Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maar hij deed wel weer heel erg zijn best. Bij Rembrand heb ik iets nieuws geprobeerd, namelijk eerst de vaardigheid en dan pas de dressuur. Ik had helaas 3 ballen, blijft toch lastig die vaardigheid. Waren trouwens maar heel weinig mensen foutloos, vorige week ook al. Is die vaardigheid moeilijker geworden of zijn we allemaal slechter gaan rijden
Snel beenbescherming afgedaan en naar de binnenbak gegaan. Moest ik gelijk de ring in. Ik was erg blij met mijn grote vriend. Ondanks het lage niveau aan training deed hij super zijn best. Tuurlijk moet er nog een hoop verbeterd, maar hij deed echt zijn best voor me. Dus ik zat alweer te genieten op de bok. En (bij dezelfde strenge jury) had ik 208 en 207 punten. Dus toch weer met 4 wp naar huis!
, loopt (helaas) niet weg en was vast druk zat! Fijn dat het goed ging
.
.
. Waarom wil je ze hengst houden ? is casteren geen optie ?
handen vol kunstmest, voorbij gerend door de balorige paarden, die van alles van plan zijn, behalve zich weer te laten vangen.

sterkte, hopelijk is ze daar snel vanaf (en jij ook)
zie je man zo staan Janouk. Wat een prachtige resultaten Tine, super! HT tempo met de wagen ligt bij ons meestal zo rond 10/11 km/uur, zowel met Snuit als met Bente. Tallechie ook tevreden.