Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Medicijnen altijd lastig bij kindjes, maar wat super dat ze al aan lijken te slaan.
Als je straks overgaat naar de L met 1, dan kan je een stuk later beginnen. Je mag al wel over hoor naar de L met Alwyn. Je punten neem je gewoon mee.
en Bic weigert de stem van de buurkindertjes hier, flauwig

) een zak pavo daily plus gehaald!
Ze hadden hem liggen bij de boerenbond, en ik vond ht wel goed klinken (ook nog wat reviews op internet gelezen) Zal 'm zo een handje geven, eens kijken wat hij ervan vindt 

Mijn volgeladen fiets
Op de bagagedrager nog een zoutliksteen van 10 kilo
Dus moet de zak goed wegleggen.
let je een beetje op jezelf
erg grappig. Bente uit laten springen in de bak.

tine10 schreef:Bicci: waardeloos. Mijn schoonmoeder is bijna 2 jaar lang haar stem kwijt geweest. En moet nu iedere ochtend heel veel moeite doen om hem weer op te halen. Dat zal bij jou niet aan de hand zijn, maar het is dus inderdaad heel erg frustrerend als je niets kunt zeggen. Je hoofd loopt op gegeven moment gewoon over van alles wat je eigenlijk zou willen zeggen.
ik heb nog nooit zoiets gezien. Met Snuitje galoppeerde ik vaak over de bospaden vond hij helemaal geweldig. Moet zeggen dat dat ook erg leuk was om met hem te doen en dat ook echt de momenten waren dat ik van hem kon genieten.
Ik kon nog een beetje sturen 
1 haakse bocht, toen ben ik afgestapt