[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 11:49

Leuk Janouk maandag lekker over de hei! Ik zit de hele maandag opgesloten op een wedstrijd vanwege het secretariaat. Is ook wel gezellig hoor ;)

Geef Gem ook wel gelijk, soms blijven we maar samenvatten met z'n allen en als ik een paar keer niet heb samengevat voel ik me verplicht om te gaan samenvatten. Gewoon reageren op dingen waarop je wil reageren.

Ollie veel succes voor Simba! Ga je kijken of is dat te ver weg?

Biancacoo lekker biologisch vlees, mjammie!

Ik heb vanochtend een bosritje gemaakt, de binnenbakken waren bezet vanwege een wedstrijd dus was 'verplicht' het bos in te gaan, wat een straf he ;)
Daarna stalletje gedaan en moet nu alweer bijna weg. Vanmiddag FNRS jureren. Nog even klein rondje met de honden doen en me omkleden. Moet eigenlijk ook eten, maar heb geen trek in brood...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 11:58

janouk, wat doen jullie toch lekker veel met janouk !! en die wagen is misschien wel wat zwaarder...maar ja...dan loopt ze des te makkelijker met jullie wedstrijdwagen..ze word er gewoon sterk van denk ik dan !! extra training.
veel plezier bij de enjoy the ride..dat had ik met melody ook graag willen gaan doen....helaas niet van gekomen !
Frensie lekker buiten gereden....genieten dus voor jou !!
maar goed....dit najaar dan met de husky's aan de slag.....ben onwijs benieuwd !!! heb er zo'n zin in ... *\o/*
regen en zon wisselen elkaar hier af, duimen dat het even droog is als de kids vanmiddag eieren gaan zoeken...
ga ze lekker uitlaten en ..... verder nog geen idee..
veel plezier vandaag !!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 12:26

ook namens mij iedereen succes met de wedstrijden dit weekend en ik duim mee voor Simba!

leuk janouk, zo'n rondje met de nieuwe wagen!
veel plezier maandag!
lijkt mij leuk om ook eens te doen zo'n rit!

Op dit moment voor ons even reis pauze, we hebben de bus weg moeten doen omdat 'ie te slecht werd, dus nu eerst sparen voor (en zoeken naar) een nieuwe...

Gisteren heerlijke buitenrit gemaakt met Fifi, was fris maar prachtig weer!
Door het rhino gebeuren was ik al heel lang niet naar 't duin en 't strand geweest, dus Fifi was wakker zat, maar ze vond het wel weer heerlijk! :j

vast spoken achter de boompjes! :D
Afbeelding

en dan het strand op!
Afbeelding

prachtig uitzicht vind ik dit altijd!
Afbeelding

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 13:03

oh heerlijk zo op t strand.... kwijl!

ik reageer ook niet overal op, meer omdat ik een geheugen als een vergiet heb, heb ik op 1 ding gereageerd, ben ik de rest wak wou zeggen alweer kwijt.. :)

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 13:15

Ow nouvel, daar wordt ik echt verschrikkelijk jaloers van! Ik wil ook naar t strand!!

Newmom, same here.. Vandaar dat ik ook voornamelijk meelees en weinig reageer...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 13:53

Ik heb het strand genoeg gezien... teveel naar mijn zin (heb vroeger buitenritten begeleid), maar de eerste aanblik van de zee, het karakter van de golven (rustig of bulderend) en de luchten waren altijd schitterend :j . Verder heb ik die hang niet meer; had altijd pijn in mijn oren van de wind en dat duurde nog uren na.

Newmom: w.b. geheugen, ik heb me het recht toegeëigend me achter mijn leeftijd te verschuilen :P

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 13:57

@Frensie weer druk met haar vrijwilligerstaken +:)+ jij en een aantal anderen uit dit topic zouden gekloond moeten kunnen worden om het verenigingsleven weer 'nieuw' leven in de blazen in deze huidige tijd van individualering +:)+ . Vorige week Simba en Fayegale al aangemoedigd... ze zien me daar aankomen in Dalfsen als ik weer op de stoep zou staan _O- alhoewel met het taartje welke ik vorige week voor ze gemaakt heb zullen ze waarschijnlijk niet klagen ;)
@Nouvel, wat een heerlijke foto's :):) Ik vind bij jou (en nog een aantal anderen in onst topic) de combi van rijden en mennen zo fijn... dat zou ik metertijd ook wel willen....
@janouk, lekker gereden met de sjieke wagen <3 en zondag mag Janouk lekker aan de bak... in de Ermelose bossen :):)

Nou ben met zoonlief cupcakes aan het maken... zelf ben ik sinds deze week begonnen met het Cambridge dieet welke bestaat ui 3x daags shake en voor de rest water :9 :o ... maar goed... het is even niet anders.... Ik weet dat het een crash-dieet is maar dit is even voor mij een begin om uit een visuele cirkel te komen :o

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 13:57

@biancacoo je bent van harte welkom om een keertje mee te rijden op de koets. Ik weet niet in welke regio je woont, maar we rijden geregeld op de hei bij Ermelo. Als je daar dan een keertje heen rijdt, kan je mee op de wagen. Je weet in ieder geval precies hoe Janouk eruit ziet. haha

@nouvel; nog steeds zijn we niet met Janouk op het strand geweest met de koets. Wij hebben alleen in het weekend tijd en dan is het hier altijd zo druk. Maar gezeur; gewoon een keertje inplannen :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 15:48

Oortjes foto's!!!! Leuk Nouvel!

Ollie thanks voor de complimenten! Ik vind het allemaal leuk om te doen, alhoewel ik het wedstrijdsecretariaat al jaren doe en dat begin ik wel zat te worden. Vooral al die eisende ruiters...

Ik ga dit weekend ook een taart maken, straks de biscuit bakken. Zondagavond dan versieren. Ben benieuwd, al heeeeeel lang niet gedaan.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 15:56

Ik zie een foutje... individualisering bedoelde ik :o

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 16:40

Frensie veel plezier met jureren en lekker al bosritje achter de rug. Wat heb je nog gegeten als je geen zin had in brood :D ???

Nouvel wat een heerlijk uitzicht idd, ik wil dat ook ooit wel keertje op Mick doen, lekker naar 't strand, maar lijkt me ook beetje eng, nog nooit gedaan en geen idee hoe wakker hij er van wordt :o

Ollie aan de cambridge :(:) Hou vol! Wel knap dat je dan met zoonlief cupcakes wilt bakken zeg!

Wij zouden gaan rijden vanmiddag, maar zo druk met klussen geweest dat Mick lekker vrij is. Zal hem zo eens uit de wei gaan plukken, heb 'm nog niet gezien vandaag, vanochtend had vriendlief 'dienst' :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 16:50

*ego*

kei druk voor de benefiet bezig, maar wilde ffkes van mezelf laten horen.
hier druk dus, maar wel goed.
ballonnenbicci-tussenstand...keigoed eigenlijk, waarschijnlijk ook beter doordat ik veel erger had verwacht nu de maandelijkse ellende maar niet wil doorbreken, maar gaat goed, score 0,5 - 1,0 :D

owjah...naast prinsje nog meer liefhebbers die willen mee helpen met de benefiet?
of meedoen met de puzzelrit of foto-shoot?
foto-shoot, [BM] Paarden- en Hondenmeeting - 10/17 juni Breda

meedoen als helper of deelnemer, www.trailteam.nl of [HK] kwebbelen over de benefiet dagen voor brooke en wspa 2012

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 16:50

@ PrinsjeH; ik heb na het jureren een paar patatjes op :D En paaseitjes :D En een banaan, moet natuurlijk ook een beetje gezond doen ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:07

thanx allemaal! :D

iedereen drukdrukdruk zo te lezen!
goed hoor, vrijwilligerstaken!
heb ook een tijd in het bestuur gezeten van een vereniging, zou er nu echt geen tijd meer voor hebben, blijft bij af en toe helpen tijdens een wedstrijd...

bicci, ik ga zo even naar je links kijken!

prinsje, welkom hoor als je moed hebt verzameld! :D

hier longeerdagje ingelast, moet tegenwoordig vaak mijn groom missen omdat hij druk aan het trainen is voor de Alpe d'Huzes, dus dan moet je toch wat anders verzinnen in je weekend ipv mennen... :+

ontdekte dat mijn foon ook kan filmen, kwaliteit is niet bijster, maar 't is op zich wel grappig...
http://www.youtube.com/watch?v=9leyBRM0osc

http://www.youtube.com/watch?v=X8aoHtlIQPk

http://www.youtube.com/watch?v=wcm7nhMwt8U

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:53

Dat is erg lief aangeboden hoor janouk...maar de tijd he ?! 24 uur per dag is gewoon te weinig....maar het zou wel gaaf zijn om met jullie mee te rijden.
Nouvel mooie foto's en films, wat is die Fifi toch weer mooi geworden !! zo bijzonder dat je weer gewoon alles met haar kunt doen ! :j
Bicci druk druk druk druk....maar wel een geweldige ballonnentussenstand !! super.
Ollie,....zooooo knap van je om aan zo'n dieet te beginnen.....heb zelf ook zo'n crashdieet gedaan maar ben nu een jaar later weer op het oude gewicht.....ben een slapjanus...helaas, wil wel weer beginnen...maar moet echt meer gaan bewegen en sporten enzo..dus...daar probeer ik nu eerst een gewoonte van te maken...
vandaag met happy met de step rondje gedaan....bijna 4 km..klinkt erg weinig...maar is tegen de wind in toch een hele toer, ging goed, is goed vol te houden, met ongeveer 11 km per uur.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 18:12

Voor degene die het niet bij houden, is toch helemaal niet erg. Als je iets niet snapt van de reacties kun je het toch navragen? Ik lees soms ook vluchtig bij en mis dan ook wat. Er is ook nog een leven naast internet.

Voor de rest ook bijgelezen, maar moet eten.

Vandaag dus op wedstrijd geweest, ging beter als vorige week. Heb nette proeven gereden, maar veale kwam te vaak in verzet. 161 en 174. In de vaardigheid was hij eerst onstuurbaar, hobbels in de weg, maar kon hem wel houden. Dus erg tevreden.

Qua voer laat ik het eerst dan maar zo en hopelijk snel wat grasjes op de wei.

Morgen rustig dagje, wil eigenlijk zwemmen met Daan mijn ouders zijn hier, moeten verkennen voor maandag.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 18:20

thanx biancacoo, blijft voor ons ook nog steeds wel een klein wonder...
toevallig vroeg iemand me er vandaag weer naar, hoe het nu ging en of we alles weer konden doen...
blijft bijzonder...
trouwens wel een rare periode dit, het is nu bijna een jaar geleden, de bollenvelden bloeien weer, en dan krijg je er toch wel weer een beetje een raar gevoel bij...

tallechie fijn dat je tevreden was over je proeven!
jammer dat 'ie even wat onstuurbaar was, maar fijn dat je verder tevreden kunt zijn!

en dan ga ik nu gauw richting mijn ouders, lekker eten! :9

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 18:24

Ben ik ook weer.

Bicci ik ga kijken of we mee kunnen doen. Is iig in de buurt.

Vanmorgen gelest met robijn. Hij was in het begin behoorlijk drammerig. Instructeur vroeg nog of de kinketting een gaatje straker moest.
Maar niet gedaan. Na 40 min ging ie toch lekker lopen echt super. Hij wordt nog steeds beter dus dat is wel fijn (en ook vervelend omdat het
dan steeds moeilijker wordt om hem te verkopen).

S'middags nog even robin gelongeerd met hoofdstelletje aan ging weer best goed en met longeren is ie gewoon super braaf.

Tallechie jammer van je punten.

Janouk lekker rondje gereden en nouvel ook op het strand.

Frensie eet friet paaseitjes en een banaan rare combi :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 18:45

@biancacoo, thx, ben ook echt heeeeeel blij met mn dagcijfers :)) :D

@maisie, leuk :)) hoe meer zielen hoe meer vreugd :D en stik goed voor brooke en de wspa natuurlijk :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 18:56

janouk: leuk rondje gereden,wat voor tempo rijden jullie? (ik vind rondje overbos al genoeg,ben denk ik meer een dressuurrijder op de kar O:) )
nouvel zag spoken,maar vergat dat ze zelf een spook is....mooie foto met uitzicht op strand +:)+
hier gewerkt,maar eerder klaar,baas vond het genoeg geweest,top baas +:)+
maar geen zin meer om wat doen....morgen graag een zonnige pasen :j

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:12

leuk allemaal, die wedstrijden! helemaal leuk als je ook nog s tevreden bent met de behaalde punten :)

Drukke mensen hier allemaal :) voel me wel thuis haha

Hier was het vandaag drama.. heb de hengstjes uit elkaar moeten zetten in de wei, de ene had een fikse bloedneus en de andere de rug kapot, en nog wat schrammen hier en daar...
sjonge, en dan nog die strijd na 12 jaar... pffff.. zou je toch denken dat dat niet meer nodig is?

weet nog even niet wat ik ermee ga doen, staan nu beide in een aparte wei, maar naast elkaar... ben wel wat huiverig dat nu ze niet meer samen staan dat ze de strijd in het span gaan uitvechten en dat ik het er moeilijk mee ga krijgen...
iemand hier toevallig ervaringen mee, met een soort gelijk verhaal?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:14

nieuwe omgeving, nieuwe kansen op leiderschap :))

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:22

@Newmom, hier geen ervaringen mee... wel toen mijn vorige pony nog hengst was en behoorlijk mijn ruintje greep... ik wist niet hoe snel ik hem moest castreren....
@HT, lekker op tijd klaar, heerlijk toch....
@Bicci, jij bent een top-ambassadeur +:)+
@Maisie, lekker gelesd met Robijn... krijg je les van LP ?

Nou het duimen heeft geholpen hoor Simba en Fayegale hebben er weer 2 wp's bij.... ;)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:27

Toppers Ollie!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:29

@ollie, was het dominante ook idd minder na castratie dan?

edit ; thxx :o