Het lijkt een prachtige dag te worden, beetje
maar ach mag het ook het is januari
Fijn dat de paarden naar buiten kunnen Tine en wakker liggen van hand is
Luxe paarden en werkpaarden hier
Ben vandaag luxe paard
zo lekker naar de poowns. Wagen staat in onderhoud dus kan niet mennen maar zie wel even wat ik ga doen. Ol heeft ma en di rust gehad ivm rit van zondag, misschien even wat rek- en strek oefeningen doen aan leadrope en denk dat Hero even mag uitspringen en met zadeltje op zijn rug mag wandelen.Nu eerst nog de hondjes uitlaten. Het is hier nog steeds een chaos op straat ivm nieuwe riolering / bestrating / indeling van de straat. Met als gevolg een complete verkeersopstopping elke ochtend want dit is een straat met twee scholen en twee kinderopvanghuizen. Ik heb nooit zin om door al die drukte heen te lopen
maar het lijkt alsof iedereen nu weer vertrokken is, behalve de werklui natuurlijk.
. Hier is woensdag ook altijd druk, vanmorgen pianoles gehad en vanavond gaat dochter naar voltige, ik maak dan haar pony klaar en dan rijdt ze aansluitend haar pony in de les. Verder druk op kantoor, dat wordt een late, vandaag...
) is ook bijgesteld en nu rolt wagen nog lichter
ze ziet er zowiezo erg goed uit
ze stapt altijd al vlot mee maar nu even prrrr en ze draafde net zo mooi aan en daarna hand omhoog en weer stil of andere kant op. Zo hoort het
hij bokt dan niet maar als ik zeg toemaar of kom kom, gaat hij zeg maar plat door de bocht. Als ik dan zeg hoho of even lijn weer inneem komt hij weer keurig terug. Grappig is dat. Hoop dat hij dat straks voor de wagen en onder het zadel ook nog weet
, pittige ijskoude wind, idd.
en zo zonde...
gaver Buadyh wat zul je geschrokken zijn. Niet fijn om te vinden.
da's hartstikke mooi Biancocoo super