Ik vind het echt niet erg om benzine te betalen en daarnaast nog een bepaalde vergoeding maar ik vind 1 p/km gewoon te duur. Kan ik prima wagens hier in de buurt ook van kopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Misschien dat ik hem een keer kan verleiden straks met ons tweespan
, voor Alwyn gelukkig laatste XS modelletje bij Divoza vandaan gehaald. Zit niet zo goed als de supermasks van de paardendrogist maar goed, die vliegen zitten nu niet meer in hun ogen. Nieuwe besteld voor Alwyn, is er morgen, ziet hij er ook pico bello uit. De wei waarop ze nu staan is helemaal geel. Mijn eigen wei ziet er nu goed uit. Denk eigenlijk dat ik ze allemaal maar naar de stal haal. Hou er niet van van die hele kale weides en al die vliegen....als het straks gaat regenen en ook nog warm wordt het helemaal zo'n vieze bende. Dan maar op de schone paddock plus stalletjes en overdag paar uurtjes de wei op.
b485 schreef:Milanka, Waar moet je het gaan halen? Ik ben van Belgisch Limburg (tegen de grens) Misschien kan ik het voor je ophalen en kan je dan rustig kijken wanneer je het bij mij komt halen.
Maar toch bedankt voor het aanbod, vind het super dat jullie allemaal zo met me meedenken! Citaat:Hoe maak jij dan zoveel buitenritten? Ik durf en wil namelijk echt niet alleen op pad.
En Sim's beentjes zijn te kort
Er is wel op een km of 8 een heel leuk buitenrij gebied. Dat is onze doelstelling voor volgend jaar
Citaat:hopen dat die mannen hem ergens hebben neergelegd. Wisten natuurlijk niet wat het was, dus weten ook niet waar ze het gelaten hebben.
Hopelijk ligt hij inderdaad gewoon ergens anders, maar hij kan ook gewoon gepikt zijn natuurlijk.
Dus ik die mannen toestemming gegeven om dat te doen, Simba achter slot en grendel etc. Andere pony's stonden toen al op andere wei. Maar... bij het graven van die sleuf is van alles misgegaan waardoor ze toen ze de waterleiding aansloten er een soort moddergolf over dat stukje is gegaan waar die wagen stond. Ze hebben toen mijn wagen verplaatst (ongelovelijk, zat vast aan twee palen, die twee palen hebben ze uit de grond gehaald) en blijkbaar zijn ze ook met mijn langboom aan de haal gegaan. Wagen hebben ze netjes neergezet, zelfs zeil er weer netjes op, maar langboom dus niet, denk ik nu. Ik heb dat gewoon niet goed genoeg gecontroleerd. Was vooral bezig met het gedoe op mijn landje, stuk afrastering naar de kl*ten, stuk gras weg en naar nu blijkt ook langboom foetsie.
.. alleen toen ik nog niet alleen naar buiten ging, wedstrijd oefenen of erachter ga lopen. Meer eigelijk niet 
Kan niet wachten om me spullen alvast over te zetten 

Nou dat vrees ik dus ook.Citaat:VHU ligt je langboom in de sleuf van de waterleiding die weer dicht gemaakt is?
Citaat:zou ik morgenmiddag gewoon rustig aan wat met wobbe kunnen mennen?
gewoon wat stappen en een kort drafje.
rustig aan en niet te lang. dat kan toch wel?
zou ik morgenmiddag gewoon rustig aan wat met wobbe kunnen mennen?
gewoon wat stappen en een kort drafje.
rustig aan en niet te lang. dat kan toch wel?
Citaat:VHU: hebben ze de langboom niet toevallig op je wagen gelegt en toen het zeil erover gedaan?
Morgen ochtend om 8 uur komt schoonbroer en schoonzus Romeo ophalen, dan moeten we een half uurtje rijden tot bij de vrachtwagen en dan kunnen we Romeo omzetten.
Schoonbroer vroeg: "wat heb jij met Romeo gedaan???" en mijn moeder bleef maar zeggen hoe mooi Romeo nu is (doet ze anders werkelijk NOOIT
)
Ik had alles gewassen, enkel het hoofd en de voorpluk moesten nog gewassen worden. Ik ga altijd heel voorzichtig langs boven zodat ik nooit recht in zijn oren of ogen spuit. Maar Romeo besloot ineens erg veel schrik te hebben en tegen te werken. Ik ging dus langzaam met mijn hand naar boven, en Romeo geeft een kopstoot tegen de sproeikop. Jeetje wat had die pijn.
Hij bleef maar schudden met zijn hoofd en hij hield zijn linker oor naar achteren geduwd(in zijn nek). Toen hij een paar keer had geschud, bleef hij zijn oor in zijn nek geduwd houden, dit vond ik best wel vreemd. Maarja, als ik een tik krijg, duurt het ook wel even voordat de pijn weg is. Ik heb gecontroleerd of hij nog goed ziet en gevoel heeft in zijn oor, dit is allemaal in orde. Na een kwartiertje ging zijn oor ook af en toe terug naar voren en begon hij terug te hinniken, maar toch vond ik het zielig.
Vorige week hebben we ook vernomen dat ook het 7e achterkleinkindje op komst is.

Ik trek heel graag foto's, helaas doet mijn vriend dit niet graag, en wil hij ook nooit even de leidsels overnemen zodat ik foto's kan trekken, dus zijn er nooit veel foto's. Maar foto's komen er!
Nu maar hopen dat hij morgen nog steeds wit is