten.
Leuk dat je met Alwyn die zo lekker te sturen is dan mooi sneller bent, zie je maar dat je training niet voor niets is :j

Ik vind het zo spannend morgen komen die Duitse mensen kijken ... :=

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:56

Ik duim morgen VHU!

@tallechie; je zegt het goed :P Ik kon nog een beetje sturen :P
Maar was voornamelijk rechtuit :) 1 haakse bocht, toen ben ik afgestapt ;)

@tine; Dids vond het ook heerlijk spul! To be continued dus! :)

*gaat gauw verder gezellig doen*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:56

Buiten galoperen heb ik met alle drie nog niet gedaan, ik maak meestal gebruik van asfalt.

Spannend. Ik heb nog geen afspraken staan, nog wel dagelijks mailcontact met verschillende personen.

*opdracht af, boktcheck, en weer verder met een opdracht

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 08:43

Goedemorgen

Buiten galoperen heb ik afgelopen jaar pas voor het eerst gedaan, om te oefenen voor de marathon. Daarvoor nog nooit, vond het eigenlijk niet verantwoord. Stel dat er ineens mensen uit een zijpad zouden komen ofzo. Met Amerigo rijd ik eigenlijk nooit buiten, helaas. Groomgebrek. Met Rembrand ook maar zelden trouwens. -O-

Aks: missie geslaagd dus

VHU: spannend zeg. En heel snel.

Tallechie: Alwyn sneller dan Snuit, haha, wie had dat gedacht.

Bicci: stem weer beetje terug?

Ava: weer beetje uit de dip?

Hier weer heel slechte nacht gehad, maar moet straks echt op pad voor manlief, spullen naar accountant brengen. Daarna hoop ik nog even te kunnen slapen. Vraag me af of springles vanmiddag wel door kan gaan, is hier weer flink aan het regenen. Kan nog niet zien hoe bak erbij ligt (is nog donker), maar vrees het ergste. Nou ja, aan andere kant heb ik het dan wat rustiger. Ga ik ze alle drie maar longeren.

Wel weer prutvoorbereiding voor wedstrijd zo. Amerigo kan aldoor niet voor de wagen, Rembrand ook maar heel weinig.